Wenns wider richtig chalt wird....

  • ....denn düend di meischte de töff ide garage versorge... es chunt wider s thema überwintere...


    Jetzt mini frag: was mached ihr alles am töff zum überwintere bzw was isch alles nötig?


    volltanke??
    bremsflüssigkeit wächsle??
    öl wächsle??
    was no??


    Ich han de töff hüt im service gha (6000km) und er het mi denn druf agsproche.. s öl chani si lah meint er, aber d bremsflüssigkeit söli ablah und neui ine tue wägem wasser ateil und em festfrässe und so.. jetzt aber weisi nöd ob das würkli nötig isch und vorallem hanis no nie gmacht weiss also au nöd wie das gat.... isch echli en seich wills mi uf di eint siite fasch aschisst fasch neui flüssigkeit weg z rüere (wills ja nüme lang gat bisi de töff cha wegstelle) und uf di ander site musi säge es isch en mech de wird scho wüsse waser seit (zur info es isch nöd en grossschnurri mech wo nur s chleubi im grind het).


    aso wie mached ihr das?



    gruess stephan

  • mir gats meh um d bremsflüssigkeit bi mir nöd drum wasmer alles mache mus (ja das au aber meh als hintergrund);)

  • Das ghöre ig jetz aber zum erschte mal, und mi yamaha-mech isch bi yamaha weltmeischter worde am schrubercontest. und mi sugi-schruber isch scho länger im gschäft, als ig alt bi.... würd beid als sehr kompetent ischätze, aber en settig ussag hani no nie ghört.....


    Ig tue einisch pro jahr d brämflüssigkeit wächsle, empfohle isch mindestens all zwöi jahr einisch. bi dermit immer guet gfahre....


    wenn das würklich es problem wär, würde d brämse reihewis usstiege; wenn me so gseht wie teil töffe gwartet wärde.

  • also bremsflüssigkeit ablah chasch scho aber minere meinig nache wenn de töff innere garag hesch sicher nid nötig.


    de hersteller seit ja spätischtens all 2 jahr wechsle, aber über jede winter neui mues glaubs nid sii. schade chans nööd aber bringe duets sicher au nüd soo viel.



    und wotsch sie denn selber wieder inetue? oder wie machsch das??? hesch es grät zum entlüfte????


    well chasch ja chum mit em töff zum mech fahre im früehlig ohni bremsflüssigkeit...also ich würds der nid empfehle :face_with_tongue:


    denke er will gern eifach no chli extra verdiene mit dem tip, da er ahnimmt dass das denn bi ihm chunsch go mache oder wie gseht das us?


    hans bisher bi de CBF nie gmacht und nie problem gha mit de bremse und bi de gixxer wird ichs au nid mache


    öl isch klar und tank volle au und denn no alli züg chli schmiere, schön butze am beschte ufbocke vorne und hinde, chette schön komplett entfette und noi schmiere und denn passt das glaubs scho.


    ach ja batterie usbaue und an es grätli henke



    PS. derf mer wüsse bi welem mech du bisch?

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    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • d brämsflüssikeit isch jo hygroskopisch odr wime das schribt das heisst, si nimt wasseruf was nid umbedingt geut isch. wisu wen si zwfiu ufgnohet de chad brämsflüsigkeit afo choche was verursacht das när luft im brämssystem ischudn widerum heit kei odr nuem ganz schwachi brämsleischtig


    drum muessmese bi gummileitige au johr udn bi stahlflex leitige au zwöi johr wächsle i finges nid nötid das die fohrem i winterre duesch wächsle und wens machsch de lueg das öbis wi das klick hesch zumd bräms entlüfte


    was no wichtig isch das druf luegsch das dr usglichs bäuternie när isch wägem dr luft wos dr schüsch is brämssystem ine ziet.
    was i ou scho erläbt ha das e chund DOT5 statt DOT4 brämsflüssigkeit noche gfüut het bim outo das isch nid eso geut drum zersch nocheluegge udn när erscht choufe


    und d brämsflüssigkeit abloh würdi en id wen de muesch se wächsle wiu es goht scho nuem huerre lang bsi dräms bim outo entlüftet hesch wen nuem di chline brämsschlüchli wächslisch


    das heisst obes decheli abschrube udn när unge das ding übere entlüfter due, dr entlüfter chlei ufschribe und när am brämshebel bumbe, aber dr hebel nid ganz hingere zei schüsch cah dr oubtbrämszylinder kaputt go, wen dr flüsigkeits stang när ufem minimum isch de dr hebel chlei zrugg zie und ne nid löse bsi dr entlüfter zeu gmacht hesch und denne dr usglichsbäuter widr uffüue. und da machsch när bis gfüeshc hesch es sig jetze di nöii flüssigkeit wo unger use chunt

    2 Mal editiert, zuletzt von stifu ()

  • also das wegem stahlflex und gummi isch au nid ganz richtig denki mal....


    de hersteller würdi nie im lebe agäh, dass mer d flüssigkeit chan 2 jahr drinne lah (original isch ja meischtens nd stahlflex) wenn das irgendwie gfährlich chönt sii. susch chöntisch de ja ganz bös verklage wenn mal d brems nid richtig will und en unfall hesch.



    aber wichtig isch nach ere gwüsse ziit denn eh mal uf stahlflex z wechsle well de gummi spröd wird vo de leitig. das duured aber au sini ziit.



