naja ich sehs eso, lieber kei knü schliffe, als das bremsschibe au no schlifft
kurvevideo @blackforrest
-
-
klor hani bi de k6 no extrem viel reserve.
fasch zu viel bis irgend öppis chratzed...das fehlt mer au irgendwie...ich han teilwis s gfühl ich seg scho wiit unde und wennis denn vo usse aluege gsehni dass ja mindeschtens nomal so viel gaht
drum machi au immer wieder die filmli. dasi dademit nüd pose chan isch mer au klar hehe
bi de CBF hani immer über d fuessraschte schön gwüsst wie schräg i scho bin. das isch eigentli no ganz agnähm gsi hehe.
und hang off isch für mich öppis nois. muesi halt zersch lerne und das machi sicher nüd bi maxschräglag. vorallem de ablauf muesi besser trainiere. der töff wird bim in hang off gah no chli unstabil. aber übung macht den meister.... vo dem her
-
Sorry Don und co, isch nöd bös gmeint aber wenn ihr (oder du) nöd wend "pose" und so warum stelled ihr das denn da ine und schnured vo "so gsehn ich wasi no cha verbessere usw..." ?
Sorry nomal ich meins würkli nöd bös aber ebe.....
-
het ja nüt mit pose z'tueh, eifach chli kurve fährtle mache. bi eu gat schinbar alles nur ums pose. me chas au chli objektiver betrachte. aber da die meischte lüt i dem forum sowieso es problem mit sich sälber händ und ehnder destruktivi als konstruktivi kommentär ablönd müender eu au ned wundere wenns niveau do inne sinkt.
i mein z.B. stephan, für was hesch du kurvebildli vo dir innegstellt? zum pose wie wit abbechunnsch isch es wahrschinli nid gsi oder? es isch no kein meischter vom himmel gheit und schliessli simmer alli no rächt jung und chönd no einiges dezuelerne
-
@Stephan
han ichs ineda??? nei hani nööd. und han de hypi au nüd drum bätte, aber isch mer eigentli glich.
s video han ich für mich gmacht zum ebe luege was wie no gaht und öb ich überhaupt d technik richtig mache. well hans vorher falsch gmacht und drum immer rechti instabilität im töff gha bim versetze für de hang off.
drum isch mers wichtig gsi das mal z filme. wenn mer sich selber gseht fahre denn chan mer immer öppis drus lerne. wenn ihrs aber immer grad als pose alueged denn chani halt au nüt defür.
-
Zitat
Original von Hypi
i mein z.B. stephan, für was hesch du kurvebildli vo dir innegstellt?Ich han die ineta, zum genau für derig komentär wie de spitzbueb gmacht gha het z lese und das anderi au ihri chönd inestelle und nöd zletscht will ich freund gha han dra...;)
@Don: Bliib ruhig han ja gseit isch nöd bös gmeint gsi
-
Zitat
Original von Hypi
aber da die meischte lüt i dem forum sowieso es problem mit sich sälber händ und ehnder destruktivi als konstruktivi kommentär ablönd müender eu au ned wundere wenns niveau do inne sinkt.Bevor mer anderi lüt (und ich nimm ah du weisch wer das meinsch) so anestellt, zerscht bi sich sälber luege... komentar abgäh über themas isch guet, anderi lüt es "hinedrue apisse" findi scheisse, und isch nöd de letscht Grund wägem niveau da ine...
(Sorry wägem doppelpost)
-
Dami siech höret doch uff!!
Spike mach de Thread zuä -
hei bösci, mi fahrlehrer het scho vor 10jahr uf video gsetzt. besser isch aber, wenn öpper hinde nache fahrt, do gsehsch d linie ganz guet.
-
@blüemlipfücker
ja das mached mer normalerwiis au. doch han mal wele luege wies vo vorne usgseht.
und min fahrlehrer het au immer d videocam debii gha. isch besser wenn mer chan sege lueg da das muesch andersch mache als da hetsch denn öppis anders mache sölle.
nume hani i de fahrschuel chnüschlieffe nüd chöne lerne haha
-
Zitat
Original von Stephan
Bevor mer anderi lüt (und ich nimm ah du weisch wer das meinsch) so anestellt, zerscht mi sich sälber luege... komentar abgäh über themas isch guet, anderi lüt es "hinedrue apisse" findi scheisse, und isch nöd de letscht Grund wägem niveau da ine...
(Sorry wägem doppelpost)
i wott jo niemerem as bei pisse, nur gwüssi kommentär sind halt eifach destruktiv wasi nid grad sehr positiv finde.
meh chönnt ja säge was eim ned passt a eusere fahrt oder was au immer
-
Hey was isch do eigentlich das Problem?
Ich chek s nit was so schlimm isch. Ich glaub abr au langsam dra dass do paar Lüüt es Problem mit sich selber hend... Oder eifach Langeweile odr eso ?
Ka mich eine uffkläre wiso ihr jetzt Stress hend?
-
Und wiedermal macht der Ton die Musik:
"Hei Jungs, geschter voll krass im Schwarzwald go rotze gsi, da s Video devo...!" oder "Geschter Kurvetechnik im Schwarzwald güebt/teschtet, was meinet ihr?"Bim erschte chani nume lache, vorallem will e Harley oder Goldwing glich schnäll durch de Boge fahrt, bim zweite chönt mer ja ehrlich gmeinti Tipps geh...
Also wer hät da zwenig Kollege und muess jede Kak online stelle und au no meine d Bestätigung wo vo Type chunt, wo s nöd besser wüssed seg was wert...
Also lass es oder versteck wenigschtens din Exhibitionismus imene Fahrdynamik Thread. (PUNKT)
-
Zitat
Original von DonBosco
ich säge au nüüt.fräge mi nume warums hesch müesse inestelle...isch ja logisch gsi dass es wieder so ended.
jänu mir egal. ich chan chli hängoff probiert und gseh dass es wenigstens vo der technik stimmt. d schräglag wird denn au mal no passe....ich übe weitaaaa
Bösci häts wenigstens gschnallt. Jedoch anderi....:
"Die andere sind eh alli scheisse, die ganz Wält dänkt falsch, händ eh alli en Minderwertigkeitskomplex, sind eh alli Läbensmühed wo schnäll fahred und sowieso bin ich de einzig wo de durchblick hät..."
So das han jetzt nöd ich a zettlet.
Wänn alli anderi komisch sind, set mer sich mal überlegge ob ächt nöd au a einem sälber öpis nöd stimmt oder wieso chan mer kritik nöd eifacht entgägenäh??? Ah ja stimmt, isch eh numme destruktivi Kritik...So back to topic:
;(
-
Zitat
Original von sok
Wänn alli anderi komisch sind, set mer sich mal überlegge ob ächt nöd au a einem sälber öpis nöd stimmtmeine rede....