wenigstens gseht mer ganz en huffe lustigi smilies
cu charlie
wenigstens gseht mer ganz en huffe lustigi smilies
cu charlie
ZitatAlles anzeigenOriginal von sok
Bösci häts wenigstens gschnallt. Jedoch anderi....:
"Die andere sind eh alli scheisse, die ganz Wält dänkt falsch, händ eh alli en Minderwertigkeitskomplex, sind eh alli Läbensmühed wo schnäll fahred und sowieso bin ich de einzig wo de durchblick hät..."
So das han jetzt nöd ich a zettlet.
Wänn alli anderi komisch sind, set mer sich mal überlegge ob ächt nöd au a einem sälber öpis nöd stimmt oder wieso chan mer kritik nöd eifacht entgägenäh??? Ah ja stimmt, isch eh numme destruktivi Kritik...
So back to topic:
;(
lol [Blockierte Grafik: http://www.skilled.ch/vb/images/smilies/keks.gif]
Ich begrif nöd ganz wiso das mer HanOff uf dä Strass brucht. --> Isch würckli nur zum Pose!
Uf dä Strecki find is OK.
Villicht fühlt sich eine damit sicherer?
Es isch au di Persöhnlichkeit odr di Style wie du fahrsch...
ja i has mir fascht scho agwöhnt, mues mi amigs richtig konzentriere damit ichs nid mache
Ja ich find s au nit schlimm..
Keine het Recht z sage ob das Pose isch odr nit.. Jede fahrt eso wien er will und mit was für e Töff, das spielt überhaupt kei Rolle....
Keine ka dir vorschribe wie du fahre söttsch odr welli Regle es git und so wittr.. Hauptsach du hesch Spass dra
ZitatOriginal von Ciko
Ja ich find s au nit schlimm..
Keine het Recht z sage ob das Pose isch odr nit.. Jede fahrt eso wien er will und mit was für e Töff, das spielt überhaupt kei Rolle....
Keine ka dir vorschribe wie du fahre söttsch odr welli Regle es git und so wittr.. Hauptsach du hesch Spass dra
genau so gsehni das au
Naja und zudem wird immer eine schneller si als de andere... Ich han au e Kolleg wo mol zu mir gseit het ich würd schlecht fahre... Wieso? Will ich nit immr uff dr Landstross über 180 km/h fahre will, und neggschti Kurve han ich ihn den scho widr will er widr voll abbremse muess und nit optimal ka Kurve ne...
Ich versuech in letzti Zit sowiso immr konsant z fahre, also z.B mit 60 km/h fang i a uff minere Strecki und fahr denn au immr eso, denn mit 80, denn mit 100, immr die Gschwindigkeit z halte.. Und wenn do eine sich alacht, ka mir das au zimli egal si... Abr meischtens han i nie so Probleme... Wie gseit ich fahr nit uff dr Stross Renne dass ich uff anderi muess ifersüchtig si, bi eher eine wo immr alles vo anderne uffnimmt und Sache frogt und so...
Ich find ihr sind eifach z sehr im Konkurrenzkampf... Kömmet e chli abe
Dir sit doch alles Pussys
Hmmm... Ich känn da so än Thread wo eigentli ganz nützlich gsi isch und wos au beschriebe isch wieso mer dä Thread gmacht hät... Käneder dä? Soooo schnääääälll :-P
Also vor einwäg, ich bi dä schnällst ich bi dä best ich chan am bestä wheelys stoopies und kackä..
Jungs chömed chli obe abe und au wän anderi Lüt besser sind im fahre höret mal uf Klugscheisserä!!
Bösci du bisch halt chli sOpfer welld evtl vorher chli zviel propaganda gmacht häsch für dis fahre, mi lärnt ja us fähler
Ich gsehs jedesmal uf dä Rännstrecki wieviel schnäller die anderä sind aber ich la mich nöd underkriegä well ich weiss das bi mir no einiges meh gah wird mit ä chli traning! Wie da scho mal gseiht worde isch "kein meister isch vom Himmel gheit"..
Also Jungs + Mädels höret uf Klugscheisserlä und paltet die eintä kommentär eifach für eu und wäner meinet ihr müend gross umäspoitzä dän machet das im anderä Thread..
sooo schöns Tägli no!!
Gruz pseudO
right
Zum Thema Hang off uf dr Strass wet ig ou no öppis säge.... Teil Lüt hei das scho mau ghört, die wos no nie ghört hei regts villech zum überlege a.
Ig ha ja mittlerwile über 200tkm mit em Töff uf dr Strass abgspuelt, ou ig ha en Phase gha woni gfunde ha dass Hang off s geilschte isch.
