schöne bösci, hets doch no klapped mit dr gixxr
i find die erscht istellig besser obwohl bi däre d'schibä au rächt stört. aber meh gseht wenigschtens öbbis.
schöne bösci, hets doch no klapped mit dr gixxr
i find die erscht istellig besser obwohl bi däre d'schibä au rächt stört. aber meh gseht wenigschtens öbbis.
ZitatOriginal von Battousai
Me fahrt de känni 70 i dere Unterfüerig deht am Schluss
sorry bin unschuldig
han doch au no müesse s mikro vo de cam teschte und da eignet sich die underfüehrig ebe guet.
und dass du sugi so lang übersetzt isch isch au nid mini schuld. da muesch di bi suzuki melde hehe
locker
ich han ja 500euro zum schnell für es kameragspässli uszgäh....
meine mit mim höche ikomme als student also würkli keis problem
ZitatOriginal von Hypi
hmmm, das gseht interessant uuus. de müessti kei zuesätzlichi cam meh chaufe. wüsst aber ned wie mr die cam verstaut z.B. uf dä rennstrecki... aber susch gedige!
Irgendwo ane tape, wird wohl s chlinschte Problem si...
ZitatOriginal von DonBosco
so han d cam nomal noi justiert und jetzte passts eigentli ganz guet findi.
ach ja nume die verdammte riesebrummer müend immer genau denn selbschtmordgedanke hah wenn ich wott filme scheiss flecke
Nimmsch halt d'Schiebe wäg... Träfferquote uf d'Linse isch sicher gringer. Oder dänn zupfsch dir, wien ich scho gschribe han, ä Bulletcam. Häsch das Problem au nümm.
Gruess
SOK
glaube d trefferquote isch bi de linse genau glich höch...die viecher zieled ja scho fasch....
emal klatsched mir die fettischte dinger immer frontal ufs helmvisier und genau so dass mer mit eim aug chum meh öppis gseht....
irgendwie möged mich die dinger nööd.
und hüt hät sogar es wäspi d frächheit gha sich z räche und hets gschafft mich in hals z steche bi 100kmh...haaaaloooo wie gaht denn das???? 8o
Hei Bösci, muesch dr halt so en Schibe a la Roller äne mache.... So schön hoch, weisch.... Denn hesch au keni Problem me mit em Flatterkombi ab 200
nei nei
ich han scho es nois kombi bstellt.
also d rollerschiibe chani mit guetem gwüsse lah bliibe
aber hesch gmerkt ich han ganz brav dir gfolged und de tacho nümme druffe hehe