• mitem laser machter ja nöd nur 1 mässig sondern mehreri denn chaner das scho irgendwie usefinde
    wenns mässresultat irgendwie nöd guet isch verwirfters eh


    das sind übrigens au die läsige grät wo chönd de abstand zwüsched de fahrzüg mässe, weiss nur nöd öbs au bi allne igschalte isch

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Zitat

    Original von Cedi
    Die sind uf de A1 Genf-Lausanne. 11 Stuck, durchschnittlich 5km entfernt von enand.


    Falsch, die sind anderswo, die neue Kästen auf der A1 Lausanne-Genf sehen so aus (fahr die Strecke öfters):
    [Blockierte Grafik: http://img66.imageshack.us/img66/7105/pic51079zw1.jpg]


    Kann aber sein das das der Messeinheit dazu ist.

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • MikeRR, das sind doch die normalen, neuen Blitzkästen? In Zürich sieht man von denen auch an jeder Ecke welche. Vermehrt auch auf Sockeln an verschiedenen Stellen für ein paar wenige Wochen aufgestellt.

  • Ja die wurden jetzt diesen Monat neu Installiert auf der Strecke Lausanne-Genf, momentan ca 5 Stück, weitere werden folgen.


    Hier noch die Direktive dazu, steht auch klar dabei das sie sichtbar sein sollen, denke also nicht das die hier angesprochenen Radarfallen auf der Strecke sind.
    [Blockierte Grafik: http://www.electro-diffusion.ch/Julien/images/radars/rad12.jpg]


    So oder so alles scheiss Abzocke...

    Take a walk on da house side!

  • Diese Kästen wurden zwischen Genf und Lausanne installiert. Insgesamt sind es 20 Stück die im Kanton VD auf der Bahn installiert wurden und bis am 23. Okt. in betrieb genommen worden sind.
    Bluemeler und ich waren in der Gegend auf der bahn unterwegs als wohl eine dieser Anlagen installiert wurde.
    Diese Anlagen überachen die Autobahn in 5km Abschnitten.
    Das gerät kann:
    Momentane Geschwindikeit, Abstand, Fzg Grösse überprüfen. Auch die Durchschnittsgeschwindikeit zwischen 2 der Geräte kann überprüft werden
    Das Gerät hat mehrer Fahrspuren im überblick (1 gerät reicht aus um eine hauptstrasse in beide Richtungen zu überwachen)
    Es ist nun definitv fertig lustig.
    zur Zeit wird mit dem gerät nur in verbindung einer herkömlichen Kastenkamera geblitzt.
    Wer keine Photos mag, muss:
    a) an die Limiten halten
    b) schneller wie 200km/h unterwegs sein, denn ab da schlappt der Laser
    c) vorne wie hinten einen Infrarotscheinwerfer ins Fahrzeug einbauen, von auge nicht sichtbar, auf der Photo ist nur noch ein weisser Lichtkegel zu erkennen.


    Gruss

  • Zitat

    Original von :Dark_Force


    Da chasch imfall bööös uf de Lade gheie. Sind z.T. au Schwiizer Bulle im Schwarzwald unterwäx zum die Schwiizer Raser usenee. Genau us dem Grund wie du jetzt xeit häsch: all Schwiizer gönd det ane go heize wills kei saftigi buessene git (bzw. gää hät :winking_face: )


    In Dütschland könne sie mir echt mol irgendwo hinte lecke :grinning_squinting_face:


    Au wenn du döt z schnell bisch, das isch nix was me dött zahlt.... Bi e mol innerorts mit em Auto irgendwie 20 z schnell gse und nur 35 Euro odr eso... Das isch nix :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Kücken


    c) vorne wie hinten einen Infrarotscheinwerfer ins Fahrzeug einbauen, von auge nicht sichtbar, auf der Photo ist nur noch ein weisser Lichtkegel zu erkennen.


    Gruss


    wo werden die genau eingebaut?

  • Jay B du söttisch gschider schaffe statt überlegge wie das de blitzchaschte umgasch! :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Abr söttigi System koschte au mol 1000.- Franke...


    Abr sind zimli professionell....


    Do kasch au no sone Blitzer vorne montiere, wenn s blitzt blitzt das Teil au und me gseht nüt.. Abr je nach dem wie sichr das isch odr... Odr ob das 100% funktionsfähig isch... Ich glaub sichr isch me halt nie...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Da hani doch es paar interessanti Sache gläse


    So vowege de Laser messi siwieso Falsch.....


    Mini Usbildig i Lasermesstechnologie isch zwar scho eis zwei Jahr zrugg aber zum e Distanz oder Gschwindigkeit miteme Laser ermittle bruchts kei ebeni flächi.


    Und wege abzockerei.....


    Vilicht bini im Irrtum aber ich glaub mer muess nur öppis zahle wenn mer z'schnell fahrt :smiling_face:
    Würd heisse mer hetts zimli under Kontrolle wie vil Geld mer i dere Beziehig em Staat will zuecho lah.


    Und denn na de mitem Infrarotschiiwerfer...


    Es git doch en Siech voll Sache wo da scho usprobiert worde sind. z.B. au mit schwarze reflektierende Zahle wo chasch bide Nummere uf di echte Zahle chläbe dases denn nur en helle Fleck git ufem Foti...
    alles gugus....laht sich Fotitechnisch alles kompensiere....

  • sali mit dä hand,
    no gschnäll wegäm schwarzi... mich händ's letscht jahr im steinatal mit 159 km/h (mit abzug) uf ähnerä distanz vo 553m mit äm leser gschossä. han gmeint ich chön dä hobel stah lah. wos den gseit händ, was ich mue zahlä. han ich schlagartig wieder äh farb im gsicht gah. lupigi 170teuros... ABER, diä zitä sind definitiv verbi, denn ab auguscht 05 werdet alli überträttigä wo meh wie 40 km/h DIREKT ih d'schwizz witergleitet und den wird mehr noch eusem strafregischter behandlet. also passet uff...
    ps: region walshut het uf das jahr no zusätzlich 5 zivili bmw-töffs in betrieb gno wo mit dä neuischtä mässgrät und viedocams etc. ussgstahtä sind. also dänket dar wenn ihr am heizä sind im schwarzi, das dä bmw hinter euch keis rennä wot machä, sondern kolle heuschä!!!


    demfall schäääns weekend

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Zitat

    Original von jay b


    wo werden die genau eingebaut?


    Gueti Frag....
    Aber wo ein wille ist, ist ein weg.



    Natürlich chasch viel mit digitaler Fotobearbeitug wieder rückgänig mache, wenn die Liechtquelle gnueg nach am nummere schild isch, wird dä bereich so starch überbelichtet sie, das sie nüt findet.


    Mä muess aber scho sehr dreist sie, so viel zyt und chole z inverstiere um sich vor öppisem z schütze wo mä sich sälber ar nase muess näh.


    Gruss

  • Zitat

    Original von Neeri
    Vilicht bini im Irrtum aber ich glaub mer muess nur öppis zahle wenn mer z'schnell fahrt :smiling_face:
    Würd heisse mer hetts zimli under Kontrolle wie vil Geld mer i dere Beziehig em Staat will zuecho lah.

    Ich finds eifach müesam, dasses mit dene neue Chäschte d Toleranz z.B i de 50er Zone vo 55 auf 53 abegsetzt hend und dases nöd emal me Blitzt bi Tagesliecht. Bisch ja ächt nur no uf de Tacho am starre oder fahrsch eifach wie d Blächbüchse mit 40 dure....