is denn schon weihnacht???

• Nei es wird nit besser... sie hend de EU Release no nit 100% bestätigt wil si noch nit emal wisse ob sie die chlini Mengi wo sie bis jetzt zugsicheret hend überhaupt chönnt liefere...

Und "üsi" isch im Prinzip fertig, es geit eifach drum das sie nit nachechömme mit Produziere.

Und ebe dann het sie scho recht viel - Pünkt, der grösst isch wohl der Pris vo ca 1200. - fürd "grossi Packig" und da isch no nit emal es HD Kabel derbi. Pads hend ibauti Akkus wo mer nit cha tusche, isch der akku mal fertig muess mer es neus Pad kaufe...
    :mad:
    Onlinefunktion isch no lang nit uf dem Niveau vo XB Live 360...
    Ich denk ich wart erst no chli, bis uf Fall of Men macht mi sowiso kei Launchtitel so würkli a. Obwohl die erste Wii Reviews sind au chli ernüchternd aber der kost ja nit emal d Hälfti und 360 ha ni au no. :grinning_squinting_face:

Take a walk on da house side!

• aso am töff getts wahrschindli de winter nüt aber am autöli getts velecht öbis.
    aso ehr met üchne gamekonsole

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Naja mini Autos hend alles wo sie bruchet, min Töff au. Vo dem her.

Was mer würd fehle wär es neus Ledersofa für mini Wohnig, aber da muess ich eifach das richtige finde. Jedesmal wenn ich uf eis hocke und säge: GEIL, das isch es, lueg ids Prisschild a und der steit dann öppis vo 8000.- oder so i dem stil. :ugly:

• für min töff gits au nüt dä winter...defür häts ä neui snowboardusrüstig gäh, es neus kite und dän grad na kiteferie in el gouna über silväster...das sind so mini gschänkli a mich...:D:D

• schöön schön hehe

ich han grad punkt zwei abgarbeitet. zumindescht finanziell hehe

lima und kuppligsdeckeli bstellt.

denke so innere wuche sinds da und denn chani montiere. denn gits denn no bildli im abaute zuestand :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von MikeRR

Und ebe dann het sie scho recht viel - Pünkt, der grösst isch wohl der Pris vo ca 1200. - fürd "grossi Packig"

Wie kunnsch uff 1200.-???

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Umrechnungsfehler... sind ca 920 - 950 CHF, aber guet denn hesch no keis Game und keis HD Kabel und numme 1 Pad.

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

• Ohh man ich stohn momentan chli ah mit dä Kohle vo dem her muäs ich wohl scho luägä das ich gschenkli findä für mini Family...
    Aber ich muäs mol chli sparä für d'Rennstreckä usflüg nögscht Johr.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• MikeRR

HA gmeint es wird um die 600 - 700.- koschte, Sony het das jo akündet kha, wil sie de Release Termin widr verschobe hend und gseit hend, ok, denn bringe mir s halt e chli günschtiger wil ihr so lang miend warten...

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Zitat

Original von Ciko
    MikeRR

HA gmeint es wird um die 600 - 700.- koschte, Sony het das jo akündet kha, wil sie de Release Termin widr verschobe hend und gseit hend, ok, denn bringe mir s halt e chli günschtiger wil ihr so lang miend warten...

Da chasch vergesse... viellecht 700 für die 20GB Version, aber d grossi wird überal 599 Euro oder ebe 900.- CHF rum abote.

• für de töff gits au nüt. usserds überwintere bim emil weber.

und ps3 isch au scho vorbstellt. und allne kritiker säg ich nur: lueged denn s finale europa modell au und wenn den irgendwas nöd stimmt chönder wider cho und umenörgele.

guns for show, knifes for pro

• mini Carbonrahmeschoner sind immer nonig da bäääh

defür hani es Bildli gfunde vo eim wo die scho montiert het. (isch au no grad de hersteller vo dene dinger hehe)

Nume het de no chli alles anderi in Carbon und hets so gschafft mit allem wegrüehre wos nid brucht d Gixxer uf volltanketi !!!!! 149kg z bringe 8o

[Blockierte Grafik: http://www.durbahn-gsxr.de/Carbon_FrameAlternator-cover_3.jpg]

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()