2005 Buell Lightning

• Zitat

Original von Linkin_P
    also ich find sie gseht nöd schlächt us. aber mit dene schwule gitter vor em liecht cha ich mich irgendwie nöd ahfründe.....

Ja guet, die Gitter häsch ja schnäll weg! :winking_face: Das isch ja keisach! :grinning_squinting_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• ha grad gseh im aktuelle motorrad isch e bricht über die maschine dine, has nonid gläse, abr muesmers hinech mou aaluege!

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• gfallt mr nid würklech.... irgendwie ds heck isch so komisch.... naja geschmackssache eben :winking_face:

• Ah, s'Ussehe isch doch modular... :grinning_squinting_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Zitat

Original von Linkin_P

ganz nach eusem motto: was nöd passt, wird passend gmacht! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Genau, öbs jetzt es abau teili isch, oder öppis womer wegnimmt, chunnt ja nöd drufah! :))

• also i ha gester mal eini live gseh...... gseht scho no fräch uss.........

• Ja also mir fehlt irgendwie so en chline, steile Fighterhöcker :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Also d'Philosophie vo Buell goht jo unter "Zentralisierung der Massen". Also alles möglichscht tüf und i de Mitti (horizontal) vom Töff.

Drum isch de Topf au under em Mocke, s Heck isch exterm churz und de Sprit isch im Rahme.

Nützt zwar nöd vil wenn am Schluss so en Chrüppel-HD-Motor ibausch, aber nett usgseh tuet's glich :grinning_squinting_face:
    Und dass es nöd e so es hässlichs, vertikals SF-Heck het isch doch en Vorteil, oder? (ich glaub ich mach mir jetzt grad viel Feind, aber die steile SF-Heck gsend doch eifach nur no peino us)

• Ich mein schonöd sones reins Fighterheck. Aber halt eifach soöppis wi en Minihöcker. Irgendwie isch die so "stumpf" hine.

Isch halt gschmacksach :).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Die findei ez echt eifach mal de Oberhammer. Isch zwar sicher sehr gschmachsack mit de Font und so aber so gfallts mer fiil besser als original ;).
    Gset irgendwie nöd so suber uus, also z.B de Gitterrohrrahme und so wo no richtig schön Technik drunder gseesch 8).

[Blockierte Grafik: http://www.sportbikerider.us/Pictures/Buell%20X1%20by%20RM%20Racing.jpg]