offizielle bilder der R1 07

  • Warum, Wieso und uberheubt !!??!!

    Man warum beklagunt schich sumi so uber persone, wo töff mit 180 PS fahrend?! Es isch doch jedum schini sach was ver en töff mit wie vill leischtig er schich züä tüä will! Die Persone fregunt ja eib nit ver 5 Rp. um die töffa z chäufu. Also ob und wie sie die töffa brüchund, cha doch eib egal si !!! Und damit baschta.

    Ich tüä mich ja eu nit beklagu das sumi 1200er 1700er oder sogar veli 2300er ect. fahrend. brüchts ja eu nit, den en 600er tüäts ja eigentlich eu!
    Also hent anderi das bi andere kriterie wie leischtig eu nit z tüä. Denn jede macht wiener will und chan.

    Schusch wirds ja langwillig! :grinning_squinting_face:

    Wer Wheelies macht und runterfällt, der hat kein Recht auf Krankengeld!

  • Ja aber das kasch du sichr nit beurteile... Woher willsch das wüsse dass de Siech nit ka umgo ???

    Also ich han vili 1000 er gse kha bis jetzt, und die sind wirklich guet gfahre, also guet i dem Sinn halt mit hohe Risiko....

    Abr villicht hen mr jo nur in Basel so gueti Fahrer :mad::face_with_tongue:

    VS!! YZF R6

    Sehr guet gseit...

    Take it easy....

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko (11. Oktober 2006 12:43)

  • Ha ha. Weis ja nit wiesch in basel töff fahrend, aber im wallis fahruntsch nit so so schlächt, wenn wer scho päss bis zer vergasig vor isch hent zum trainiere!

    Güät ich gibs züä, zum pose brüchsch nit ins wallis z cho, da isch zürich oder basel vill besser zum iebu.
    Ich gleubu im wallis gits nit mal gross möglichkeite :grinning_squinting_face:
    Euuhh Risikoreich?..... ich gleub das thema lewer la si!! :face_with_rolling_eyes:


    CIAO

    Wer Wheelies macht und runterfällt, der hat kein Recht auf Krankengeld!

  • Zitat

    Original von VS!! YZF R6
    Warum, Wieso und uberheubt !!??!!

    Man warum beklagunt schich sumi so uber persone, wo töff mit 180 PS fahrend?! Es isch doch jedum schini sach was ver en töff mit wie vill leischtig er schich züä tüä will! Die Persone fregunt ja eib nit ver 5 Rp. um die töffa z chäufu. Also ob und wie sie die töffa brüchund, cha doch eib egal si !!! Und damit baschta.

    Ich tüä mich ja eu nit beklagu das sumi 1200er 1700er oder sogar veli 2300er ect. fahrend. brüchts ja eu nit, den en 600er tüäts ja eigentlich eu!
    Also hent anderi das bi andere kriterie wie leischtig eu nit z tüä. Denn jede macht wiener will und chan.

    Schusch wirds ja langwillig! :grinning_squinting_face:

    Dörf mer nöd frögä wänns einem Wunder nimmt??!! Chas nöd verstah das sich irgendwelchi Lüht immer grad agriffä fühlet.

  • Zitat

    Original von VS!! YZF R6Warum, Wieso und uberheubt !!??!!Man warum beklagunt schich sumi so uber persone, wo töff mit 180 PS fahrend?! Es isch doch jedum schini sach was ver en töff mit wie vill leischtig er schich züä tüä will! Die Persone fregunt ja eib nit ver 5 Rp. um die töffa z chäufu. Also ob und wie sie die töffa brüchund, cha doch eib egal si !!! Und damit baschta. Ich tüä mich ja eu nit beklagu das sumi 1200er 1700er oder sogar veli 2300er ect. fahrend. brüchts ja eu nit, den en 600er tüäts ja eigentlich eu!Also hent anderi das bi andere kriterie wie leischtig eu nit z tüä. Denn jede macht wiener will und chan.Schusch wirds ja langwillig! :grinning_squinting_face:

    läck, wieder voll am theam verbi gschossä... jetzt hets doch dä sok & wep uf dä punkt bracht....

    wie au immer, ich kapitulier und wots au gar nümä wussä... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: schäänä mit dä hand....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • dir chöit scho wüsse was mini gründ gsi sind werum ich mir d'R1 kauft han:

    1. ich wott 2-3 mal pro jahr uf d'rennstrecki und det het sich no so mänge 600er gwünscht er wär ä 1000iger :winking_face:

    2. d'leischtig reizt mi extrem, klar beherrsch is nonig 100% aber wemmer dä töff nid het, chamer au nid üebe demit...

    3. gsamtusstattig adr R1 het mi eifach meh überzügt als d'R6. under anderem gfallt mr d'R1 au optisch am beschte und meh mues schliessli au freud ha wemmer sin göppel idr garage gseht susch isch mr kein richtige töfffahrer :winking_face:

    4. wenni vernünftig wär, kombiniert mit gnueg gäld würdi mir 2 töffe aschaffe, eine für d'strecki und eine für d'strasse. leider hani das gäld nonig aber alli hie wo säged so e leischtig brucht mr nöd chönd mich gern sponsere :winking_face:

    5. en töff chauft mr us lideschaft, hmmm *grübel* werum han ich ächt mine kauft??? :winking_face:


    so, da isch no min senf zu dere offtopic diskussion :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:


  • du hesch s'rechtige gmacht hypi! jede söll chaufe was er/sie für rechtig haltet ond di andere müend das akzeptiere!

