Wie bringi mis Töffle zum laufe?

  • Hi


    Ha gad a alts Mopet :ugly: (Puch Maxi N) überko aber i brings afach ned zum laufa...


    Zündkerze sött eigentlich i Ordnig si.
    I has jetzt au scho mol komplett usanand kno und putzt und so.


    I ha irgendwia s Gfühl, dass wenni probier s Töffle laufe z loh, dasses komplett versoffa isch...


    Usserdem isch dr Tank recht stark verrostet.. drum isch au dr Moscht brünlich.
    Womöglich verstopft sich das Züg wäga dem Dreck ...


    Aber wia bringi der Rost am besta weg? :confused_face:



    Scho mol merci för d Helf.
    Emuu


    PS: Liechastaner Dialekt :winking_face:




  • also wenn der moscht brun isch gahts eh nid


    tank leeren vergaser ausbauen reinigen schauen das die düse nicht verstopft ist neue kerze holen kerzenstecker ueberpruefung ob es funkt an den zylinder halten aber pass auf nicht das es dir eins schmiert :winking_face:



    der roscht im tank naja mit diesel oder so usspuele immer und immer wieder was wotsch süsch mache


    ev gits uf ricardo no en tank

  • Zitat

    Original von SERVER
    was wotsch süsch mache


    Isch e rächt uufwändigi Methode... brucht au es paar Sache...


    Kopiert usem ZXR Forum:


    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • de tank isch doch mide maxi mitem rame alles i eim... aso nöd en neue tank, sondern en neue rahme hehe:)


    vergaser guet putze, zündig kontrolliere, evt isch au d zündspuele oder de underbrächer dure...

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • zum dr roscht usem tank becho chasch eis zwöi päkli muettere (nid au zu gross würd mou säge max.M8) i tank due un dnär i limtüecher ipake und ine chline beton due und s lo loufe de düe dr d muetere dr roscht furtribe.
    söu schins go het dr koleg gseit has aber nonie säuber gmacht.

  • Hallo hatte das genau gleich problem, jedoch mit nem ktm gp 30, was ja bekanntlich n puck maxi n mit anderen aufklebern ist :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Also ich hab irgendwo im internet n Forum gefunden, wo stand, wie man den tank entrosten kann. das geht auch ganz gut!!


    Lach jetzt nicht, aber es geht wirklich!!


    -Tank leeren und den Ausgang verschließen
    -Tank zu 3/4 mit Wasser füllen
    -1 kg Kartoffel in kleine Eckchen schneiden und in den Tank schmeißen
    -dieses Gesmisch stehen lassen und alle paar Stunden den Tank gut schütteln


    Nach 1-2 Tagen kannst du die Brühe dann ins Klo kippen und der Rost im Tank ist weg!!



    Aber lass dir die Brühe jah nich über die Finger laufen... Is 1. leicht ätzend und 2. Hasse danau ne Woche lang braune Hände :grinning_face_with_smiling_eyes:



    Und sonst schau ma hier nach


    Tank entrosten

  • Bring den Tank mal nem Töfflimech vorbei, die haben so Ultraschallputzgeraäte (wie Optiker:)) mit dem bringste alles ruck zuck raus!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • 8o
    Vielen Dank für die schnelle Hilfe.


    Najo, die Variante von Spike ist doch etwas umständlich.
    Nen Maxi Rahmen ne halbe Stunde schütteln... Na ja ich weiss nicht :ugly:


    Werde mal mito's Tipp versuchen, da ich grad auch n paar Kartoffeln über hab :grinning_squinting_face:


    Wenns nicht klappt muss wohl ein neuer Rahmen her, oder wie Dark Spider gesagt hat, ein Besuch beim Töfflimech :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Gruss

  • hehe chasch ja zu mim papi gah... :baby:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost: