KTM Powerwear>>

• KTM Powerwear Colektion 2007 isch duse und muen säge het no paar Intressanti neui sache geh:D :mad:

KTM Powerwear>>

Da es paar läckerli:

[Blockierte Grafik: http://www.ktm.ch/fileadmin/sy…hardequipment/3B7208X.jpg]

[Blockierte Grafik: http://www.ktm.ch/fileadmin/sy…hardequipment/3B6102X.jpg]

[Blockierte Grafik: http://www.ktm.ch/fileadmin/sy…hardequipment/3B7291X.jpg]

Schuhe und de Helm hends mer schwer a dah :saaber: :mad::smiling_face_with_horns:

Mal luege was Christchindli mir under de Baum leit :D:D

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• eifach nur... FASNACHT!

• isch würckli hammer (aber min helm isch geiler).
    wenn ich nöd grad schue kauft het würdi sicher die nä. und s kombi gset au super us. und da ich mir eh es komi wot chaufe............

guns for show, knifes for pro

• Zitat

Original von salzwasser
    isch würckli hammer (aber min helm isch geiler).
    wenn ich nöd grad schue kauft het würdi sicher die nä. und s kombi gset au super us. und da ich mir eh es komi wot chaufe............

Wicht zwar vom thema ab.. Aber vo wo bisch du gnau in Winkel? :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Find ich gar nöd geil... Sorry Pseudo, BlackDevil. Zu viel des guten. So Zeugs, würd ich alegä, wänn ich vo KTM gsponseret wär.

Gruess

SOK

• pseudOnat: eigentlich bin ich vo rüti wemmers genau nimmt. püntestrass. das isch det obe a dene pinke oder lachsfarbene hüser in oberrüti.

guns for show, knifes for pro

• teile da au am sok sini meinig.

1. für mich zu viel orange hehe

2. wenn i kei geld für werbig bechume sondern meh zahle isch es doch irgendwie blöööd :face_with_tongue:

also suzuki wenn er mer e kombi schenked leggi sie au ahh :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• aso d stifel und de helm gsänd geil us aber s kombi gfallt mer absolut ned.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Soooooooooo dasi au no min Sänf dezue gib..

Vo wäge dem scheiss wäge Sponsor isch etc.. Händer eigentli all än schuss ab??

Nur so z.B. leged ihr "Levis" Jeans a wels eu sponsoret? Nei wells ä bekannti marke isch und ihr die gern ahänd genau das selbe bi Nike, Puma, Adidas, Fila uuusssww!! Also jetzt söl einä cho und säge er wärdi vo dem gsponseret und drum leiter das a.. Eifach numä Bull shit was die eintä uselönd!

Alsooo ich find KTM Powerwear au nöd 100%ig geil aber s meistä gfalt mir!! Ich han KTM Schueh Puli T-Shirt etc.. Eifach welis numä geil findä! Wel ich d KTM geil findä und das am liebstä jedem "zeigä" wür! Aber zum glück sind ja gschmäcker verschiedä.. Ahja die Stiefel wirdi mer sicher zie und falls Kombi passt au!

So min Sänf au dezuä gä..

Greez pseudO

• locker bliebä Pseudo...

Für mich sind halt privati Kleider scho no chli vo Töff Kleider z'Unterscheide. Und KTM isch halt primär ä Töffmarke. Und da bim Töff fahre Sponsoring oder Prozänt nöd ganz unrealistisch isch (und private Kleider fast 100%) würd ich so sache numme allegä wänn ichs fast Gratis überchum oder wieso han ich ächt keis Husa Kombi? Sicher nöd will ich d'Marke nöd geil find... Für min gschmack mues es eifach nöd umbedingt überall drufstah. Git gnueg anderi wos ja präsentieret. :winking_face:

• Wänn d Merchandise Artikel scho mit Alltagsklamotte vergliche wetsch, müsst ja uf de (vo Levis gfertigte) Jeans Fett Puma oder suscht was stah oder en Switcher Pulli mit D&G Ufdruck... und deshalb isch das was anderes.

Naja, zum Glück sind die Geschmäker verschieden...

Peace out!

• sok du bisch evtl scho inerä anderä liga womer über sponsoring etc nadänke muen.. Aber bi mir isch da nöd ä so.. DonBösci sicher au nöd :winking_face:

Laufä gern als KTM "Maskotchen" umä :ugly:

WEP Ich find eifach dasmers au verglichä chan.. KTM sachä sind ja au vo UVEX etc.. und nöd KTM sälber..

Wän gschmäcker all glich wäred, wärs ja langwilig :winking_face: