aerox 50ccm

  • sali zeme was chamer mache das min aerox 50ccm chli besser lauft ohni das mi polizei gad "zur bruscht nimmt" :grinning_squinting_face: oder daser evtl chli geiler tönt

  • Zitat

    Original von Labtec
    sali zeme was chamer mache das min aerox 50ccm chli besser lauft ohni das mi polizei gad "zur bruscht nimmt" :grinning_squinting_face: oder daser evtl chli geiler tönt



    nüt dra mache und gäld spare uf en ahständige töff....

  • lases blibe isch gschider... vorallem mitem ton. den chasch niemeh fahre ohni d rennleitig im hinderchopf....

  • rennstatz andere topf anderi variogwichtli usw. würdi aber nid mache. de "töff" isch nöd für sowas usgleit. er liit der mit so tuning nur na schnäller ab. am kolleg hemer en 100er satz ibaue gat zwar une use wie e ragete im verglich zu original. aber nach es paar 100kilometer isch s hindere radlager im arsch gsi und s getribe tönt au nüme eso guet.



    also wie die andere gseit hen: chauf der en richtige töff. (schalte isch nöd würklich schwär)

    guns for show, knifes for pro

  • jetzt no en waise tip vo minere wenigkeit :face_with_tongue: bzw. fakt:


    ich han en neo's 50 gha ... er eschmer z langsahm gsi ond z wenig leistig gha ond han au ombedengt wölle daser schnäller laufft!


    das ganze het usgartet ond a mim roller esch praktisch nix meh org. gsi! alles usgwächslet vo zöndbox bes zo vergasesr ond so!


    wases brocht het ==> enorme azog wo sogar en bmw schlapp gmacht het bes öppe of 60, ond ändgschwendigkeit met allne teili dra chli öber 100 ==> de zeiger esch be 100 agstande :P! aber ebe, so deftig esch das ganze au weder ned wenn en 125ccm töff oder so met der es rönne wott mache .. onder de 50ger roller ond töff besch secher de master aber för das blätterisch locker 2500 stei häre ond hesch Xtreme ziit ufwand! so esches of jedefall be mer gsi!


    also wörkli wie die andere shco gseit händ ... macht nüt a dim roller denn chasch der au ehner en 125er leiste wennd 18ni besch!


    ond schösch hausch der lieber grad en satz dra also ebe 70ccm zylinder met vergaser ond denn hesch halt wörkli chraft ond chli meh topspeed! aber i weiss au ned öb das dini kopplig wörd ushalte well mini esch glühend gsi .. die hez verfärbt! hamer dorom en rönnkopplig zoge usw.! also ebe wennds wörkli wotsch mache .. choschtet di öppe 600 stei + ziitufwand! muesch sälber wösse!


    ich hätt mer gschider för 3500 en 50ger töff zoge statt min roller för 2500 oder sogar meh ufgmotzt z ha!


    Grz -=TS=- aka sT!ng0r aka bertschi aka chregi aka labertäsche (gäll cedi :P)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: