die hünd macheds der immer schwärer..
[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/pic25613(Original).jpg]
[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/pic06157(Original).jpg]
die hünd macheds der immer schwärer..
[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/pic25613(Original).jpg]
[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/pic06157(Original).jpg]
[SIZE=4]neeeeeee scheisse[/SIZE]
wa macht den das sandührli uf em pannestreife?
da söll na eine säge dass segi kei abzocke wo da de staat macht... X(X(
so tarnti chäste dienet ja nur de sicherheit.....wärs glaubt wird seelig
Ja warst s doch nur ab...
Bald git s söttigi Kontrolle wo sie im Asphalt dinne so Kabel dri machet wo di Gschwindigkeit messe kann...
Also sage mir vo A nach B goht s ei Kilometer, und zwüsche dene 2 Pünkt giltet 80 km/h, wenn du zwüsche dene 2 Kabel durchschnittlich me als 80 gfahre bisch, hesch ihn gschisse...
Es isch Abzoggerei klar, en Radar sött me gse damit mer langsamer wird Das isch doch dr Sinn
dänn fahr ich zwüsched däne beidne pünkt 150km/h und warte dänn 5 minute vor em nächste punkt bevor ich drüber fahre...:D
[SIZE=1]isch imfall nöd ernst gmeint....[/SIZE]
so züg isch eifach beschisse....gange nächst jahr nur na is usland go töffle, schwarzwald oder so... deht machts wenigstens na spass und buesse sind na bezahlbar...
Die sind uf de A1 Genf-Lausanne. 11 Stuck, durchschnittlich 5km entfernt von enand.
Im Kt. Aargau dörfet die nöd ufgstellt werde, wills nüme präventiv sind.
ZitatOriginal von Linkin
so züg isch eifach beschisse....gange nächst jahr nur na is usland go töffle, schwarzwald oder so... deht machts wenigstens na spass und buesse sind na bezahlbar...
Da chasch imfall bööös uf de Lade gheie. Sind z.T. au Schwiizer Bulle im Schwarzwald unterwäx zum die Schwiizer Raser usenee. Genau us dem Grund wie du jetzt xeit häsch: all Schwiizer gönd det ane go heize wills kei saftigi buessene git (bzw. gää hät )
diä affe sölled gschieder mal diä ussä nä wo 40 fahred inere 50 zone!!
ZitatOriginal von DaN
diä affe sölled gschieder mal diä ussä nä wo 40 fahred inere 50 zone!!
genau die sind nämmli no vile gfährlicher, da raschtet mal no eine us und denn gits en todesfall
die werded au immer fieser. zum glück fahr ich nie z schnäll
ZitatOriginal von Labyrator
genau die sind nämmli no vile gfährlicher, da raschtet mal no eine us und denn gits en todesfall
chasch im fall luut säge.. und chuum wirds zweispurig fahreds no links!! *argh*
mit dem laser düenz im fall nur mässe und wenns ken foti het isches eh keis problem
und de foti wirsch scho gsee
ZitatOriginal von Gnabber
mit dem laser düenz im fall nur mässe und wenns ken foti het isches eh keis problem
und de foti wirsch scho gsee
Sry, muen dich enttüüsche
Zitat
Zur Technik der Geräte: gemessen wird mit gepulstem Laser, der aus dem Gerät selbst oder einige Meter vor oder hinter dem gut sichtbaren Kasten mit den Kameras in ca. 1m Höhe aus der Leitplanke mittels Drehspiegel die Fahrbahn fächerförmig abtastet. Es können drei Fahrspuren überwacht werden. Mittels der von den Fahrzeugen reflektierten Daten kann deren Geschwindigkeit, Form, Abstand und Fahrzeugtyp (Motorrad, Lastwagen, Personenwagen) berechnet werden. Dadurch könnten bspw. auch bloss Lastwagen ausgewertet werden. Oder es können unterschiedliche Geschwindigkeitslimiten für PKW und LKW eingestellt werden.
Pro Gerät sind zwei Nikon-Digitalkameras eingebaut, die das Fahrzeug von vorne und von hinten fotografieren, und zwar mit 6.1 Megapixel Auflösung (10 Megapixel wäre möglich). Offenbar sind die Aufnahmen von ausserordentlicher Qualität, so dass auch fehlende Autobahnvignetten und nicht getragene Sicherheitsgurten standardmässig ausgewertet werden können.
Die Systemzeit empfängt das System mit einem GPS-System vom Satellit. Die im Kanton VD installierten Systeme übermitteln die Digitalfotos, welche ausserdem mit einer digitalen Signatur versehen werden, sofort per Glasfaserkabel an die Verkehrsabteilung der Kantonspolizei.
Zitat
Zur Technik der Geräte: gemessen wird mit gepulstem Laser, der aus dem Gerät selbst oder einige Meter vor oder hinter dem gut sichtbaren Kasten mit den Kameras in ca. 1m Höhe aus der Leitplanke mittels Drehspiegel die Fahrbahn fächerförmig abtastet. Es können drei Fahrspuren überwacht werden.
das wot im bild gseesch isch würklich nur de laser und de fotti isch ime normale ghüüs wi die chäschte wot suscht au gseesch
und chöntisch nid s messergebnis azwiifle, wenns mit laser messed?
mit em auto isch klar da chönds recht gnau messe, wells s nummereschild als grade reflektor hend.
doch bim töff hesch du bi sporttöffe vorne so guet wie kei gradi flächi wo au reflektiert, wo mer als messpunkt für de laser chönt bruche....
vo dem her gits sicher es falsches ergebnis.....