Für Bösci (oder die andere wo hang off wend lerne)

  • hehe fendi kuhli sach esch würkli no guet beschriebe. au de schleifertest am schluss fendi geil


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • logisch bruchts schräglag....bi mir fählt nüm vil bis zum hang-off... han das serst mal ez in anneau probiert und ich dänke es isch nöd schlächt gange...de reife isch bis an rand usegfahre, ez mueni eifach na meh mis arsch bewege richtig kurveinnere. es isch na kein meister vom himmel gfalle!


    und so wie ich das uf dinere page gläse han spitzbueb, bisch du au nöd abecho in anneau wos erst mal gsi bisch, also vo dämher....


    wirde sicher wider uf anneau gah, und dän wiiter üebe...

  • auso bevor das mau voll drufloshönterisch muäsch dir mau gedanke mache übert sitzposition wos brucht (und wo mä scho bim abrämse het)


    wenn das nämläch ersch ir kurve wott mache git das unnötigi unruäh iz fahrwärk!


    technik:


    arsch näbä sitz bim abrämse chnöi usä, abrämse (luäge das der länker nid klameret wird) und zack ilänke, dürt kurve sött säch position nid ändere (ausnahmen vorbehalten) länkder wird nach wiefor locker ghaute, druck uf üsseri fuässraschte, üssers Bei a Tank, üssere länker, ungerarm bim Tank bi gnuäg grossem Tank!


    Zersch würdi mi mau chli at Position gwöhne und wenn dir die richtig heit chöit dir eifach nur no gschwindgkeit erhöhe, et voila! müässt eifach dra dänke das wenn gschwindgkeit erhöht wird der ilänkpunkt witer fürä verschiebt da mä meh schreglag het!


    wott iz da nid öperem ä tip gä wonär nid cha bruche aber so has ig (ööppeeee) glehrt!

  • logo linkin, ich säg ja nöd, dass mer das bim erschte mal muen chöne. ich han nur welle amerke, dass es einigi git, wo zersch an hangoff dänket, bevors gnüegend schräglag hend. also: zersch ade schräglag schaffe, und dänn am hangoff...


    lueg de blüemlipflücker ah. de fahrt die geilschte kurve au ohni chnüü am bode.

  • Zitat

    Original von spitzbueb
    ich han nur welle amerke, dass es einigi git, wo zersch an hangoff dänket, bevors gnüegend schräglag hend. also: zersch ade schräglag schaffe, und dänn am hangoff...



    ja da gib ich dir vollkome rächt!! ich wott ez nöd ahgäh...aber ich glaub wän de reife bis an rand usegfahre isch chamer sich sicher mal an hang-off wage... oder nöd? finde uf de rännstrecki ghörts zume sport-töff dezue wies drifte bide sumos...


    aber has au wider dänkt in anneau... die einte wo hang-off gfahre sind hani ide kurve überholt ganz normal ohni h-off(chas ja nanig)
    da frögt mer sich au chli...


    oder dän gsehsch so lüüt wo praktisch kei schräglag händ und si hocket näbed em töff und händs chnü am bode... soeine häts dasmal ide sportgruppe gha :face_with_rolling_eyes:


    naja, git nüt wos nöd git:P

  • s'git ja nebend em Pose nur drü Gründ, werum mer Hangingoff macht:
    1. de Schwärpunkt verlagere, damit mer schnäller id Kurve chan, bi glicher Schräglag


    2. damit de Fahrer mit Chnü am Bode am Limit weiss, wievills no mag verlide


    3. geübti fahrer chönd en rutscher mitem Chnü no abfange.



    Punkt 1 muemer ersch awände, wenn mer nümm schräger chan fahre, weill irgendöppis am Töff am bode rasplet, Punkt 2 und 3 brucht mer ersch, wenn mer so am Schräglagelimit isch, dass churz später de Töff wegrutscht....
    Und bis eine vo dene 3 Pünkt mues agwändet werde, bruchts bi einige no chli üebig... :mad:
    mich nöd usgschlosse...


