Euse Ram-bo isch au im Forum juppiiiii

• Hey Jungs und Mädels,

heissed mal euse Ram-boooooooo willkomme... isch min arbeitskolleg und es isch würkli ziit worde das er sich agmeldet het :smiling_face:

:böse::grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Hey sali zämä,

Han jetzt erst grad a gfange töff fahre, aber muess sägä äs isch scho voll geil....

zu mir, alles wo än Motor hät fasziniert mich mega, also eigentlich nur wän mer schnell chan mit ihm underwägs si..
    und alles wo 4 bei hät han ich nöd so gärn...

Bin eigentlich voll dä auto freak, aber han jetzt neu aus töff fahre endekt!!!

gruess

• salüüüüüüüüüüüüü schön bisch da, freut eus alli *schleim* :face_with_tongue:

vill spass im forum und wirsch sicher no viiil geili kilometer mache :grinning_squinting_face:

• jojo voll de freak, ich schwööööööör! :winking_face:

ez wirds nur mal ziit, dass du mal mit mir chunsch go fahre... nei töff nid auto!

ps: hey geils avatar :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• also au es welcome vo mer. jetzt semer drüü autofreaks! aber ebe i ha tüüri hobbys i spinne uf geili autos und uf geili töff

vell spass im forum und emer gnueg schräglagefreiheit.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Wilkommen und viiil spas da im Forum;)

hmmmm....was gseht den da mini Auge :winking_face_with_tongue:

Im Avater en Dodge RAM (2500?) richtig sexy. Isch das Dine? Hätisch grad en neue beste kolleg :grinning_squinting_face::engel:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Zitat

Original von Ram-bo
    ja klar isch das mis spielzüg hinä a mim töff!!!! :face_with_tongue:

schmück mich doch nöd mit fremdä federä....

gruess :face_with_tongue:

Hmmmm....feinfein:D Stehl doch mal paar pics vo dim spielzüüg da inne :grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• ja guets tägli... endlich mal en automech meh da inne... muend mal dene computerheinis konkurenz mache...

apropos automech... muen ja ga schaffe... scheisse

ps: blackdevil... kolleg hett gad letschti en ram z'verchaufe gha... aber scho weg :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• au vo mer wilkomme em forum vell spass do ond gueti fahrt!

ps: dodge ram esch wörkli es derbs monsterteil ond ehhm pics :P?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: