weles kombi würdet ihr nä....white or black? i cha mi net entscheide! het öper erfahrige met wisse kombis?oder wie gseht die wisse stelle a eue kombis noch es paar usfahrte us? brengt e d'flecke weg?
[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/1513253(Original).jpg]
weiss oder schwarz
-
-
Ich ha scho wiisi sidi schueh kauft, wäns suber sind bzw gsi sind gsehnds hammer us aber nacher..
Also guetä Tip, nimms schwarzä! Es gseht ja au geil us und isch nöd so afälig
-
aber hesch d'flecke net weg becho?
-
vergiss es mer bringt nie alles us ufem wiise. han mal e läderjage gha mit wiis dine (kei wildläder) und hasi id chemisch reinigung bracht und nödemal denn isches usgange...
-
es git pflegemittel mit dene mer au e wiissi kombi wieder suuber bechunt, doch es isch halt recht ufwändig.
-
Das mit em Reinigungs züg stimmt scho gits aber die Mittäl träget au ä gwüsi Schicht vom Läder und dä Farb ab und went das öfters machsch gsehsch gli us wie en Dalmatiner
Hans versucht und das ufämä Rotä Läder stuck und mer gsehts also wänd viel umä ribsch
Grüssli Mäse -
auso i hanes wiss schwarzes kombi zum skate. bi dr mit ou scho paar mou am bode gsi und ha keini problem mit fläcke guet es isch nid super suber aber es gset emeu einigermasseus
was no geut isch am wisse gsesch weniger guet wens agschliffe hesch aus wen s schwarz isch
-
dänk eifach a'd mugge und suschtigi viecher im summer....
-
Zitat
Original von DonBosco
es git pflegemittel mit dene mer au e wiissi kombi wieder suuber bechunt, doch es isch halt recht ufwändig.da glaubi nonig dra das mit pflägemittel fläcke wegbringsch wo di chemisch reinigung nöd wegbringt.
-
was düeter eso heiku es isch zum bruche gmacht und de gits haut spure, deu chame widr furt putze und angeri nid abe das kört dr zue
-
black black black ;)!
-
Zitat
Original von pseudOnat
Ich ha scho wiisi sidi schueh kauft, wäns suber sind bzw gsi sind gsehnds hammer us aber nacher..Also guetä Tip, nimms schwarzä! Es gseht ja au geil us und isch nöd so afälig
also ich find mini wiise schüehli au mit de kampfstreife sexy
aber es kombi würd ich sicherlich ned ganz in wiis chaufe...
-
ich han es orange rotes kombi,hell....
es wird mit de zit schwarz ,vorallem ide falte,hüft,chnü und penis region.......han scho viles probiert aber es nütz nüt.......
han eifachs gfühl bide schwarze oder dunkle fallts nöd so uff aber bi de helle umsome........
aber die dunkle fläcke fallet nöd uf solang das fahrsch.....
gruss riccardo -
Ich würd es schwarzes näh, wiss gseht eh nit guet us zu dinere silbrige Kawa und schwarz passt überall. (jetz mal vom rein optische Aspekt)
-
Zitat
Original von jay b
aber hesch d'flecke net weg becho?Nope sind fest karret.
-