• Ich bin au scho gsi go fahrä und muäs sägä mir gfallt sie eigentlich no guät zum fahrä. Diä modus gschicht müäst miner meinig noh nöd sie aber jo isch jetzt halt dra. Ich han au chlini Füäss also Uspüff egal. s'einzig wo mich chli gstört häsch isch das wo dä Laby au seit, zwenig Agro. Und äbä unä usä isch K5 scho geiler gsi.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ich säge dadezuä numä: nur modus A und en ''nummeräversteckservo''

Modusbeschreib:
    C = cops has a chance
    B = brutal vill gas gä
    A = Anarchie!

:mad:

now grey

• Zitat

Original von Hypi
    naja, ich weiss jo nid wo du dini füess hesch, aber ich stell dä vorder teil vo mim fuess uf d'fuessraschte idr kurve und mit schuenummer 44 heisst das burn schueh buuuuuurn. es geit eifach nid will er in wäg chunnt und drum isch dä töff au unbruchbar. wemmer no meh gäld id hand nimmt und dä topf konsequent nid hinder dä fuessraschte durrezieht hesch rächt mit dine 98% :winking_face:

Mach mol zerscht dis Studium fertig.. Nocher häsch de grosse lohn :winking_face: de chasch du der 2 leiste :winking_face:

Greez Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Zitat

Original von Wheeler
    hm..d k7 het ja das mitem kippschalter und dene 3 modi, findi na interessant, de eint modus c isch wiene 600er vode leischtig, b isch wie 1000 aber ned so aggressivi gasanahm unds A isch full power..

aber d töpf findi eifach beschisse..aber das chan ja gänderert werde :smiling_face_with_horns:

Grössi 39?? mega chlii ...... Was mach ich den mit ehm 46??

Greez Mige

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Zitat

Original von Hanni-bal

Grössi 39?? mega chlii ...... Was mach ich den mit ehm 46??

Greez Mige

solang ned wie en kumpel vo mir es 51gi hesch :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Idefix (25. April 2007 18:38)

• Zitat

Original von Hypi
    ich chönnt mr au jez än 2te leischte, ja sogar en dritte aber das isch glich hosig mit dem uspuff :winking_face:

argh ... nomeh töff chaufe ... ich flueche jetzt scho was i söll näh wenn i id garage gang :confused_face::face_with_rolling_eyes:

• Zitat

Original von Hypi
    ich chönnt mr au jez än 2te leischte, ja sogar en dritte aber das isch glich hosig mit dem uspuff :winking_face:

hesch im lotto gwunne? geil demfall eine für dich und eine für mich :smiling_face_with_horns:

-=[CARPE NOCTEM]=-