is denn schon weihnacht???

• cool :smiling_face_with_horns:

• Tja... ich ha leider ke Geld. Es wird ez denn alles für eis Gschänkli, nämli das vom Papa Staat drufgoh. Mis Zätti bechunt nur 8 Mönet Ferie und en grosse Service. Und für ufd Strecki anderi Gabelfädere und wenns langet es anders Federbei oder e Heckhöcherleggig, dass mini Fuessraschte und Stiefel chli chönt gschohnt werde... :mad:

PS3 giits ersch, weni endli uuszüch. Das hett eigentli ez müese passiere, aber ohni Geld und Uuswiis isch das chli schwirig

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

Einmal editiert, zuletzt von Pollito ()

• bi mir gits eventuell ä racingschiebä und lenkerspiegel, aber mues no luege, han da jahr chli viel gäld usgäh :winking_face:
    neue highend pc, neue töff,neui winterreife :winking_face: alles neu :winking_face:

mues langsam d'bremse zieh :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Gseht grad chli geil us, das Carbon Zeugs... Wird mer au es vermögä kostä. Villiecht investiert mer das Gäld besser id Leistigsentfaltig (Prüefstand, Uspuffaalag, Abstimmig) oder i Pneuwärmer, für die wo amigs uf d'Piste gönd.

Gruess

SOK

• naja ich han mer s carbonzügs halt eifach kauft us schutzgründe, well de rahme vor gixxer isch scho eher heikel....isch halt pulvered und matt und das verchratzed ganz schnell.

und d lima und kuppligsdeckel sind recht gross und dementsprechend tür, drum isch es billiger de carbon/kevlar deckel z wechsle als de deckel drunder.

aber wenn mer natürli carbon als gwichtsreduzierig brucht isch es schweine tür.

aber gwichtsreduzierig isch insgesamt sinnvoller als meh leischtig. well meh leischtig chasch nume zumene recht chline prozentsatz vo de fahrt abruefe. sprich bim usebeschlünige us de kurve und uf de gerade, sofern gnueg grip hesch.

weniger gwicht bringt der immer vorteil. egal ob bin abremse, kurvefahre selber oder bim usebeschlünige.

wie gseit er het mit sim projekt s gwicht vo de gixxer, wo seriemässig 161kg isch leer uf 149kg volltanked abebracht und das macht denn doch ganz heftig öppis us.

de gröscht teil macht natürli e liechti titanuspuffalag us und die bringt grad au no meh leischtig wenn richtig abgstumme, und de zweit teil zum richtig viel gwicht spare isch es selbschttragends carbonheck und carbon oder magnesiumfelge.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• wen me dänkt wo und wie das di meischte töffe gfahre wärde bringes weder meh ps no bringt söbis wen dr töff chli liechter isch
    wiu me us sicherheits technische oder us mangelnde könne dr töff gar nid a sini gränze ane bringt
    drum keit me säute um wiu me schnöuer gfahre sich töff aus es dr töff ma ferlide sondern wiu dr fahrer e fähler gmacht het

• jo aber es söll trotzdem söttig gäh wo s potenzial uf de rennstrecki chönd usnutze.

klar ghöred da nur wenig dezue und ich sicher nööd, und uf de strass chasch s potenzial vo sportmaschine eineweg nid usnütze, aber das isch jetzte ja eigentli nid s thema.

aber wenn scho geld usgäh zum theoretisch schneller sii denn isch es besser agleit in gwichtsersparniss als es paar PS meh :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von stifu
    i ha nid gseit das dus nid chasch usnütze aber es git sicher setegi wo das chöi nütze

hesch mi irgendwie falsch verstande.

han ja nid welle sege dasi's nid chan und hans au nid so verstande, dass es du uf mich bezoge hesch.

aber dasis nid chan stimmt scho hehe :face_with_tongue:

nei han eigentli nume welle sege, dass es söttig git wos chönd umsetze und dass denn uf de rennstrecki weniger kilos meh bringed als meh PS :smiling_face_with_horns:

• sooooodeliii

ganz pünktlich hat mir der samichlaus (naja war der pöstler aber die die noch dran glauben einfach überlesen :face_with_tongue: ) meine schönen carbonrahmenschoner gebracht.

die musste ich natürlich sofort anbauen.

zuerst hatte ich immer etwas bedenken wegen der verkleidung der gixxer, da die aus einigen verschiedenen teilen besteht, doch suzuki hat das ganz gut konstruiert und das abmontieren geht recht schnell.

die carbonrahmenschoner sind zum einen teil festgeschraubt und die anderen stellen hab ich mit einem hitze- und kältebeständigen spezialklebeband festgemacht. hält bombenfest.

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/carbon2(Original).jpg]

und so schaut das dann in angebautem zustand ohne verkleidung aus.
    ein mühsames gefummel war der kupplungszug. die mussten den unbedingt oberhalb des rahmens verlegen bäää....
    aber auch das hab ich geschafft. musste nur mit einer recht blöden führungsklemme, welche so verwinkelt festgeschraubt ist etwas kämpfen :grinning_squinting_face:

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/carbon3(Original).jpg]

hier mit dem verkleidungsteil wieder dran.

und so schauts fertig aus.

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/carbon4(Original).jpg]

jetzt warte ich noch auf meine lima und kupplungsdeckel und dann schaut das wunderbar aus und die winterarbeiten sind schon abgeschlossen bevor der erste schnee fiel....

• Huiii chunt geil!!! Echt edel.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• i hammer no öppis zoge wo äuä die wenigschte intressiert, aber es chlines wienachtsgschänk wo mech erfreut :P!

han mer es mousepad zoge wo en wisse rand het met gravur drenne ond mer chas via dimmer belüchte! blaui LED's hez! eifach de hammer das teil :)! hehe!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: