Leistung im Ausweis 10kw in "Wahrheit" 55 PS?

  • hallo zusammen


    bei auktionen auf ricardo.ch oder auch auf motorradhandel.ch lese ich immer wieder, dass im ausweis bloss 18 kw oder noch weniger eingetragen seien, in echt das motorrad aber viel mehr habe. man dürfe deshalb die maschinen schon mit 18 fahren usw.


    das hat mich stutzig gemacht, wie kommt sowas? hat da einer getunt, oder einfach die drossel ausbauen lassen, ohne das im ausweis einzutragen?


    oder ist das tatsächlich legal?


    hier ein beispiel, die husqvarna habe eingetragen 10 kw, in echt aber 55 ps..


    was haltet ihr davon?


    husqvarna auf ricardo


    viele grüsse


    philipp

  • hät glaubs mit de abgas und lärmemissione ztue... so isch ufjedefall früehner gsi


    zum bispiel ä kawa zx 750 hät im uswies 33kw und in ächt gäg 80kw... das isch so gsie wil sie nur mit 33kw zuegla worde isch anno dazumal. natürli hät sie jede offe gfahre und es isch au keis problem mit mfk etc... schwiizer/kantöndligeist :face_with_rolling_eyes:


    und das mit de husky und all däne offroader... han das mal gläse im "motorrad" dass die wänn si für de stv zueglah wird muen drosslet wärde. Honda hät au so äs model... offe gäg die 50ps und wämer si wott uf de strass fahre dörf si nur na 20ps ha. warum weiss der geier :ugly:


    bitte korrigiere wäns nöd stimmt und eine besser bscheid weiss...

  • ach so!


    d frag bliebt, ob ich das ding mit mim a1 legal chönt fahre.. oder obs problem mit de versicherig gebt, wenns en unfall gebt..

  • Zitat

    Original von prophil
    ach so!


    d frag bliebt, ob ich das ding mit mim a1 legal chönt fahre.. oder obs problem mit de versicherig gebt, wenns en unfall gebt..



    Mit em A1 dörfsch max. 125ccm fahre, also au kei 250er Husky.


    Mini Ténéré het au im Uswiis 25kw aber effektiv 69PS, het demit z'tue dass die Töff als sie id schwiiz cho sind angerscht gmesse worde sind vo de Leischtig.


    Bi Husaberg und Husqvarna leischtet die EINZELNE Teili au "nume" 10kw oder so, aber richtig zäme gschruubet chunnsch uf dini 40kw oder so.

  • ah ja klar!


    aber ich choent en A- loeli loese? (wird ebe ersch naechscht jahr 25) und demit umefahre? ganz legal?


    waer ja geil!

    Einmal editiert, zuletzt von prophil ()

  • Zitat

    Original von prophil
    ah ja klar!


    aber ich choent en A- loeli loese? (wird ebe ersch naechscht jahr 25) und demit umefahre? ganz legal?


    waer ja geil!



    Nix legal!! Du dörfsch mit A- genau töff fahre mit äre max leistig vo 25 kw! Egal obs im uuswis staht dä Töff dörf nöd meh leistig ha!! Sofern er meh leistig hät fahrsch du was wo du kein gültigä Fahrzüg uswiis dezuä häsch.. "Fahren ohne gultigen Fahrausweis" Binerä kontrolle chan da no guet gha aber sobald än Unfall häsch etc mit Personä schade chas böööööös is aug gha! Ich empfiehls keim aber muen jedä sälber wüsse

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat



    Nix legal!! Du dörfsch mit A- genau töff fahre mit äre max leistig vo 25 kw! Egal obs im uuswis staht dä Töff dörf nöd meh leistig ha!! Sofern er meh leistig hät fahrsch du was wo du kein gültigä Fahrzüg uswiis dezuä häsch.. "Fahren ohne gultigen Fahrausweis" Binerä kontrolle chan da no guet gha aber sobald än Unfall häsch etc mit Personä schade chas böööööös is aug gha! Ich empfiehls keim aber muen jedä sälber wüsse



    *Räusper* Wie isch das mit dinere 660er KTM gsi Beni :winking_face: ?

  • Zitat

    Nix legal!! Du d�rfsch mit A- genau t�ff fahre mit �re max leistig vo 25 kw! Egal obs im uuswis staht d� T�ff d�rf n�d meh leistig ha!! Sofern er meh leistig h�t fahrsch du was wo du kein g�ltig� Fahrz�g uswiis dezu� h�sch.. "Fahren ohne gultigen Fahrausweis" Biner� kontrolle chan da no guet gha aber sobald �n Unfall h�sch etc mit Person� schade chas b������s is aug gha! Ich empfiehls keim aber muen jed� s�lber w�sse


    ok, gsehn ich i, aber wer bestimmt i sonem fall eigentlich d leistig?


    mfk seit es seged 10kw, wenn mes wür messe wereds viel meh..


