Lohnt sich Akrapovic?

  • Hallo liebi Gmeind :baby:


    Ich habe ein sehr günstiges Angebot (fast die hälfte des NP) einer Akrapovic Doppelrohr anlage mit 500km auf dem Buckel, sie war ebenfalls an einer LC4 gleichen Jahrgangs.
    Meine Frage: Lohnt sich die Anlage Leistungs-/ Soundmässig?
    Ich hab nur gutes gehört, hab aber trotzdem so meine Zweifel...


    MfG

  • Slip on oder komplett?


    Komplett merkt man auf jedenfal!
    Mit der richtigen bedüsung merkt man auch den Slip on.


    Schluss endlich spielt die richtige einstellung (bedüsung) eine wichtige rolle :winking_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Also 800.-!! Gueti priis;) Neui chosted si glaub öbe 1400.- 8o



    Voralem de sound isch bestialisch :rock::grinning_squinting_face: :mad:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil ()

  • jubel jubel, freu freu (hehe mit mim sportluftfilter packet tönt das sicher ganz ganz gemütlich!)


    nur no eis: han letschti ime thread über das glese: ich fahr no 25kw und de vorbsitzer het d akra uf 40kw itreit. wo muen ich ez es briefli für das go mache la?

  • vermuetli bi hostettler...de isch so viel ich weiss de akra importeuer fürd schwiiz. drum au so chranki priise.



    wo de hostettler d nase drin het wird sie em grad vergolded....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Mussti leider entüsche: Akra Slip On gits nur Bibläter für diä offeni Version:( Uf düütsch gseit: Uf din droselt Hobbel isch diä Ilegal....Han sgliche Problem gah bi minere KTM 640. Aber um absulut sicher zgah lütisch am beste ade FABAG a!



    Zitat

    Original von DonBosco
    vermuetli bi hostettler...de isch so viel ich weiss de akra importeuer fürd schwiiz. drum au so chranki priise.
    wo de hostettler d nase drin het wird sie em grad vergolded....


    Aber sicher nöd für KTM :mad:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • also es esch eso d akra alag esch uf de 640er lc4 ab em jg03 zuglah au uf de drosslete version. wells für de motor d typeprüefig gmacht händ, well wie de blacky scho gseit hed uf de 01er esch sie illegal well de motor zalt esch unds d prüefig nüm gmacht händ.


    @bösci d akrapovic chunnsch nume übers ktm händlernetz über well ktm hed en exclusiv vertrag met akra das sie si ned emol diräkt döffed verchaufe sondern nume d ktm die döff verchaufe. das heisst sie chönd de priis sälber bestimme.


    typisch ktm :böse:
    aber da er seit doppelrohr esch eh eine vo de neuere well vo de ältere getts sovell ich weiss nume d sebrign wos als doppelrohr uf de 640er gett.


    hoffe han ghulfe


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ich han jg 05... de Verchäufer het sich informiert und het au gfunde, das es kei typegnemigung für d 25kw version git...
    en überleggig wärs bi dem pris wohl doch wert für in es paar monat.


    Ganz nebedbi: Bosco wo staht den din töff? han en no nie gseh und wohn im gliche kaff :mad:

    Einmal editiert, zuletzt von NameTaken ()

  • hehe de isch schön versteckt i der garag :face_with_tongue:



    aber e schwarzi gixxer hesch sicher scho durs tunnel under em dorfplatz röhre ghört :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ob sich 800Stutz für echli meh Krach lohned chand dir vermuetlich niemert säge. Es isch e sehr subjektivi entscheidig...


    Die einte gäbet so vill kohle lieber für Carbonteili us, anderi für Fahrtraining. Wieder ander für e echti Leischtigskur oder halt für meh Lärm...


    Ich selber wür kei 200.-- für Töpf elei usgeh.

  • jooo wenn de original luut gnueg isch isch es ja au nüd nötig.


    sit de gixxer chani di voll und ganz verstah. luut de messig wo mer mal gmacht hend isch ja d zicke au nüd die liesligscht hehe




    aber eigentlich scho wahnsinn wie viel mer zahlt für es lochbläch, zwei hülse, chli dämmwulle und e carbon oder titan hülle....


    herstelligschoschte sind vermuetli so 100stutz oder so.....



    aber jedem das seine. han ja uf der CBF au en andere topf gha, da isch aber weniger sound als optik vom echt potthässliche originaltopf de chaufgrund gsi.


    aber a de gixxer hani da kei bedarf ussert ich han zviel geld für e komplettalag mit em dezueghörige abstimme lah. doch das schluckt denn schnell 3000hämmer :wand:




    PS. spitzbueb wie gahts dir und de zicke? chasch scho wieder mit beidne händ schriibe?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Für uf d'Strass wür mer kei Akra montierä aber wänd uf d'Piste gahsch ischs halt scho ä geili Sach. D'Leistigsentfaltig isch eifacht viel schöner. Ich chänt nümme ohni fahre uf de Strecki. Aber bevor du ä Akra annä schrubsch für uf d'Piste, würd ich no äs anders Bike zupfe.
    Für uf d'Strass bringts glaubs nöd viel, usserd ärger...


    Gruess


    SOK

  • Zitat

    Original von spitzbueb
    Ob sich 800Stutz für echli meh Krach lohned chand dir vermuetlich niemert säge. Es isch e sehr subjektivi entscheidig...


    Die einte gäbet so vill kohle lieber für Carbonteili us, anderi für Fahrtraining. Wieder ander für e echti Leischtigskur oder halt für meh Lärm...


    Ich selber wür kei 200.-- für Töpf elei usgeh.


    aber spitzi


    leo vince töpf gsend uf der zicke eifach geil us hehe

  • @Donni: jaja, gaht scho wieder chli. Ich muen zwar min rechte Arm mittem Linke in Stellig bringe, aber tippse gaht denn.. *hihi*


    SERVER: ok, optischi Gründ gits au no für noii Töpf. hetti e 05er oder 06er Kilogixxer hetti au en noie Topf dra. Aber die originale Zicketöpf sind nöd weniger schön als was anderes. Wenn, denn Carbonakras, aber mit Chrümmer, Luftfilter, PC und Profiabstimmig.... und ebe... denn chunts bide Zicke mal schnell uf 4500.--. Debi müssti zersch mal soviel inestecke, damit sie überhaupt wieder lauft... *lach*