• sooo nach ein paar stunden umbauen (ganze verkleidung runter wegen sturzpadmontage) und vielem abkleben bin ich fertig und bereit für anneau du rhin.

der mittwoch kann kommen :grinning_squinting_face:

bilder halt nur mit natel gemacht....

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00100(800x600).jpg]

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00101(800x600).jpg]

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• und looooos, han grad am samschtig en 750gixxer no i'd wise gleit :frowning_face: ... naja, gits ab und zue. bin halt immer no meh uf emene supermoto dehei :grinning_squinting_face:

• Bin erst grad gester uf de piste gsi z`Villars. Mich hets nöd gleit, ok einmal im offroad aber da bini eher abgsprunge als umgehit :grinning_squinting_face:

Aber diä piste isch eifach de hammer, freui mi scho ufs KMS weekend im Okt.
    @Lümmel chunsch den au mit?

Ach ja Vid chunt au no;) :mad:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• euse bösci, en riese perfektionischt, alles schön süferli annegleit :winking_face::mad:

han gmeint lasch dini soziraschte dra als sturzprotektor??? oder gseht das nid guet us uf dä fottene? :grinning_squinting_face:

also ich tue bim fressbalke gschnäll d'spiegel abnäh, liechter abchläbe und guet isch :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• ja nume jetzte hani die echte sturzpads dranne und d hebelwürkig vo de soziraschte isch zu gross....

da isch es gfährlicher die dranne z lah als sie weg znäh.

aber hoffe natürli trotzdem dass i alles vo dem nid bruche und mer alli heil wieder hei chömed.....

gaht ja meh zum mal chli rennluft schnuppere und nid darum wer die schnellscht rundeziit herebrennt. dadefür chaufi mer denn mal e rennschale und slicks :grinning_squinting_face:

und wegem perfektionischt hehe

ich lache denn wenn ihr in anneau merked dass er d helfti vergesse hend :grinning_squinting_face::face_with_tongue::mad:

da chunt mer grad no in sinn, dasi mini im militär usglehnte ohropax no mues mitnäh hehe

wet grad susch no öppert? denn nimi grad en huufe mit :grinning_squinting_face:

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• naja windgrüsch hesch au mit der fazer und vorallem bisch ja nid alleige

wenn i die überhole wirds au uf der fazer luut :mad:

• dass mr öbbis vergisst isch pflicht! :winking_face:

i mach mr mol churz e checklischte woni denn gschnell hurti überflüge und de isch da scho guet :winking_face:

• Zitat

Original von SERVER
    hmm nimm mal mit aber ig denke nid das ig bruche d fazer isch huere lislig mitem original pott

Jo also mir händ au mitgnaa und kei brucht... und isch ja eh Lutstärchelimit...

@Dosco... mitere 600er e 1000ger bim gasgää überhole? das wotti gsee :smiling_face_with_horns:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• glaube jetzte uf der rennstrecki und vorallem uf anneau du rhin chasch mit ere 600er gixxer recht guet e 1000er fazer verheize :face_with_tongue:

wenn i mit der gixxer im bereich oberhalb vo 10'000U/min bin hani nüd viel weniger leischtig als de server mit sinere fazer aber gueti 60 kilo weniger

• joa chönnt es schwierigs underfange werde, ich tippe mal uf fascht gliiich uuuf. aber wenn ich chume muesch denn scho uf d'sitä bösci *duckUndWegRenn* :winking_face: