offizielle bilder der R1 07

• Wer sich das ka leischte, söll sich das au hole...

Ich find es het nüt mit pose z tue sondern es isch eher en Istelligssach und Gschmacksach...

Ich behaupt mol es gibt seeehr wenigi wo wirklich en 1000 er könne beherrsche, abr die meischte wend das villicht auch gar nit, sondern villicht gfallt ihm die 1000 er Maschine vom Optische her und er het kei Luscht ganzi Zit hochduurig z fahre und will e sportlichi Maschine, denn kauft er sich en R1 oder en Gixxer odr was au immr....

sugibängel

Ich fahr en 600 er wil mir das am meischte aspricht... Meinsch jede ka uff Pischte fahre odr wie? Ich schaff vo Mäntig bis Frittig vo 9.00 bis 19.00, wenn nit länger, und ab und zue au Samschtigs...

Nit jede het so viel Zit um uff Pischte z fahre... Abr ich muess au nit unbedingt uff Pischte fahre... Mir macht s au dusse Spass, nit nur Töff fahre sondern au neui Lüüt kenne lerne... Ich weiss nit, abr di Istellig kann i überhaupt nit nochevollziehe.... :böse:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

• Zitat

Original von Ciko
    ...abr die meischte wend das villicht auch gar nit, sondern villicht gfallt ihm die 1000 er Maschine vom Optische her...

->pose!?

Zitat

Original von Ciko
    Nit jede het so viel Zit um uff Pischte z fahre... Abr ich muess au nit unbedingt uff Pischte fahre... Mir macht s au dusse Spass, nit nur Töff fahre sondern au neui Lüüt kenne lerne... Ich weiss nit, abr di Istellig kann i überhaupt nit nochevollziehe.... :böse:

Ich has ja jetzt mit de Husa gseh, de Ehrgiz triebt dich eifach immer a, zu no schnäller werde (uf de Pischte). Wämer eimal en dütlich Fortschritt gmacht hät seit mer sich ja wohl nöd, dass e s jetzt bgnueg segi und so...

Zuesätzlich wot ich ja au de Hobel chönne "beherrsche", d.h. wänn ich en Töff chauf isch das es Statement und us dem wachst de Ehrgiz...

• Naja schlussendlich isch es mir au glich wenn Lüüt jede als en Poser gseht wo en Supersportler het.. Denn hend sie es Problem und rege sich uff und nit ich :grinning_squinting_face::mad:

Und wie gseit zum uff Pischte go han i leidr nit die Zit, abr villicht e mol näggschte Saison oder eso...

Abr ich bi froh dass das bi mir nie dr Fall wird si, dass mi dr Ehrgeiz dazue tribt, immr schneller z si.. Risiko isch mir eifach z gross.. Ich bi z friede eso wie es isch...

2 Mal editiert, zuletzt von Ciko ()

• moin moin, ja du schlussändlich chömet doch all mit dä glichä fadäschienigä argoment.den es chan mir jetzt aber keinä verzählä, dass er uf sim strasser bequemer sitz (ausnahme macht die regel), wie wenn äh ufrächti sitzposition hesch, oder??? den was wotsch mit 180ps und derä technik, uf eusnä strassä??? ich han dä mit wellä sägä, dass diä meischtä uf's ussehä lueggät, ahstell wo sie am beschtä würdet druffpassä. zbsp. bim tschuttä chaufsch ja au nöd dä schuh wo dir am beschtä gfallt sodern dä wo dir am beschtä lieht. und das wiederrum merksch schlussändlich am fahrstil ah..."weitabstandnehmensonstlebensgefahr"

du mir das au glich, chans nöd ganz verstah, drum han ich mal wellä es paar gueti antwortä becho! doch irgend wie han ich s'gfüllt, dass viel so es bike glich nur zur show händ!?gruess

dä dummä g'hört d'welt.....

Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

• Ich find das guet das es sotig Lüüt git. Die kurblet dä Markt a.

Das sind au die wo immer die beschte Pneu mönd ha, obwohls en normale au würd tue. Uf dä Strass bringsch ja die Pneu nie a d'Leistiggränzä. (nur wenig usnamä!)

Einmal editiert, zuletzt von Joschi ()

• Also ich chaufe mehr nächscht früelig weder emol chli öppis... aber es muess zu mir passe, wenn ich fertig teschte han, gits en persönliche abriss, ... persönlich well, esch jo so oder so jedem sim gschmack, siggs au motor und sitzposition, und und und ... ich baue meischtens au no alles chli um, schale chamer jo au allerlei dratue.

Grundsätz für min persönliche Tescht sin. ca. 1000km Stross (Alpenrundfahrt vo grosszügig - Grimsel, bis enger Stilfserjoch, oder auch emol es chiiswäägli :-)) ... sowie uf de Pischte, Anneau, oder Ring für 1-2 Tag.

Bis jetzt isch dracho ...
    R1 06
    R6 06
    Gix 600 05
    Gix 750 06
    Gix 1000 06
    ZX-R10 06
    Fireblade 06

drum, die neu R1 gsed ned vel andersch uus, aber dur de Motor chan ändli mol wohl drehmomentkurve äntli gändertet wärde.

Duc 1098 wird en USB aaschluss, ha, was au ziemlich spannend macht, weiss aber ned öb mer andere Mapping chan programmiere.

Also duured no es ziitli bis ich alles dure han :smiling_face:

• Jo denn sött me doch Lambos und Ferraris und die AMG Benz und M3 und M5 abschaffe, will es ka eh keine die Leischtig usnütze :mad:

Weisch was i mein?

Es git Lüüt, die könne sich das leischte, und wenn ihm das gfallt denn söll er das doch kaufe... Wieso rege sich do dinne so vili uff wege Pose und so ? Versuechsch mol e Knüüschliefer isch es Pose, machsch das isch es Pose...

