Honda Neuheiten

  • aso die paar gramm vo mit dem stuck verschalig useholsch sind nöd de red wert... da machsch lieber vo afang ah (was jetzt mini ninja a gaht) en richtige topf ane... zuebehörtöpf sind so um di 2-3kg de original hät sicher 5kg... aso vo wäge gwicht...

  • Jo du gsehsch jo was de neue an Gwicht het.. 155 KG... Das isch zimli brutal (wenig)..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • 8kg eingespart gegenüber meiner... hm 8kg hört sich nach nicht viel an aber ich frag mich doch wo sie soviel rausgeholt haben. Wahrscheinlich das meiste am Motor.

    Take a walk on da house side!

  • ja klar am motor! wo suscht? rahme schwinge und felge usw sind scho us alu und carbon chämti glaub bizeli tüür! aber musch gseh es wird immer meh plastik will de motorblock usw isch ja scho us alu...und will immer meh plastik wird, wie zum bispil so stiftli (wider bi mim töff) zum s heck undedra azmache statt schrube, lidet au d qualität und d widerverwendbarkeit drunder.. ich meine so stiftli wies bi mir het machsch nöd so vill uf wie e schrube... aber ebe alles hat seinen preis

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Sind scho schön...italienischi Bikes. Mir gfallet eh fast alli Racebikes. Ich han s'gfühl, das Blinker und Rückspiegel zeugs cha mer au vernachlässige. Wänns einem so stört macht mer halt öpis anders drah. Dänn gsehts no chli individueller us.


    z.b. mit dene ihrne Parts


    Rizoma



    SOK

  • jo isch e rsv mille wie de spitzbueb ja eini het wenn sie denn mal wieder ganz isch. aber er wird das scho richte....oder?



    finde die italienische töffe au ganz schön sind mer aber halt no zu tür. denke aber dasi als nächschte töff denn emal en 1000er v2 sportler hah wett. jetzte isch halt us choschtegründ nid drinneglege, well die v2 sportler womer gfalled alli us italie chömed und zwüsched 20 und 30k choschtet :wand:




    sok


    ja rizoma macht ganz edli teili aber wennd d prise aluegsch wird einem ja grad schlecht....klar sind alles extrem ufwändig gfrästi teili aber trotzdem recht happigi priise 8o




    um zum thema zrug z cho:


    die neue hondas gfalled mir zumindescht uf de bilder gar nööd. chan eifach nüt afange mit dene underseat töpf. vorallem bringts ja ussert emene warme arsch würkli nüüt..... warum macheds nüd endli mal e reine underengine topf....well am handling hilfts echt einiges.


    aber mal abwarte und denn a de swissmoto in echt aluege und drufhocke. mir het d gixxer am afang au nid gfalle uf de ershcte bilder woni gseh han und hoppla jetzte hani selber eini :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • iiiik, gseht würkli uuus wien e 50er :winking_face: s'git bi mir nur 1 wo gfallt: R1 :top:


    effektiv aluege chan ich nur no ei 600er und das isch d'susi. dä räscht, naja, müesst mr einiges mache :winking_face:


    mir het d'vorjahres honda gfalle aber jezze isch dä designer vo kawa schinbar zu honda go schaffe....nix gut :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • de designer vo kawa isch zu honda und kawa het sich en andere tubel gholt mitem gliche schiis gschmack... :hmpf:

  • wenn d designer witerhin nur na so halbschöni sache mached gits nur na eis: selber es bike baue :grinning_squinting_face:

    guns for show, knifes for pro