    I hoffe, es isch niemert vom Forum, aber werum dä s'chnüü dusse het isch mir es Rätsel:
    [Blockierte Grafik: http://www.sportfoto-trescher.de/2006/renntraining/06_58_adr/cool/images/06-58-097.jpg]


    oder dä:
    [Blockierte Grafik: http://www.sportfoto-trescher.de/2006/renntraining/06_58_adr/cool/images/06-58-101.jpg]


    chönd säge waser wänd, aber das isch eifach es bitzeli zum schmunzle...


    hingäge würs dem 12er GS-Fahrer guet tue, will meh Schräglag verliet e GS nöd. Bald chratzt de Zylinder, und denn chasen usheble... Wenn er wür Hangingoff fahre, chönt er schnäller um d'Böge...
    Was wettemer, de fahrt mit de GS ohne Hangingoff schneller id dere Kurve, als die andere beide vorher mit??
    [Blockierte Grafik: http://www.sportfoto-trescher.de/2006/renntraining/06_58_adr/cool/images/06-58-039.jpg]

    Einmal editiert, zuletzt von spitzbueb ()

  • guet, dä mit de blaue r6 wär dän ich.... das bild ischs erste gsi...



    ja, ez chönd ihr alli lache und und säge wie schlächt und langsam etc.....mir doch egal!


    es gaht ums üebe! ich sägs immer wider, es isch na kein meister vom himmel gfalle!!! han in anneau serst mal probiert chli mis gwicht zverlagere... uf de strass mach ich das nöd, isch eifach zu gföhrlich. mer weiss nie was uf de strass liit etc...



    mached eu lustig, aber ich wott eu mal gseh... sind würkli all sooo guet wies immer da inne schriibed? ich han so mini zwiifel.... :face_with_rolling_eyes:

  • :wand: sorry, hani nöd gwüsst. hans würkli nöd so gmeint.
    witer üebe üebe, und denn chunt das scho :face_with_tongue:


    fürs erscht mal isch das schomal sehr guet :smiling_face:


    Zitat

    sind würkli all sooo guet wies immer da inne schriibed?


    nei, alli nöd...*hihi*
    ich säg: lieber langsamer, als zu schnell. i dem sinn bisch vill besser gfahre als ich :mad:
    will mini letscht AdR-Rundi het mi is Spital bracht :mad:

    Einmal editiert, zuletzt von spitzbueb ()

  • Zitat

    Original von spitzbueb


    witer üebe üebe, und denn chunt das scho :face_with_tongue:


    fürs erscht mal isch das schomal sehr guet :smiling_face:


    merci, das isch en ufsteller:D

    Zitat

    Original von spitzbueb
    ich säg: lieber langsamer, als zu schnell. i dem sinn bisch vill besser gfahre als ich Mad
    will mini letscht AdR-Rundi het mi is Spital bracht


    das han ich mir ebe au gseit...mis ziel isch gsi mal chli pisteluft schnuppere und min töff wider heil heizbringe...


    nächst jahr chaufi vilicht en ältere töff woni nur fürd strecki bruch...dän isch au nöd so schlimm wäns eim haut... han vor es paar mal pro jahr zgah, hät mi richtig packt das streckfieber:D

  • also die eint linkskurve im waldstuck kurve in Adr isch richtig gedige gsi für hangoff. schön langzoge, det hesch richtig schön chönne am gashebel üebe zum luege was no so öbbe gat.


    aber isch eigentli besser me fangt langsam aaa. i bin au no rächt vorsichtig underwägs gsi, chli am idealline sueche und s'hangoff echli üebe gsi. het bös laune gmacht :D:D

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von SERVER
    ich han mich me druff konzentriert das der uspuff nid am bode gschliffe het...



    hehe :smiling_face: aber dä fuessraschte gisch wieder kei sorg :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: