White Power

  • er hät bim 50er s gäld usegrüert und er machts jetzt wider... stat no bizeli geduld und en gschide töff chaufe so e gummichue und nacher umebaschtle bis si nüme lauft....

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan (14. September 2006 16:48)

  • @>Sugi: S'Problem mit em id egge rühre isch dass er zwar en relativ höche isch, aber une au ziemli breit, de Motorschutz chunnt ziemli gschnell a d'strass und denn isches e hässlichi rutschpartie ( jetzte scho 8 mal passiert )

    Das mit em nacho: Es gaht mer ja nöd um V-Max sundern um d'beschlüünigung, deswege chunnt auno es chliners Ritzel demit er vo une chli meh dampf het.


    ste: Am 50zger hani nöd grossartig i zuebehör investiert, s'tüüre sind d'rep gsi und das wird bi de XTZ nöd passiere, will sie es recht beständigs bike isch bi dem de mocke 200t km verhebe sött.

  • nöd so vill investier?????? anders heck/liecht, anderi blinker, anderi front, FELGE ELOXIERT, usw.... ez sägmer das für en 50ger nöd vill investiert häsch...

  • Zitat

    Original von Stephan
    nöd so vill investier?????? anders heck/liecht, anderi blinker, anderi front, FELGE ELOXIERT, usw.... ez sägmer das für en 50ger nöd vill investiert häsch...


    ... ok het öppis... aber zu dere ziit ischer no wandfrei gloffe :face_with_tongue:

    Aber bim 50zger sind's nöd sooo viel Fränkli gsi wie mich s'gliiche bi de XTZ choschte würd. Aber die 200.- sind wenigschtens sinvoll und verbesserige am fahrwerk chasch au widr usehole bim verchauf, was z.B. binem LED-Heck nöd isch...

  • Hi
    Hier übrigens paar Tipps zur XTZ 750:
    http://www.rohmann.de/tenere/xtz750.htm

    Bist Du sicher, dass es der Motorschutz ist, der aufkommt? Würde mich doch eher wundern, denn die Rasten oder der Hauptständer müssten deutlich vorher schleiffen.

    A propos schleiffen: wenn Du so mit dem Schwergewicht fährst das irgend etwas am Boden aufkommt, dann solltest Du Deine Fahrweise überdenken. Spätestens wenn's mal nass wird oder Du mal Stollenreifen aufziehst, fliegst Du brutal von der Strasse weit bevor auch nur irgend etwas ausser den Reifen in die Nähe des Asphalts kommt.

    Die Schwergewichte sind halt REISE- und keien RASE-Enduros - und wenn über 200 Kilo beim hohen Schwerpunkt mal zu schieben anfangen, kannst Du nur noch auf ein viel Glück hoffen, dass das gut geht.

    Marc

  • @Yam: Danke für den Link. Ich hab stollenreifen drauf und es IST der Motorschutz, hauptständer hab ich keinen o_O

    Habs daran bemerkt: Als ich sie geholt habe, hatte der Motorschutz keine Kratzer, nach der Ausfahrt mit ein paaren am selbigen Tag, hatte ich in einer kurve aufsmal das gefühl das sie ausserordentlich leicht sei o_O

    Nachdem wir angehalten hatten, schaute ich die raster an, kein Kratzer, aber der Motorenschutz war an der unteren Kante schön angeschliffen....