Nun ja, uf perfekt übersichtlicher Strecki wo me kennt okay. Aber falls das öpper uf unübersichtlicher und derzue eventuell no unbekannter Strecki das macht..... Erschtens bim richtige Hang off hangsch derart näbem töff, dass no viel weniger wit id kurve ine gsehsch; zwöitens sött öppis unerwartets passiere (gägeverkehr wo d kurve schnidet z.B.) i dere Position ischs fasch unmöglich no rächtzitig z reagiere.
@pseudo
propaganda für mis fahre hani glaubs chum gmacht.
chan sii dassi amigs chli sache gschriebe han uf kommentär vom server hi, doch die sind eigentli immer mit eme gschmückt gsi und nüd würkli ernscht gmeint.
soo vo mer überzoge bini denn au nööd haha emal nüd was töfffahre agaht.
aber jetzte chönted mer ois in friede lah. susch müend denn irgendwänn video threads igfühert werde i dene mer nume de video chan aluege aber kei kommentär schribe und das wär ja au schad wenns konstruktivi biträg sind. well für hilf und tips bini sicher immer offe
@burgi
da hesch scho recht. merkes selber bim üebe sogar no stärcher, dass mer kein uswiechschwänker meh chan mache im hang off, im verglich zum "normale" fahre. staht au i jedere aleitig zum hang off, dasss mers wenn überhaupot uf der strass nume binere sehr guet bekannte und übersichtliche kurvekombination mache söll.
eigentli hanis ja wele nume uf de rennstreki lerne, doch han gmertk, dassi denn uf de rennstrecki mit bremspunkt und richtiger liniewahl so beschäftigt bin, dass mer s hang off als neue fahrstil denn grad e chli zviel wird. drum wenigstens de ablauf kenne wetti scho fürs nächschte mal anneau du rhin
ZitatAlles anzeigenOriginal von pseudOnat
Hmmm... Ich känn da so än Thread wo eigentli ganz nützlich gsi isch und wos au beschriebe isch wieso mer dä Thread gmacht hät... Käneder dä? Soooo schnääääälll :-P
Also vor einwäg, ich bi dä schnällst ich bi dä best ich chan am bestä wheelys stoopies und kackä..
Jungs chömed chli obe abe und au wän anderi Lüt besser sind im fahre höret mal uf Klugscheisserä!!
Bösci du bisch halt chli sOpfer welld evtl vorher chli zviel propaganda gmacht häsch für dis fahre, mi lärnt ja us fähler
Ich gsehs jedesmal uf dä Rännstrecki wieviel schnäller die anderä sind aber ich la mich nöd underkriegä well ich weiss das bi mir no einiges meh gah wird mit ä chli traning! Wie da scho mal gseiht worde isch "kein meister isch vom Himmel gheit"..
Also Jungs + Mädels höret uf Klugscheisserlä und paltet die eintä kommentär eifach für eu und wäner meinet ihr müend gross umäspoitzä dän machet das im anderä Thread..
sooo schöns Tägli no!!
Gruz pseudO
du sprichsch mer vode seel...:D
abgseh vo umäspoitzä imne anderä thread....ich han das forum immer sgeilste gfunde wils genau so diskusione "wär isch schnäller etc.." wo au lüüt beleidigt wärded bis vor churzem nöd gäh hät. hoffe das normalisert sicher wider... sind ja schliesslich nöd bi pissbikers oder ähnlichem schrott...ha scho paarne forums de ruggeä kehrt us sötige sache wils eifach immer schlimmer worde isch. hoffe das wird da nöd au de fall sie, hät nämli cooli lüüt da inne! i däm sinn, verträget mer eus wider:D
greetz Simi
[Blockierte Grafik: http://www.danasoft.com/sig/yamikawi.jpg]
ZitatAlles anzeigenOriginal von Linkin
du sprichsch mer vode seel...:D
abgseh vo umäspoitzä imne anderä thread....ich han das forum immer sgeilste gfunde wils genau so diskusione "wär isch schnäller etc.." wo au lüüt beleidigt wärded bis vor churzem nöd gäh hät. hoffe das normalisert sicher wider... sind ja schliesslich nöd bi pissbikers oder ähnlichem schrott...ha scho paarne forums de ruggeä kehrt us sötige sache wils eifach immer schlimmer worde isch. hoffe das wird da nöd au de fall sie, hät nämli cooli lüüt da inne! i däm sinn, verträget mer eus wider:D
greetz Simi
Was mich a gaht: Für mich isch die ganz Sach erledigt. Was da obe gschribe worde isch möchti nöd kommentiere, jedoch iwerfe, dass jedi Medalie (im Sinn vo de Kommentär) au e Kehrsite hät.
Gruss