LAckierung rennschale

• so hab mir ja ne nette rennschale gekauft, die ich aber zuerst noch anprobieren muss..an der gixxer :grinning_squinting_face:

aber trotzdem bin ich schon mal etwas am rumtüfteln wie ich die lackieren will.

das sind mal so die ideen

version 1

version 2

variante 1.1

Variante 1.2

Variante 1.2 von der seite

ach ja und no d kawaärgervariante

kawagrün

dadefür muesi aber zersch no viel besser fahre lerne susch machts ja kei spass wennd nid de kawas umd ohre fahre chasch hehe :face_with_tongue:

na welche vorschläge habt ihr noch so????

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Pink! Und das maini ( *fg* ) nöd als Witz!

Würd sicher na heiss usgseh, so schwarz/pink

und würsch demit uf jedefall use steche :grinning_face_with_smiling_eyes:

Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

• jo und het de vorteil dass us angscht niemert meh hangoff fahrt sondern us sicherheit de arsch uf em sitz laht....mer weiss ja nie..vowege seifi haha :mad:

nei pink machi nid au wenns uffalle würd :grinning_squinting_face:

• Hmmmm.... 2 Farbig? Chasch ja grad di original draalaa wenn nacher wider schiss muesch haa das bime Umkipper im Chisbett dLagierig kabutt gaht :P.

Oder sind das Teili wo nöd zämehanged? Dänn gseets wider chli andersch uus.

Aber trotzdem, ich würsi irgendwie eifarbig mache und wenn überhaupt öppis Chläber drufpappe, chasch bi Chratzer husch mit de Spraydose drüber und guet isch :D. Uf de Strecki lueget eeh niemer de Töff ah sondern ali sBlatt mit de Rundeziite :evil2:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von Spike
    Hmmmm.... 2 Farbig? Chasch ja grad di original draalaa wenn nacher wider schiss muesch haa das bime Umkipper im Chisbett dLagierig kabutt gaht :P.

Oder sind das Teili wo nöd zämehanged? Dänn gseets wider chli andersch uus.

Aber trotzdem, ich würsi irgendwie eifarbig mache und wenn überhaupt öppis Chläber drufpappe, chasch bi Chratzer husch mit de Spraydose drüber und guet isch :D. Uf de Strecki lueget eeh niemer de Töff ah sondern ali sBlatt mit de Rundeziite :evil2:

Genau das isch de Punkt! Gseht dänn scho geil us wänt s erschtmal is Chiesbett gfloge bisch!

Rännschale lackiere???!!! :wand::ugly5::mad:

• schwarz rot esch geil aber vel z'schad für d' strecki! i wörd si au eifarbig mache!

• ich würds eh selber lackiere und a de vorallem sturzgfährdete stelle isch sie ja schwarzmatt, so dass mer ebe eifach chan nakorrigiere.

das isch eigentli d idee. und chläber am afang druffe machi sicher nööd. die chömed denn druf wenns mal chli chratzer gäh het.

naja mues luege wasi mache. chönt ebe mit em cousin chli dranne umelackiere, de het immer froid a so sache und chönt au airbrushe usw. das isch denn halt chli ufwändig und wirdi sicher nid mache a de rennschale aber eifach 2 farbig lacke isch keis problem.

aber wenn eifarbig....welli farb passt zumene schwarze tank und isch eifach zum lacke und vorallem zum mal nachekorrigiere mit de spraydose?

• jo wennis ganz selber müsst mache, aber am cousin macht's nüt us wenn er jetzte die paar teili no rot lacked. und wie gseit die rote teili sind ussert die unde uf der siite wo es separats teil sind sind alli a weniger sturzgfährdete stelle.

dete wos würd verchratze bimene sturz hani extra schwarzmatt, weli denke das isch am eifachschte zum mit der dose mal nachelackiere.

• schwarz matt, wie aube bide prototype idr motogp;)

nur irgendwo no die wiisi startnummere druf pappe

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• isch das schwarzmatt bi de motoGp prototype nid eifach die nakti carbonschale???? :smiling_face_with_horns:

das chani mer denn wieder nid leischte hehe die choschtet 700euro fürd gixxer :grinning_squinting_face:

• i wörd e schwarzmatti dose im jumbo chaufe ond alles so sprötze und de no e geili nummere druf und fertig! wievel het dini verschalig den kostet? gets för de tank kei verschalig oder so öpis?

• choschtet het d schale inkl. höcker 241euro. isch en ganz easy priis findi.

für de tank gits au no schalene. mal luege öbi mer das au no gönne, doch bringeds die würkli??? denn wenni öppis eh mal lackiere lah müsst wärs de tank, well de eh nümm so schön isch uf de siite scheiss lack....

oder schützt so e plastikschale über em tank au vor büle????

• wo hesch dini teile bstellt? möcht ebe för nöchscht johr au verschalige bstelle. jo wenn muesch so oder so lackiere de lohnt es sech net