neue kombis von dainese

• Ich findes voll geil wenn Kombis so eng aliged...gseht eifach geiler us...
    Okee es 46gi müessti jetzt au nid gad druffe ha...aber snöchste Kombi wo ich chaufe werdi sicher au luege dases so eng wie möglich isch...bi mim jetztige (übrigens Dainese) lampet hinde am Arsch alles abe und das isch voll beschisse...

Bin fall übrigens au nöd magersüchtig...

The World is yours...

• jaaa, figged mi aa!:)
    nei im ernst, ich fahr oft mountainbike (halt meh chraft wie uusduurbereich) und mach nochli chrafttraining, und mini bei gsehnd eidüütig lieeeecht anderscht uus, als uf dene show-pics vo dainese.
    ich sägs mal so: jede mountainbiker wo ich känne, wür vode bei här nöd i sones kombi inepasse, au wänns vom oberkörper här grad richtig wär!
    zudem vergrösseret sich de querschnitt vom muskel bim aawinkle vode bei, bim absitze (ja, ich stah nöd nur ufem töff), wür's mer ganz eifach übel d bei verquätsche.
    ich fahre sälber läder-hose vome dainese 2-teiler und ha darum öppis zu dere problematik welle schriibä...

• Zitat

und zum töfffahre brucht mer ja gar kei chraft, vorallem wenn de töff 150kg schwer isch und 260 rössli het

ja, sonen töff z fahre, brucht nur sehr gring chraft im quadrizeps, und das isch de massgeblich muskel für de querschnitt vom oberschänkel...

• Zitat

Original von Pyroman

ja, sonen töff z fahre, brucht nur sehr gring chraft im quadrizeps, und das isch de massgeblich muskel für de querschnitt vom oberschänkel...

stimmt genau.

quadriceps femoris und gluteus maximus machen den grössten teil des oberschenkelumfangs aus. gluteus maximus im oberen bereich und der komplex m. quadriceps im mittleren und unteren bereich des oberschenkels.

(bin halt gerade die anatomie am lernen :face_with_tongue: )

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• jep, ha das ganz ohni lerne usegfunde, nachdem mer eifach sitti richtig sport mache die alte hose nüm gange sind...

uf jedefall händ rossi und co sicher en duretrainierte und vorallem definierte körper vom uusduurtraining etc, aber muskulös sinds garantiert nöd. das gseht mer nöd nur optisch, das isch au logisch: sie müend ja so liecht wie mögli sie. und muskelmasse isch bekanntermasse eher schwer...

zudem isch da scho schön gseit worde, dass d kombis vode pro's sowieso uf de körper gschniideret wärded. mer chan aso nöd eifach d statur vo sim motog-idol mit sinere persönliche vergliichä und dänn druff schlüsse, dass eim d dainese-stange-kombi passt :winking_face:

aber was söll au die ganz diskussion? jede söll doch eifach indivduell go aaprobiere gah, läderkombis sind ja bekannterwiis würkli s falsche zum online bstelle! :smiling_face:

• hehe jo scho klar.

und dass de rossi s ab de stange kombi fahrt het glaubs au niemert behauptet....oder???

und wenn s kombi wenn mer's noi chauft eher e chli zu eng isch isch au nid schlecht.

also mis alte kombi hani grad so passend kauft eher chli bequem und jetzte isch es nach 1 jahr eifach einiges grösser worde well s leder sich usdrehnt het.

s noie hani jetzte e nummere chliner gno. eifach so dass es grad no gaht und sich denn ebe no chli chan usdehne.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Ciao Jungs zu dem muäs ich au no was sägä!!!
    Ich fahär au Dainese und alli wo mich schomol gseh hend, wüssäd, das ich alläs ander han als ä Töffkombi Figur. :winking_face: Ich gsehn aber dis Problem Pyroman, mir gohts glich spillä Unihockey und mini Oberschenkäl sind au nöd ganz dünn und bi dä Armä han ich sglich Prob. sprich mis Kombi isch eigentlich a villnä stellä vill zgross wills a anderne grad passt, aber ich han einigi Probiert und äs isch bi apline, arlen, und ixs au nöd besser. Aber han jetzt d'Lösig gfundä.
    Bi Dainese chasch dis Kombi ahfertigä loh.
    chönd eu das suscht uf http://www.mlol.de mol inäziä für diä wos interessiert...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• He Jungs, i finda das no amüsant, dMänner reden über Figurproblem :grinning_squinting_face:
    aber das Kombiproblem kenni au... ha miar grad es neus kauft, will das "alta" biz lottrig worda isch... han de das neua via Internet bstellt und wo ichs 1.mal aprobiart ha, hani denkt i versticka, müass gad öppert zur Beatmig finda :face_with_tongue:
    Ja nu, das deehhhnt sich au no :grinning_squinting_face:

• Huch han ich dini Vorstellig verpasst oder häsch du diä vergässä???
    Jo diä huärrä Figurproblem sind nöd ganz ohni wens um Kombis goht... :frowning_face:

s'Gröscht problem sind aifach wiä gseit Bei, diä Töffrennfahrer hend alli so Zahstocher bei!!!

Aber bi Frauä müäst das doch aifach sie, ich mein s'Frauäideal für Models isch jo öppä sgliche wiä für Rennfahrer! Liächt und schön Dünn. :winking_face:

• Welli Vorstellig???
    Es gid äba au Fraua wo kei Zahnstocherbei händ, sägwer mal biz Wiiblachi Kurva :face_with_tongue:
    aber dMännli und dWiilbi händ da halt nid alli Top-Model-Mass, drfür gids ja verschidani Kombi-Grössana

• Zitat

Original von Corli
    Welli Vorstellig???
    Es gid äba au Fraua wo kei Zahnstocherbei händ, sägwer mal biz Wiiblachi Kurva :face_with_tongue:
    aber dMännli und dWiilbi händ da halt nid alli Top-Model-Mass, drfür gids ja verschidani Kombi-Grössana

de toretto meint dini vorstellig (hallo i be d'corli, chome us..., fahre en zx-6r, blablabla).....

• Hehe jo sorry hans halt nöd so mitäm Dütsch... ;-)))
    Aber isch no glatt cho...