• Zitat

    Original von Nitro
    dasmal z regi



    tüsch di nöd... wenn de falsch verwütschisch häsch au iglueget wie ich.... eimal gmacht, duregheit, s 2mal gmacht (6 TÄG SPÖTER) bestande... :face_with_rolling_eyes:

  • ja hesch aber au de besti soziuslehrer vo de schwiiz gha :grinning_squinting_face: ja send ganz kuhli vids.


    hei bösci due ned so weich sie esch ja eh scho schwarz


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • hahahah Kult!! mitem L, ....genau so muesch an d'manöver prüefig, haha


    hey, säg, dass isch d'RORBAS gsi gäll? mi fründin chunnt vo dört...

  • Zitat

    Original von slash79



    hey, säg, dass isch d'RORBAS gsi gäll? mi fründin chunnt vo dört...



    Jepp z rorbas vor dä Badi bzw uf dä andere siite vo dä Töss.. Min mech isch ca 100meter vo döt entfernt.. :grinning_squinting_face:

  • so kennt mr dä nitro :winking_face:


    schöne gsi :grinning_squinting_face:


    i mach das aber au nid obwohl i min finke jez denn wächsle... da wär mr z'müehsam mini felge wieder z'butze :winking_face: :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hey Nitro


    bim erschte video het mer ruhig na de donut chöne zeige! Oder hets ken rechte geh? :face_with_rolling_eyes:


    PS: bi mit dir undem Cedi letscht mäntig chli über d'schwiizer alpe pfuderet.


    Greez

    Einmal editiert, zuletzt von Fennek ()

  • bösci und hypi... ihr sind riese luschene, hend doch nur angscht das ihr da ned anebringed!!! :arsch:
    zum putze hetted er nemmli na de ganz winter ziit! :böse:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Fennek


    bim erschte video het mer ruhig na de donut chöne zeige! Oder hets ken rechte geh? :face_with_rolling_eyes:


    sin nachbar het gfilmet und vill z'früeh gstoppet -.-' es het scho en richtige Doughnut geh :winking_face:


    Hm... Mäge, ich hol mer au bald en neue schlarpe :grinning_squinting_face: Pakchsch schomal dini cam us ? :smiling_face_with_horns:

  • Dä häts geh.. ebe dä nachber hätt nüt meh gseh im rauch und hät drumm ufghört filme..(negstmal nimmi dä cedi mit..) :grinning_squinting_face:


    und dFelge hät min mech grad churz putzt bevorer dä neu finke ufzoge hätt... :smiling_face_with_horns::mad:


    Und da wär na s pic vom donut:





    [Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/donut(800x600).jpg]


    sind etz all zfride? :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Cedi



    Hm... Mäge, ich hol mer au bald en neue schlarpe :grinning_squinting_face: Pakchsch schomal dini cam us ? :smiling_face_with_horns:


    Cam isch glade und startklar :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von Cedi



    muesch morn am morge schaffe? Wott no über de Albis oder so.


    Ja morge mueni schaffe, dänn am 12i firabig, was ässe, ga penne, 5i was ässe und bis am 24uhr im Corner go schaffe..

  • Zitat

    Original von Cedi



    muesch morn am morge schaffe? Wott no über de Albis oder so.


    Ich fahr morn über de Albis;) Aber mit em Auto richtig pirat zum Pneu montiere :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Zitat

    Original von maini
    bösci und hypi... ihr sind riese luschene, hend doch nur angscht das ihr da ned anebringed!!! :arsch:
    zum putze hetted er nemmli na de ganz winter ziit! :böse:



    chline grosschotz, i hans au scho gmacht mit dr gixxr, wennt weisch dass d'gable abedrucke muesch und nid hinne ufsitze chas jez jedes minderbemittlete bubbi :face_with_tongue: wäge demm hani trotzdem kei luscht gummireschte vo dä felge z'chrazze, da chasch täubele wiet wotsch :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: