2005 Buell Lightning

• jo aber de topf isch zum cho..... leider! :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• moll doch, gseht geil us!!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Isch dä Tank durchsichtig oder gset das nume so us :winking_face_with_tongue:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• genau das teil werd sech en kolleg vo mer afangs nöchst hor leiste.

mer sälber gfallt si ned so.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Bah ihr Banause :winking_face_with_tongue:

1. Das isch kei 750er, das isch e 900er (git's au no als 1200er)

2. Nei de Tank isch nöd durchsichtig

3. De Tank isch nämlich im Rahme ine :grinning_squinting_face:

4. Jo, d'TankATTRAPPE isch durchsichtig :smiling_face_with_sunglasses:

• Absolut EDEL !!!
    Echt, isch ja egal, dases en Harley-V2 drunder hät, hauptsach das gaat ab wie es Schnitzel und tönt na guet, und das tüend all Buells !
    Irgendwie passed die Maschine vo Buell für mich i keis Schema ine, isch eifach e eigeni Töffgattig :))

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• *grml* Desing isch chli eigeartig aber hät huere fill technischi Läckerbisse dine. Und vode Fahrleischtige sinds glaubs au rächt abartig.

Irgendwie e Streeftighter mit Choppermotor und Sumoübersetzig :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Jo Design isch scho chli eigetümlich, aber mittlerwile gfallt's mer. Gseht eifach radikal us, und isch halt vo Grund uf anders (mit dem dicke Rahme mit em Sprit drin, Endtopf under em Mocke, Zariemeatrib, usseligende Schibebremse, ... ).

Aber wan i bis jetzt gläse ha sölled die Dinger no relativ aspruchsvoll zum fahre si, nüt für so Weichbröter wie mich :grinning_squinting_face:

• Ach diä isch also würklich geil. Voll dä Hingucker. Also chaufsch jo gschider so ein also sonäs ... Wildcard oder??? :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Ech glaube au ned, dass vo dene vel ome fahre werded. Esch werkli gwönigsbedörftig das Bike. Aber exklusiv!

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Toretto
    Ach diä isch also würklich geil. Voll dä Hingucker. Also chaufsch jo gschider so ein also sonäs ... Wildcard oder??? :winking_face:

Als was? :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• stimmt, das gitter isch chli sehr komisch, gseht chli büuig us..

die vorderi brämsschibe isch ou chli gwönigsbedürftig zum aaluege, dasi nid adr nabe montiert isch..

gschmacksach wenn eine id hose schiist het mis grosi abe gseit :grinning_squinting_face:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten