Ich bruch eui Hilf!!!!

• Hey ciao mitenand...

Do ich nun endlich au im letschte Lehrjohr bin dörf ich au mol no e SVA mache...
    Mis Thema isch Integration von Ausländern in der Schweiz...

Ich han e chlini umfrog gstartet und bin uf eui Hilf agwise...

Ich wär sehr froh wenn Ihr eu churz chönnted Zit neh und die Umfrog usfülled...

Merci vielmol scho im vorus...

Bis bald gruess Sammy...

www.befrager.de/befragung.aspx?projekt=1466

The World is yours...

2 Mal editiert, zuletzt von Bl4ck_Sh33p ()

• Hi zusammen
    Das Thema ist schlicht zu heikel um einfach so mit der Umfrage irgend was auswerten zu können. Leider sind auch bei dieser Umfrage die Möglichkeiten so gestaltet, dass man sich bei einer Wahlveranstaltung der SVP wiederfinden könnte - der Ausgang der Umfrage dürfte keine Überraschungen bringen.

Was mich stört ist, dass die Umfrage über CH-Verhältnisse erfolgt, aber an auf einem deutschen Mailserver läuft, zudem weiss man nicht was denn genau ausgewertet werden soll, zu was das führen soll, welches Bundesamt dahinter steht (ob überhaupt - oder zumindest ob die Umfrage zertifiziert ist) und nicht Unfug damit getrieben wird, z.B. ist nirgendwo beschreiben wer wann wieso aus welchem Grund die Daten auswertet, wie lange die Daten überhautp bestehen bleiben und ob/was mit den Daten später gemacht wird.

Hab die Umfrage nicht ausgefüllt - aber wenn's interessiert: meine Frau ist Amerikanierin - mein Beitrag an die Integration von Ausländern in der Schweiz dürfte damit schon einiges vor anderen liegen :grinning_squinting_face:

Marc

• han's dir au ussgfüllt! find zwar au schwierig zum beurteilä was jetzt genau dä sinn isch vo dä umfrag... doch wägä dem grad einä uff bünzli zmachä! ne du, bin au um jedi hilf froh gsi bi dä sva!!!

dä dummä g'hört d'welt.....

• Schöni Antwort Sugibängel...

@Yam: Ehrlichgseit han ich jo denkt das du mit dinärä unendlichä Weisheit irgendwas i diä richtig schribsch...
    Aber diä Umfrog (also nöd Wüsseschaftlich) sondern aifach mol so, dass mä äs meh oder weniger allg. barometer hät grad so z'beurteilä wiäs du gmacht häsch find ich au chli übertribä, aber jedem das seine...
    Und ich denkä villi vo üs wo wohrschindlich mit sehr vill meh ussländer ztuä hend als du will mir i dä Schuäl sehr sehr sehr vill Kontakt hend mit andärnä Rassä und religiösä Kulturä chönd glich au scho äs bitzli mitredä i därä Hinsicht. Jedä wo id Schuäl goht oder imänä Verein tätig isch, macht öppis für d'Integration oder halt dägägä...
    Aber hauptsach du häsch ä Amifrau ghürotä und chasch dich über üs stellä will du jo scho soooo vill gmacht häsch.
    Ich bin normalerwis jo nöd so, dass ich ahfang d'Lüüt irgendwiä zunärä Diskussion ufzfrodärä und scho gar nöd imänä Forum, aber ich han das rasch müäsä loswerde.
    Falls mir also direkt no was willsch schribä, machs doch per PN oder no besser uf 81tobi@gmx.ch!!!
    So das wärs. Und dir Bl4ckSh33p vill Antwortä und äs guäts Feetback, äs bringt jo schomol was wenn sich d'Lüüt wiedermol drüber gedankä machäd!!!!Amifrau ghürotä und chasch dich über üs stellä will du jo scho soooo vill gmacht häsch.
    Ich bin normalerwis jo nöd so, dass ich ahfang d'Lüüt irgendwiä zunärä Diskussion ufzfrodärä und scho gar nöd imänä Forum, aber ich han das rasch müäsä loswerde.
    Falls mir also direkt no was willsch schribä, machs doch per PN oder no besser uf 81tobi@gmx.ch!!!
    So das wärs. Und dir Bl4ckSh33p vill Antwortä und äs guäts Feetback, äs bringt jo schomol was wenn sich d'Lüüt wiedermol drüber gedankä machäd!!!!

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Vielen Dank Sugibängel...und Mercutio...

Yam660: Die Daten sind für die SVA schon vergessen?? Die SVA ist eine Selbst Vertiefende Arbeit betonung auf SELBST das heisst ich muss auch selber irgendwie zu Daten kommen und kann nicht alle aus dem Internet kopieren...

Die Umfrage zertifiziert???
    Du hast wirklich keine Ahnung von der SVA...
    Das ist keine Doktorarbeit...ich habe auch nicht Zeit bis nächstes Jahr...Wenn Du das Gefühl hast die Fragen seien so gestellt, dass Du keine linke Meinung vertreten kannst dann musst die Umfrage auch nicht ausfüllen ich habe es auch nicht verlangt ich habe gebeten...

Was soll ich den tun einen eigenen Mailserver einrichten für die Umfrage???
    lol...

Ich finde Du siehst das etwas zuuu eng...aber egal...

The World is yours...

• Das isch halt amig sProblem vo dene SVA's und Züüg. Irgendöpper wo eigendlich nöd vom Fach isch i dem Gebiet mues irgend e Umfrag/Broschüre/Kampagne oder was weiss ich mache wills halt "Allgemeinbildig" isch. Bi eus ide MenschTechnikUmwelt-Wuche genau sgliche gsii. Thema Nachhaltigkeit.. Umfrage und bla mache.. am schluss es Produkt abliefere und das ganze vo Angehende El-Ingenieure wo Null Plan vo dere Thematik händ.. und so eifach isches dänn ebä schond....

Grundsätzlich hät de Yam aber scho rächt, wenn sowas ez vonere offizielle Stell cho wär hettis au nöd uusgfüllt.

Hans au uusgfüllt. Binmers scho gwöhnt.. han vode obe gnännte MTU di ganz Ziit Mails mit so Umfrage ;).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• hans au usgfüllt. find aber au das wenn mer alles chli linker ald d mitti gset de frageboge chli strub isch. aber nüt gäge dich. es isch mega schwirig bi sonere arbet objektiv z blilbe. ich schribe grad e arbet über konflikt zwüschet religione und da ischs au schwirig das us ere neturale position z gse. und d ussländer frag isch halt grad namal chli heikler. ich wünsch der vil glück bi dinere sva!

guns for show, knifes for pro

• Als ich mal das thema han a wölle bi nem vortrag het's gheisse ich dörf das nöd neh will ich dütsche seg. ich bi vorbelaschtet o_O

Het au e geili unterhaltig mit em direx geh, am endi hanis trotzdem nöd übercho -.-