Jetzt wird me no abgstempelt will me grad die neuschti Pneus kauft het :ugly::grinning_squinting_face:

Neid? Ifersucht? Problem mit de Finanze? Langeweile? Komplex mit sich selber?

Lönd die Lüt doch pose, wenn sie das wend mache und fahret für euch selber..... Abr die ganzi Argumentation nervet sichr nit numme mich...

• [quote]Original von Ciko
    Jo denn sött me doch Lambos und Ferraris und die AMG Benz und M3 und M5 abschaffe, will es ka eh keine die Leischtig usnütze :mad:
    [quote]

vollgueti Idee :grinning_squinting_face: ... häre mit dene.

aber wemm mer so dureläst, isch es äbe so. jede muess sis guetzli, möfi, moto, oder was weiss ich gfinde. Hüt gilt alles als Posing, isch egal, eifach wenn öppis neus chaufsch, und wenn's en neue stiefelschliifer isch, chasch druf wette es chömmed es paar Sprüch :smiling_face:

peace!

• back to topic??? :winking_face:

@bösci: da isch genau da wommer ebbe nid so gfallt adr neue, es gseht extrem bauchlötzli mässig uuus. wie au dä übergang vom liecht zur verschalig isch nid ganz min gschmack. irgendwie probiereds immer wieder öbbis neus z'mache im design, nur wird die ganz zit öbbis verschlimmbessered....

Cry mich ein river ! :ugly2:

• bini dr einzig wo d links nid cha ufdue?!

und wäge dr diskusion öb sinnvou odr sinnlos..

chame sone maschine nid eifacht choufe wüume fröid dranne het unds eim gfaut?!

d wäut wird nid besser wenn nume no die sone maschine hei wose bis a aaschlag usfahre..

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Zitat

Original von CikoJo denn sött me doch Lambos und Ferraris und die AMG Benz und M3 und M5 abschaffe, will es ka eh keine die Leischtig usnütze :mad: Weisch was i mein?Es git Lüüt, die könne sich das leischte, und wenn ihm das gfallt denn söll er das doch kaufe... Wieso rege sich do dinne so vili uff wege Pose und so ? Versuechsch mol e Knüüschliefer isch es Pose, machsch das isch es Pose...Jetzt wird me no abgstempelt will me grad die neuschti Pneus kauft het :ugly::grinning_squinting_face: Neid? Ifersucht? Problem mit de Finanze? Langeweile? Komplex mit sich selber?Lönd die Lüt doch pose, wenn sie das wend mache und fahret für euch selber..... Abr die ganzi Argumentation nervet sichr nit numme mich...

so gfallt mir das doch viel besser... ändlich mal wieder ah chli diskusion dä innä...

Ciko, ja also mit fruscht oder so het das nüt z'tue. dä einzig wo sich äh chli uffreg, bisch eigentlich du, so wie ich das vo dinä ihträg entnäh chan und wenns dich ja so cool lah, mini usserig warum tuesch du den antwortä???
    posä hin oder her, aber bisch eigentlich nöd uff min text ihgangä. denn ich wot ja nöd vo dir ghörä, dass än poser bisch, sonder gueti argoment warum das 180ps kein witz setet si für uf d'strassä.
    das mit dä auto, dänk ich isch äh chli äh anderi gschicht. den mit 20ig chasch dir so was als normal sterblichä nöd leischtä, doch es gschoss vo ähnä töff scho viel eher. leasingfirmen sei dank.

ja du, es wird mir wahrschindlich es rätsel bliebä, aber he nu, wünsch än guetä...

dä dummä g'hört d'welt.....

• Zhiends nöd immer vo ei, i die anderi Extremä!! Es isch gseit worde, dass es verständlich isch wänn eine chli meh Drehmomänt oder weniger hochtourig wet fahrä aber für das muen er EINIGERMASSE chönä fahrä. Nöd??!! Eine wo GAR nöd chan damit umgah, de brucht au nöd meh Drehmomänt, besti Pneu usw. , oder??? Oder, wieso?
    So, hoffentlich isch es jetzt chli konkreter für jede wo sich i sim ego agriffe gfühlt hät und iversüchtig isch da glaubs niemert uf eine wo chum chan mit sim Bike umgah. D'Argumät vo so einem sind gfröget gsi. Wieso fahrt so eine, so äs Bike??? Logisch dörf er, chan er usw. aber WIESO?????

• Wil ihm das villicht am meischte aspricht? Villicht isch er au en Freak wo eifach schnell fahre will.... Villicht het de Person au eifach z vil Geld und will s loswerden.. hehe, nei das isch chli blöd gse... :grinning_squinting_face:

Nei abr mol im Ernscht, ich ka nur vo mir us rede und ich bi sichr kein Poser...

Ich fahr eifach für mi und ehrlich gseit bin i au nit sone City Rider sondern fahr z.B meischtens usserorts, also döt wo mich Lüt könne nit gse... Und wil es mir eifach Spass macht, und de erschte Idruck au.. Ich ha gwüsst das isch es was ich will und ha s denn au grad eso kauft..

Pose isch für mi eifach echli Blöfferei......

• Zitat

Original von Ciko
    Wil ihm das villicht am meischte aspricht? Villicht isch er au en Freak wo eifach schnell fahre will.... Villicht het de Person au eifach z vil Geld und will s loswerden.. hehe, nei das isch chli blöd gse... :grinning_squinting_face:

Das sind die Argumänt uf die mir alli gwartet händ... :ugly:

Ä PERSON WO CHUM CHAN MIT SIM BIKE UMGAH!!!!!!!!!!!! Wie ich vorher han wellä :ugly2: -sicher erklähre!