    @Stephan


    muesch denn nid jede winter e neui bremsleitig chaufe :face_with_tongue::mad::smiling_face_with_horns:

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  • i weisses nid bi de outos heim mir i dr bude ou zwöi johres interwal bi mim töff ischs aber eso dasi hinger au johr muss d flüssigkeit wächsle und fohre u zwöi das isch i dämfau typisch BMW

  • Hi Leute
    Keine Panik - oder meint tatsächlich jemand, dass all die Händler welche fahrfertige Maschinen in den Ausstellungsräumen und den Garagen (oder auch nur unter den Unterständen) haben tatsächlich überall die Bremsflüssigkeiten ablassen und für nächstes Jahr wechseln wollen?


    Schaden wird es nichts, das ist klar. Man kann auf der Rennstrecke auch bei jedem Boxenstopp einen Ölwechsel machen und neue Reifen aufziehen - ausser man hat ein Werkteam mit Sponsoren dürfte sich das aber kaum jemand antun wollen.


    Das die Bremsflüssigkeiten Wasser ziehen ist bekannt (bitte im Internet nachforschen - je nach verwendeter Flüssigkeit zieht das Zeug mehr oder weniger, leider bei neuen, hochwertigen Flüssigkeiten mehr als bei den etwas älteren mit tieferen Siedepunkten). Wer die Maschine in der Garage parkt (oder zumindest gut geschützt), dürfte aber kaum Probleme bekommen - so schnell geht das alles nicht.


    Zudem ist dann nicht einfach die Bremse weg, sondern höchstens ein immer schwammigerer Druckpunkt zu spühren (dann wäre es dann doch langsam an der Zeit, denn wenn das Wasser mal wirklich kocht und Dampfblasen entwickelt, dann war's dass mit der Bremswirkung).


    Also easy - lieber Vergaser entleeren und vielleicht Batterie abhängen sowie Reifen entlasten, dann kann's nächste Saison beruhigt wieder losgehen.


    Marc




  • Vergaser entleeren bei einer Einspritzer Maschine ? :winking_face:

  • SERVER


    Er häts bestimmt nöd uf min Töff bezoge;)


    All


    Ebe genau das wägem Wasser isch ja s problem. er het mer au gseit mer söll si all jahr wächsle. und ich nimm ah er het si gwechslet jetzt, also verstan ich n öd wieso dasi si bim iwintere nomal söll wächsle!?


    @Bösci


    Moto Gatschet (fasch wie de inspector :face_with_tongue: )


    Ich han scho beidi Töff bi Ihm kauft und mus säge ich bin sehr zfride mit ihm... immer gueti uskunft, service isch au immer zfridestellend gsi und verhältnissmässig gueti prise

  • @Stephan


    i dem fall het er der jetzte falschi uskunft gäh.....


    oder du hesch es bisher nie gmerkt wenn er der sache verzellt het wo nid nötig sind



    nei seich er wird scho wüsse was er macht. nume das mit der bremsflüssigkeit isch nüd nötig wie jetzte ja gnueg bestätiged hend

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  • so ich han ihm jetzt no aglüte gha und nahgfrögt.


    Er het obwohl de service gsi isch, nüt ade flüssigkeit gmacht ussert natürli s nivau kontrolliert bzw ufgfüllt oder so. das us dem grund, will er mir ebe verzellt het, eimal im jahr d flüssigkeit wächsle und am beschtä vorem überwintere. und wills ja jetzt denn eh bald sowit isch, heter kei neui ine ta, dass ich si nachher wider chan furtrüere. alles klar und guet :grinning_squinting_face:


    wägem wächsle, entlüfte usw:


    Gat ohni grätli, stat under anderem im werkstatthandbuech und ich chöni ihm alüte denn erchlert ers mir :grinning_squinting_face:



    gruess stephan

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • klar gahts ohni entlüftigspumpi.


    du chasch au mit em bremshebel umepumpe zum entlüfte, doch wenn das nüd würkli chasch hesch ruck zuck es paar luftbläsli drinne.


    dass isch den schnell mal gfährlicher als d bremsflüssigkeit meh als 1 jahr drinne zlah.


    also ich mache alles woni derf ohni dass garantie erlöscht a mim töff selber und a de CBF hani no viel meh selber gmacht, doch ales wo mit bremse z tue het lahni vom mech mache.



    aber du musch wüsse. wenn du denksch du chöngsch das und wüssisch wie chasch es ja probiere aber chan mer eher nid vorstelle, wenn du seisch er müesses erchläre....



    bremse sind definitiv de falschi ort zum schruberversüech starte *meinemeinung*

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  • ich bi jetzt als mech im 4te lehrjahr und schaffe mit motore (diselloks)! Guet isch nöd ganz s glich isch es bizeli grösser aber weni bim entlüfte (wases bide diselloks au git) mit instruktion vom mech scheitere, hani de falsch bruef....das wird scho ga.