    ???

  • genau pseud0nat..


    aso mini duc zom bispel het grad sovel PS (im Uswiiis ond in Wörklechkeit) das ech sie met A- döf fahre..
    Ond wenn mi Uswiiis A in Chraft trätted.. döf ech aber ned eifach drossle usenäh! Im Uswis stönd PS vonere drosslete Monster...
    Grond: esch scho paar mol gseid worde... die einte Töff hesch vor mene wili gar ned offe döfe importiere, das offe eifach ned de Lärm- ond Abgasvorschrefte entsproche hätted.


    Also wenn mers jetzt wör eifach uftue... fahrsch du met A- ...ohni gültige Fahruswis..
    ond das wär ned seinzige.. mer wössed jo das mer jede scheiss muess in Fahrzüüguswiis iträge lo, also gelt das secher ned, wenn de Töff drosslet idreid esch aber du demet offe omefahrsch...

  • Zitat

    Original von Cedi
    *Räusper* Wie isch das mit dinere 660er KTM gsi Beni :winking_face: ?



    Ja klar ich ha sie offä gha! Illegal, cha schwein gha dasi nie dri glofä bin, aber us däm Grund hani sie au verchauft bevor was passiert!


    Mit äm Alter wird mer halt riiiifääääär :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::mad:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • prophil


    Ech nehme mol ah wenns Grond händ a de Leistig zwiiifle wöreds es bim Vorführe mässe.. be mer aber ned secher öbs die Möglechkeite händ..


    Aber was secher esch... das Polizei ab ond zue of Kontrolle goht met mene mobile Prüefstand.. wenn det dri tabsch hesch halt eifach Päch gha..

  • Zitat

    Original von DeepZone
    prophil


    Ech nehme mol ah wenns Grond händ a de Leistig zwiiifle wöreds es bim Vorführe mässe.. be mer aber ned secher öbs die Möglechkeite händ..


    Aber was secher esch... das Polizei ab ond zue of Kontrolle goht met mene mobile Prüefstand.. wenn det dri tabsch hesch halt eifach Päch gha..


    Oder es gihts au dasder dä Töff mit nämet..


    Wie gseiht ä Husaberg FS 650 isch itreit mit 7 kw oder so.. Dörfsch mit A- fahre A1 nüm weler meh asl 125 ccm hät.. aber ich kän nöd einä wo die drosslet fahrt und mi dörf die us däm Grund nöd offä fahre well sie ebe zluut isch. Wie won ich i dKontrolle cho bin isch dä Motor lüüter gsi als dä Uspuff.. ( Isch trafgisch, isch aber so :ugly5: ) Mit mega glück schwein und weiss nöd was hanen dän nöd go zeigä müesse..


    Überleget eu eifach guet obs das ganze wärt isch, es isch sooo verfluecht schnäll öbis passiert und dän isches eifach nur no tüür

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • alles klar, i dem fall lahnis glaub gschider...


    vorallem dass ziemlich sicher d versicherig nuet wuer zahle, chan eim ruiniere...


    also glich wieter e < 25kw drossleti maschine sueche..


    danke fuerd antworte!

  • Zitat

    Original von DeepZone
    prophil


    Ech nehme mol ah wenns Grond händ a de Leistig zwiiifle wöreds es bim Vorführe mässe.. be mer aber ned secher öbs die Möglechkeite händ..


    Aber was secher esch... das Polizei ab ond zue of Kontrolle goht met mene mobile Prüefstand.. wenn det dri tabsch hesch halt eifach Päch gha..



    Naja, s'schöne a de XTZ isch, dases en 95er Jg. isch. Die het sowieso kein Kat dine, isch generell vom Motor ziemli luut und wer kontrolliert scho grossartig Reiseenduro's wenn nöd KTM drufstaht und uf de gliiche Strecki die ganze SuMo's und Yoguhrtbecher umefahred?

  • Zitat

    Original von Cedi



    Naja, s'schöne a de XTZ isch, dases en 95er Jg. isch. Die het sowieso kein Kat dine, isch generell vom Motor ziemli luut und wer kontrolliert scho grossartig Reiseenduro's wenn nöd KTM drufstaht und uf de gliiche Strecki die ganze SuMo's und Yoguhrtbecher umefahred?


    Es gaht ja nöd drum wän gfiget wirsch Cedi sondern drum wän mal öbis passiert.. Und mit däre ganze A1, A-, A kacke luegets natürli druf ob din töff so technisch gseh i.o gsi isch vorem "unfall" was ich dir sicher nöd wünsche!

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: