Anneau du Rhin Turn 3


  • also vorher hetsch dä mit dä R1 sölle verbanne wo bi eus mitgfahre isch, ich han dä nur eimal chönne überhole und im video versaged er dä maini und mich :smiling_face: dä hetsch jez locker chönne id racing gruppe stecke :smiling_face:


    bi mir isch es ehnder umgekehrt gsi, bin erscht am nammitag schneller gfahre willi erscht denn meh sicherheit becho han. guet so geg di füfi bini denn au rächt am ändi gsi :winking_face: hettet nid so viel sölle schnurre im zält :D:D

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von DonBosco
    de spitzbueb het ja bi sim sturz au ca 190 druff gha. da währi ja nonig mal us em flatterbereich usecho haha


    jepp, aber de Sturz isch nöd weg de Gschwindigkeit gsii. Han de Rechtsknick nach de Gerade scho de ganz Morge mit 190 gno ohni z'stürze...
    Mit 190 ischs denn eifach nöd nur en Knick sondern regelrecht e Kurve....

  • Hypi, iz nimmts mi glich wunder, anhand vom video was hesch so für nä rundezit gha?


    D Speedkurve hani eifach mit mim Maximum gno wo der Töff het möge.... vor der kurve churz vom gas dasi schöne zug dürt kurve ha... aber äbä mis getuff fahrt ou nüt ;(

  • ömmmm, du stellsch frage, also uf em video bini ehh nöd so schnell gfahre, has au nüm nagmesse aber dä bösci het gseit so 1:32


    wenn die stimmt anhand vom video bini suscht wahrschinli nöd schneller weder 1:30 gfahre. ebbe i weiss es nöd :winking_face: isch ja au nöd sinn vo dr sach gsi das nahzmässe. :hmpf:



    edit: wie gats eigentlich dim töffle?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Mi Töff isch immer no Tod --- :engel:


    Nei du i ha z Material fürz flicke mau bstellt! U im Winter machi de no d Schale! Chunt scho guät! Hüt hani grad ä chöifer gfunde für de im früälig/summer :grinning_squinting_face:


    Du es het mi eifach no wunder gno ob der ungerschied gross isch oder nid so! I meine gross vergliche chasch ja eh nid so zwüsche 125ccm und 1000ccm!


    gruäss



  • wieso was für e ziit hesch denn du gha ufem video?


    wa wotsch dr eigentli as nächschts chaufe?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • I ha scho 1000 mau mini meinig gwächslet wasi gärn wett choufe! vo däm här muässi de chli teschtfahre! aber so R1 oder CBR 900 RR ä 750er oder ä 1000 gixxer chönti mir vorsteue!


    I muäss de chli luäge was Prisläch ou drinne ligt...


    Auso i ha 1.40 gha! ha aber nid jedi rundi gstöpplät sondern eifach eini gno! aber isch scho nä guäti gsi! woni mau uf niemer bi ufgloffe :face_with_tongue:


    I gloub die rundi bruchi de ou aus intro für i mis video!


    @söibluemefrässer: :arsch: hehe

    Einmal editiert, zuletzt von Porter11 ()


  • ouhouh, grad eso ?? :smiling_face: die dörfsch denn aber nid grad so rabiat behandle wiet 125er susch wirds chli türer :smiling_face:


    also ich für min part würd R1 empfehle :grinning_squinting_face:


    d'ziit wot gha hesch isch nid übel, i dä kurvene hesch ja ehh alles versaget was umme gsi isch :smiling_face:


    bin mol gspannt uf das vid vo dir


    SERVER: schneller als dem licht!! :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • nöd schlächti ziite gsehn ich da so wies tönt..


    här Ray: häts di an ranze ghaue oder was?

  • nei de ray hets nüd EI mal uf de ranze ghaue...er verzellts denn sicher selber und mer gsehnds sogar uf video :grinning_squinting_face:


    am ray isch eifach sso fahre zlangwiilig gsi da het er wohl denkt er wett sich selber au mal uf em video hah und isch churzerhand schnell de töff go überhole uf em allerwerteschte :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von DonBosco
    nei de ray hets nüd EI mal uf de ranze ghaue...er verzellts denn sicher selber und mer gsehnds sogar uf video :grinning_squinting_face:


    am ray isch eifach sso fahre zlangwiilig gsi da het er wohl denkt er wett sich selber au mal uf em video hah und isch churzerhand schnell de töff go überhole uf em allerwerteschte :grinning_squinting_face::face_with_tongue:



    äh alles nume es grücht... eigentlich het er eifach viel zviel kabelbinder debi gha... und da mer ja extremsti strafe uf kabelbinder-schmuggel het.. het er sich denkt.. verbaued mer so viel wie nur irgenwie möglich am töff...
    und sini schramme am arsch stammt vom zoll... wils sini kabelbinder doch irgedwie gfunde hend...
    hahahaha :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • stimmt hesch recht.


    uf kabelbinder sinds ja so öppe glich scharf gsi wie uf oisi benzinkanischter :mad::grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener