Anneau du Rhin Turn 3

• das chönt au na sie... bin zwar guet berate worde wäg de grössi etc... ich glaube ebe mini jagge hät sich usgwiitet wil ich im früehlig wäns chalt isch na en pulli drunder ah han... und sie isch scho 2.5 jahr alt...

müesst dämfall eifach na ä chlineri go poste...

• Ich checks nöd ganz: De Hypi isch de mit de Cam montiert und vornedra isch de Maini?!

anyway: De wo fahrt laht de Mocke wenigschtens schön dreie! :evil2::grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von blümchenpflücker

he jungs, ds problem isch nid dass ds kombi en zweiteiler isch, sondern dass vermuetlich d passform nid so dr bringer isch.... ig fahre mit mim zweiteiler öfters mal 200++ und ha keni problem dass es flatteret

Wänns die abe tuet flatterets dänn scho...
    :mad:

• Zitat

Original von Hypi
    also ich han ohni kamera max 265 gmacht. meh hani mi noni getraut :winking_face:

mit kamera isch halt chli blöd gsi dasi dä grind nid han chönne abetueh :hmpf:

aber dä bösci het rächt luschtig usgseh uf dä gerade, wien es ufpluschtereds michelin männli wäggem kombi :), da mues würkli än einteiler anne.

¨

habe mit meiner auch die 265 draufgehabt....mit zweiteilerkombi...und mich hats nicht aufgeblasen.....ich glaube der bosci hat einfach nicht die richtigen dimensionen,wie er auch schon beschrieben hat....habe auch mit 280 nicht die beschriebenen aufblas funktion mit meinem zweiteiler.....
    die geschwindikeit bassiert auf tacho...grinss
    gruss

lasst es mal ruhig angehen............

• Zitat

Original von WEP
    Ich checks nöd ganz: De Hypi isch de mit de Cam montiert und vornedra isch de Maini?!

richtig!!! bechunnsch bim nöchschte pizzatreffe es freibier :prost:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ja es müesst eifach eng aligge und nid usgleiered sii, denn passt das au :smiling_face:

280 hesch du siech gmacht? :smiling_face: wa schafft mr uf dere gerade so maximal ohni abzflüge?

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von maini

richtig!!! bechunnsch bim nöchschte pizzatreffe es freibier :prost:

Gsehsch! Dumm fröge lohnt sich... :ugly::mad::grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Hypi

280 hesch du siech gmacht? :smiling_face: wa schafft mr uf dere gerade so maximal ohni abzflüge?

du meinsch mich???.....ich han uf de grad von adr 265 gmacht wie mit dinere rüebe......die 280 sind enstande uf de dütsche autobahn.......

wie du au sälber weisch....die grad mit 265 mache isch öppis anders als die nächste kurve mit 200......ufem adr......
    gruss

• Zitat

Original von Hypi
    ja es müesst eifach eng aligge und nid usgleiered sii, denn passt das au :smiling_face:

denke chunt ganz druf ah wie schnell di getrausch d kurve nachher zfahre....

denn chasch später bremse und länger gas gäh= meh topspeed wenn de töff meh mag aber das isch ja bi de r1 eh de fall hehe

über 200 isch mögli luut cornu...aber brucht denn wohl doch einiges a muet...

de spitzbueb het ja bi sim sturz au ca 190 druff gha. da währi ja nonig mal us em flatterbereich usecho haha

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• in min tread isches mer drum gange das en zweiteiler au bi 280 luut tacho nid uffblase muess............und au dasi ide gradi vom adr 265 erreicht han.....und das die nächsti kurve vom adr evtl mit 200 znäh isch........aber ich nöd...bin en schisshas

• ühhhh, ich han die kurve nur 2 - 3 mal mit 180 gnoh, aber det bini scho bös wiiit abecho. also mit über 200 lahni glaubs lieber unversuecht :winking_face:

edit: zric i äm sörry, has falsch verstande gha :smiling_face:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

• Zitat

Original von DonBosco
    über 200 isch mögli luut cornu...aber brucht denn wohl doch einiges a muet...

:ugly5: und mich hend mini 170km/h scho grausam schnell dunkt :frowning_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von Hypi
    ühhhh, ich han die kurve nur 2 - 3 mal mit 180 gnoh, aber det bini scho bös wiiit abecho. also mit über 200 lahni glaubs lieber unversuecht :winking_face:

edit: zric i äm sörry, has falsch verstande gha :smiling_face:

hmmm 180 geili sach respeckt!!!!! das isch dami schnäll für mich.....han mich immer uf die geile bremse verloh vo de 10ner.....bin mit wesentlich unter 180 um die kurve cho....

• 170 isch ja au schnell.

ich han am morge au so gege die 160 druffe gha i dere kurve, doch am namitag hani mi das nüme getraut nachdem de reife immer am umeschlirge gsi isch...da sinds denn halt nume no um die 140-150 gsi. jänu lieber so als im chisbett lande. rundeziite hend ja sowieso nüd interessiert.

und de hypi oise raser hehe :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

wenns cornutraining das mal wieder nüd soooo extremi racer derbii het verbanned mer dich i die gruppe hehe. isch aber immer wieder verschiede. letscht jahr sinds i de racinggruppe recht guet usgrüschtet atrabed und au dementsprechend gfahre

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ja guet ich has denn ebbe au si lah nach öbbe 2 mal. konzentration het nahglah und ich han eigentli nur mal welle luege öb das gat was mir dä bösci mal verzapft gha het :smiling_face:

aber ich mues mr das ehh no vorneh für s'nächschte mal, ideallinie sueche und die optimale gschwindigkeite afangs kurve.