  • So, genau das isch diä Ehrgizsach wo ich meine-> mer WILL sich verbessere und zwar i nützlicher Frischt und wänn das so isch findet mer au Zit und Überwindig zum uf d Rännstrecki z pillgere.

  • Zitat

    Original von Nitro
    Ich fahre CBR nur will ich än schouer bin!
    Sust chenti ja au Zugfahre

    Öpis grundsätzlich falsch verstande!

    Aber bitte, es paar Lüt wänt das ja au... :wand::ugly5:

  • neinei, han eifach nur na welle min seich (HirnFurz) däzue geh, isch ja etz Mode worde da inne... :face_with_rolling_eyes:

    :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von Nitro (11. Oktober 2006 18:08)

  • WEP

    ja das sind denn die kandidate wod chasch d übersetzig so ändere dass es im 1. gang 60 laufed und die reschtliche gäng wegnäh. längt ja denn zum sich i der stadt zeige.

    und ich denke wele töff mer sich chauft hängt vo so vilne faktore ab, dass mer nie alli chan ufzelle.

    aber so s grundprinzip wird sicher sii, dass mer sich mal e sparte töff ussuecht je nach awenidgszweck. also will ich uf der strass, im gländ, beides fahre.

    denn will ich langi toure fahre oder nume chlini "heizerründeli" trülle

    usw.

    irgend wenn chunt mer uf en "typ" töff und ab denn isch sicher de gröschti teil eifach gschmacksach.

    und ich denke mal, dass die meischte wo töff fahred das mached well ne s töfffahre gfallt, denn eifach zum sege ich han en töff isch das hobby chli zu tür...emal wenn mers i de junge jahre macht.

    ussert mer het vorigs geld, doch das hend die wenigste und für die chan mer jetzte ja au d ducati 749 uf 25KW drossle :wand::face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von sugibängel
    moin moin, ja du schlussändlich chömet doch all mit dä glichä fadäschienigä argoment.den es chan mir jetzt aber keinä verzählä, dass er uf sim strasser bequemer sitz (ausnahme macht die regel), wie wenn äh ufrächti sitzposition hesch, oder???

    Auso so unbequem si die sportler ou nid, ig ha mit minere r1 scho öfter tagestoure vo 700-800km gmacht.... So lang me sich im kurvige terrain bewegt isch das überhoupt keis problem. zumindest für mi :top:
    und nei, ig ha kei superbikelänker druf; original stummel :smiling_face_with_horns:

    kouft hani das teil aber eigentlich für d rennstrecki, aber mittlerwile würd ig sie nüm häre gä; macht halt eifach ou uf dr strass soumässig viel spass.

    Ha jetz in 2 1/2jahr mit dr r1 30tkm gmacht, und mit dr bandit ou öppe soviel.


    Zitat

    1. ich wott 2-3 mal pro jahr uf d'rennstrecki und det het sich no so mänge 600er gwünscht er wär ä 1000iger :winking_face:

    Hmm.... komisch das viel alti hase wo scho sit es paar jahr 2-3mal uf d rennstrecki gö i de letschte 2-3 jahr sehr viel vo de 1000er uf d 600er chöme. d performance vo de aktuelle 600er isch extrem höch, höheri kurvespeed, d beschleunigung isch nid viel schlächter, handlicher..... und viel eifacher z fahre, was vor allem bi de renne merksch wenn mal länger als 20min a DIM limit fahrsch, denn zerrt en 600er eifach massiv weniger a de chräft.

    uf em pannoniaring isch d differänz zwüsche de 1000er und de 600er knapp 1sek gsi. ig persönlich würd mir kei 1000er me choufe als rennstreckebike, ussert uf streckene mit lange gradene (z.b. mugello) si d nachteile nid so gross.

    uf dr strass isch z schöne ar 1000er eifach, dass es scho ab 3500 flüssig vorwärts geit, ab 5500 fangt dr spass a und ab 7000 wirds ernst. zumindest im fall vo minere :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • WEP

    ja das sind denn die kandidate wod chasch d übersetzig so ändere dass es im 1. gang 60 laufed und die reschtliche gäng wegnäh. längt ja denn zum sich i der stadt zeige.

    und ich denke wele töff mer sich chauft hängt vo so vilne faktore ab, dass mer nie alli chan ufzelle.

    aber so s grundprinzip wird sicher sii, dass mer sich mal e sparte töff ussuecht je nach awenidgszweck. also will ich uf der strass, im gländ, beides fahre.

    denn will ich langi toure fahre oder nume chlini "heizerründeli" trülle

    usw.

    irgend wenn chunt mer uf en "typ" töff und ab denn isch sicher de gröschti teil eifach gschmacksach.

    und ich denke mal, dass die meischte wo töff fahred das mached well ne s töfffahre gfallt, denn eifach zum sege ich han en töff isch das hobby chli zu tür...emal wenn mers i de junge jahre macht.

    ussert mer het vorigs geld, doch das hend die wenigste und für die chan mer jetzte ja au d ducati 749 uf 25KW drossle :wand::face_with_tongue:


    Hypi

    punkt 1 wege de rennstrecki stimmt nööd....kenne viel die fahred uf de strass e 750er oder 1000er und uf der rennstrecki extra e 600er, wells s handling wend und uf de strass s drehmoment vo de 1000er :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener