Juuuhuiii kein "L"öli meh!

  • Man bin ich froh! ich ha hüt Prüäfig gha und prompt ohni Fehler bestande! :grinning_squinting_face:


    En mega nette Expert gsi muni sege! Lueged daser de Herr Albert bechömed! :face_with_tongue:
    BIn meeeega erliecheret! :grinning_squinting_face:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • ja gratuliere au. wo beshc denn ade prüefig gsi?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Stephan
    grats :grinning_squinting_face:


    de nächscht chönts no of rats abchörze (obwohls kein senn macht) ond de öbernächscht of TS :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Bin im Albisgüätli gsi! Hami det umenand am beste uskennt und isch zimli die Streckene cho woni gad kennt ha!


    S'Geilste isch gsi, dasi nu ha müse spurgass vollbrems und slalom mache, kei zuesetzlichi UUfgab! :evil2:


    Aber ha alles in allem denkt, dases schwerer wird...aber isch warschinlich au scho zimli experte abhengig! :böse:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud