aso be de ktm wäreds nume öbe 2t hämmer ned 3 bes 4.5t aber ebe es mues jede sälber entscheide aber mer hätt d fabag gseit gha uf de neue seg sie zueglah au uf de drosslete
cu charlie
aso be de ktm wäreds nume öbe 2t hämmer ned 3 bes 4.5t aber ebe es mues jede sälber entscheide aber mer hätt d fabag gseit gha uf de neue seg sie zueglah au uf de drosslete
cu charlie
Min erschte Biitrag ... verzell süsch immer Müll. Aber denno, han uf de Husi e kompletti Akro. Slip-On bringt gar nüd. Motor muesch apasse, er muess andersch schnuufe (han verdichtig, wälle, kopf, ... und und und umbastlet), defür e zimli gradi Linie. D'Alag bringt vor allem au noch rächt gwicht ersparnis.
ZitatOriginal von Lümmel
Min erschte Biitrag ... verzell süsch immer Müll. Aber denno, han uf de Husi e kompletti Akro. Slip-On bringt gar nüd. Motor muesch apasse, er muess andersch schnuufe (han verdichtig, wälle, kopf, ... und und und umbastlet), defür e zimli gradi Linie. D'Alag bringt vor allem au noch rächt gwicht ersparnis.
Hey Lümmel, häsch de weg au no da ane gfunde
Wünsch der viiil spass da im forum und freui mi scho mit dir wieder go race Bisch am Samstig au am start bim Gautschi in Villars?
chan i nonig säge, muess no 750er gixxer go fuessraschte dureschliife. ... aber wänns passt bin i dete.
@ bosco:
hehe ja ja dä tunnel det macht eifach spass zum chli lärme mache. min töff erchensch a sinere unkonventionelle wiesse farb...
Han ez d alag nöd kauft, en kolleg wo ktm-mech isch het mer sowieso grate eher mit em bohrer dehinter zga... weiss nonig öbi dem wird folge leischte. nacher müends mi nur eimal ahalte...
nüt mache dra... never tuch a running system hehe:d