LAckierung rennschale

• hans bi ebay kauft. d schale chunt us de tschechei wie sehr vieli rennschale.

chan en mal fräge öb er au fürd 05er kawa het. wenn ja chan der denn de link und emailname duregäh

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von SERVER
    schwarz einfach nur schwarz für uf d rennstrecki z höchschte was ig würd lackiere

oh je... nei nüme schwarz. fascht alli mini töff sind schwarz gsii, mini husi han ich rahme und alles schwarz lo mache, schwarzi rädli ... und hüt, jede *ç%&#@ het schwarz und die neui husi sind au schwarz ... jetzt muess mer weder neui designs ha. ... worum ned alles wiiis :grinning_squinting_face: ... oder mal en gueti chriegsbemalig.

Rennverschalig? eifach mal druufmole, für das hesch jo so ne verschalig, mer gheit jo sowieso bi ab und zu emol uf d'frässe :ugly:

• Zitat

Original von DonBosco
    hans bi ebay kauft. d schale chunt us de tschechei wie sehr vieli rennschale.

chan en mal fräge öb er au fürd 05er kawa het. wenn ja chan der denn de link und emailname duregäh

das wär cool :evil2:

• ich wür dir rate d'lackierig zwar schön, aber möglichscht eifach und daher günstig zmache...
    am beste sogar elei mit ere spraydose...
    wennd es gfk bstellt hesch, denn isch d'oberflächi eh ufgrauht... eifach mitere acrylfarb lackiere und en klarlack drüber....

und zwar us folgendem Grund:

ich han mini GFK schale (natur-weiss) zum günstige autolackierer bracht, de het sie schön zweifarbig gsprayt, mit lack und so....

het mit 500.-- koschtet.... d'schale elei 300.--
    macht 800 stutz für e rennschale... ich mein, mer wot ja au e aständig schöne hobel uf d'rennstrecki bringe....

3 Rennstrecketäg später isch sie im chis gsi und die ganz schale kaput....

Frei nach de Mastercard-Werbig:

GFk Schale für die Zicke: 300.--
    Des Lackierers Arbeit: 500.--
    Ein Foto meines Gesichtsausdrucks beim Wegwerfen der in 30Teile zerrissenen Schale.... unbezahlbar....

• Alsomit de Spraydose gaht mines wüssens Mattschwarz am beschte.... Häch halt kei Glanz wo irgendwelchi Fehler schnäll gsesch. Chasch si ja susch au wiis laa :D.

Käne au so fäll wo sich e MotoGP lagierig druf gmacht händ... nacher 2 Trainings und en Totalschade gmacht.

In anbetracht dessen, dass de Töff bime Rännstreckebsuech eigendlich schomal provisorisch abschriibe muesch bringts halt würklich nüüt...

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von WEP
    Rännschale lackiere???!!! :wand::ugly5::mad:

DITO

Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

• ...und wänn dichs lackiere nur 2 Stutz koschtet... das sind zwei Stutz für de Moscht nach ADR... :grinning_squinting_face:

• ne, aso bitz aständig däf de hobel au im renntrimm usgseh,... aber mattschwarz und de dose und klarlack drüber auch gleich glanz!!...

• am beste 1 farb wähle und so di ganz schale spraye....wänd dän mal ufd frässi flügsch isch d`schale eh an zweiter stell, chasch froh si wän de töff kein totale hät....

• so han e schale gfunde wo zwar 50euro meh choschtet, jedoch scho alles komplett apasst isch und ich kei zuebheörschrübli schnellverschlüss usw. meh chaufe mues.

also chunts mi am endi öppe glich tür.

und s geilschte isch, dass d schale nid wiiss isch sondern rot aber durchgehend. das heisst ich mues nix lackiere und wenns einem ufd schnurre haut verchratzt aber d farb gaht nüd weg.

also ideal.

• gueti entscheidig;)

• chasch de fros i wen numed schalle verchrazet i bi eismou nit 50 bis 60 us grütscht und ha es nöis rahem heck becho plus es nöis hingerrad wobi das mit em hingerrad sich cheli dumm gloffe wou dr töff no ines mürli grüscht isch was uf dr strecki nid söti bassiere

• jo uf de strecki isch eigentli s schlimmschte wo chan passiere, dass sich de töff irgendwo ihenkt bim rutsch und sich darum überschlat.

aber bimene normale rutscher verchratzt nume d schale e chli und es gaht vielicht mal e fuessraschte kaputt.

müehsam isch halt wenn er voll is chies gaht, well denn wird alles chli sandgstrahled. wird mer drum denn wohl mal no en carbonrahme und schwingeschutz chaufe

• wo hesch die bstellt? pris?