• ja du hesch eh z viel leischtig


    anneau du rhin isch e 600er und 750er strecki :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    wenn i mit der gixxer im bereich oberhalb vo 10'000U/min bin hani nüd viel weniger leischtig als de server mit sinere fazer aber gueti 60 kilo weniger


    Ok isch ja me en Tourer :P... aber normalerwiis häsch uf de Gerade sgfühl du segsch irgendwie no uf de Bräms wenn en 1000ger vorne dra häsch.. will die 400ccm mached extrem fill uus. Ide Kurve isch klar dases andersch uusgsee chönnti.


    Schlussändlich machts grad bi Aafänger de Fahrer eh 99% uus... brucht halt eifach üebig, ganz es neus Fahre...

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Hypi
    joa chönnt es schwierigs underfange werde, ich tippe mal uf fascht gliiich uuuf. aber wenn ich chume muesch denn scho uf d'sitä bösci *duckUndWegRenn* :winking_face:



    genau denn muess är ufd sitä :winking_face:


    mit wieviel nimsch du kurve bzw der rechtsknick grad nach der lange grade?

  • hehe kei ahnig...mues luege was mit der gixxer gaht....wott eifach nüd s gliche mache wie de marco....



    aber mit der CBF hani au so um die 150 gschafft da hets denn aber scho agfange schwabble im fahrwerk

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also umstieg vo r1 uf r6 hed sekunden brocht ... isch vil eifacher en 6er z'fahre als en kilo um kurve zwerfe.


  • i weiss es nid, bin no nie uf anneau gsi. mues luege was gat :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Jungs, Jungs, Jungs mi cha nid nume uf der Grade überhole :winking_face:


    iiiiiii i fröie mi wie näs ching! chas chum erwarte!


    geschter hani mini chlini no pützerlät! u när isch mir ufgfaue dasi äuä rächte fanatiker muäss si! wüu i ha när no mit ihre gret! ha dänkt das müäss iz eifach no si dasi mit ihre rede bevor mir uft strecki gö! :grinning_squinting_face:


    Linkin! Mäud di biiiiiitttte! luäg mau uf dis Natel oder lis dini PM's!

  • chan glaus hüt gar nümm ischlafe hehe


    wird hammer bin scho halbe hyperaktiv vor luuter froid :mad:



    und woni de wetterbricht aglueged het het sich mis grinse grad no verdoppled


    das macht luuune

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja du chasch grinse, ich han eigentli min töff wem weekend schön puzt gha und hüt am morge zum pneumonteur bringe, im gröschte huere schiff :frowning_face:


    alles für d'chatz :hmpf:



    da wird sicher ganz geil morn, nur echli än stress für mich :winking_face: han jo no es vorstelligsgspröch :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • wär fahrt aues mit em linkin?


    wüsst dir wenn dir öpe z pratteln sit? und oouuuuu verdammmt! het äch öper no äs spannset? ha scho öper gfragt aber är het no nid gantwortet....


    wie penne mir wo dert?

  • schnuuur wird au länge für d'125er :winking_face:


    nei müesstisch dir wahrschinli na go chaufe, bin mr au gschnäll 3 go poschte.


    bim linkin fahrt dä server, ich und du soviel ich weiss


    edit: wenn mr z'prattle sind staht no i dä sterne, also min töff verlademer so zwüsche 5 und 6 bim fressbalke z'bade und wartet uf die andere heinzes. wenn mr denn losfahred chaschs dr jo öbbe usrächne. halbi 7ni/7ni schätz ich mal :smiling_face:


    edit2: s'schlafe chönnt chli es problem werde, dä bauer,maini + regierig händ es büssli zum penne. dä bösci und ich es zält wo eventuell no eine iepasst, würdi aber nid druf gah. denn isch da nur no dä linkin,server und du wo schinbar im freie penned. :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    2 Mal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • hahah schnuuur! dä isch de ou 140kg gäu :mad: spannset fingi scho!


    ou fuck das gfaut natürläch gar nid..... :hmpf:


    zit isch keis problem aber so mit dusse penne und so.... vo minä früäche pfadizite bini eigentläch scho hert im nä aber wenns pisset oder so isch das voll kacke... und wenns chaut u nid chasch i penne, bisch am morge huräe verspannt... hmmmm cha mä nid im transporter penne?


    ha leider ou keis zäut und das wär ou schwirg zum mitnäh wüu i ja no uf pratteln muäss fahre und mis gepäck rächt beschränkt isch :face_with_rolling_eyes:

  • im transporter chasch scho penne aber da bringt der nüt.


    em linkin sine isch ja obe offe und het nume e ladebrugg und de vo mir und em maini wird bis zum rand vollepacked siii bi dem zügs wo ich alles mitnime hehe :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener