Töffprüefig

• Nach etliche Jahre aschiss, han ich mich chönnä überwinde ändlich mal die Töffprüefig z'machä. Und ratet mal... Au de SOK hät jetzt die gross Prüefig und dörf "Legal" uf de Strass umetätsche!!! Jetzt muen ich mir wenigstens nümme gedanke machä um de scheiss.

Gruess

SOK

• Zitat

Original von SERVER
    gratuliere und mit was fuereme töff bisch gange?

Lc4 :O  :gaehn: . S'erst und s'letst mal i mim Läbe, wo ich mit somene Ding fahr, säb garantier ich. Numme für d'Töffprüefig isch sie ideal.
    Übrigens, nommal danke für dies Agebot Server. Weiss ich z'schetzä :winking_face:

Gruess
    SOK

• Zitat

Original von sok

Lc4 :O  :gaehn: . S'erst und s'letst mal i mim Läbe, wo ich mit somene Ding fahr, säb garantier ich. Numme für d'Töffprüefig isch sie ideal.
    Übrigens, nommal danke für dies Agebot Server. Weiss ich z'schetzä :winking_face:

Gruess
    SOK

hehe easy :winking_face: chunsch de mal zu mir cho pizza frässe mitem wep maini donbosco cedi usw :;)

• und voranne immer illegal umegfahre??? bööööhse! :winking_face: :grinning_squinting_face:

gratulier der dezue... ich wart defür eifach bis mini 2 jahr ume sind... :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von maini
    und voranne immer illegal umegfahre??? bööööhse! :winking_face: :grinning_squinting_face:

gratulier der dezue... ich wart defür eifach bis mini 2 jahr ume sind... :grinning_squinting_face:

Nei natührlich nöd. Viellicht mit 18i,19i es par mal und jetzt halt mit em L. Bin ufjedefall froh, dass ich das jetzt nümm muen machä au wänn ich nümme soviel uf de Strass unterwägs bin.

Thanks, All

SOK

• gratuliere au no.

bisch aber hofentli schön umd töggeli umedriftet bim slalomfahre und hesch en aständige stoppie grisse bim vollbremse :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• gratuliere au no.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...