de tod vo mim baby ;o(

• han ebbe au gmeint, das isch doch egal wäg dene paar PS meh :winking_face: chasch jo ehh nöd fahre :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• also nach 3 saison fahre mit enere 10er chan ich eu säge, das mer die problemlos cha zäme. und mir mänsche sind halt gwöhnigstier, mir gwöhned eus au a 175 ps (isch übrigens am schluss chli me gsi)

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von Labyrator
    also nach 3 saison fahre mit enere 10er chan ich eu säge, das mer die problemlos cha zäme. und mir mänsche sind halt gwöhnigstier, mir gwöhned eus au a 175 ps (isch übrigens am schluss chli me gsi)

joah, mol luege wies bi mir i 3 jahr usgseht, momentan isch nöd s'bedürfnis nach meh do :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Labyrator
    was die neu kawa agaht, optisch isch die au nid min fall, aber simmer mal ehrlich, mini isch im originalzuestand au ke augeweidi... wird sicher mal die neu go fahre, und vielicht no uf gixer warte.. mis modell chönti ebe für 15000 wieder ha, mit 3 jahr garantie.. aber het ebe scho gern chli me leistig :winking_face:

Öb original schön oder nöd isch doch gliich.. haptsach mer chan öppis geil drus mache :smiling_face_with_horns:.

Z.B sowas :grinning_squinting_face:
    [Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/mollezx1012wm4(Original).jpg] [Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/mollezx1014vr3(Original).jpg]

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• au na nachträglich mis beileid! gseht würkli übel us dis baby;(

wenigstens häts dir nüt gmacht!

wobii, wo ich min unfall gha han het ich lieber min arm broche oder so als min töff so verschrottet ahzluege... :hmpf: tuet mega weh, vorallem wänd rächt vil ziit dri gsteckt häsch... :ugly5:

• aaaaaaaaaa schitt, so en *****

glii en neue am start, easy

chli me glück bim nöchschte mal :winking_face:

Europe-motocycles roxxx...!

Duc 996 - Not just a Bike, a Legend

• 8o scheisse gloffe... aber wenigschtens chunnsch guet kohle über vo de versicherig, isch doch scho mal 1 trostpflästerli

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• i verstohne din herzschmerz :]
    i han mer ebe scho mal überleit mich au vo mim baby ztränne und es grössers zuätuä...aber ich chans nid weggeh... min erschte töff....
    und wider isch es ziit für e liäbeserchlährig: mini süäss du bisch di bescht, häsch mi na niä erwähnens wert im stich glah, gisch immer alles für mi und bisch immer do wäni di bruuche!! bisch di bescht! :engel: :grinning_squinting_face: :klatsch:

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• Zitat

Original von Isis
    i verstohne din herzschmerz :]
    i han mer ebe scho mal überleit mich au vo mim baby ztränne und es grössers zuätuä...aber ich chans nid weggeh... min erschte töff....
    und wider isch es ziit für e liäbeserchlährig: mini süäss du bisch di bescht, häsch mi na niä erwähnens wert im stich glah, gisch immer alles für mi und bisch immer do wäni di bruuche!! bisch di bescht! :engel: :grinning_squinting_face: :klatsch:

ich kenns ich kenns, ha mich vo minere erste au nid welle trenne, doch woni den de grösser gah ha, hani kes problem me gha die alt z vertschute..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• bi hüt die neu 10er mal go testfahre..

also sie ziet definitv nümme so wie 2004/05 sie het zwar die gliche date, aber euro 03 wert und das merksch brutal vorallem une use..
    wo sie aber geil isch isch ide kurve, mini isch scho wines velo gsi aber die neu isch no en tik finer ide böge.. ich denk aber es wird eher zwüsched gsxr und zx10r 2005 zum duell cho. greez

-=[CARPE NOCTEM]=-

• hoi, bi mer nonig sicher, ha mer mal pics vode intermot inezoge. was ich bis jetzt gseh ha, isch optisch d 10er 04/05 eifach immer no was vom geilschte, aber technisch halt nümme up to date..
    ha ghört imne monet seg nomal en intermot in milano, ha mer eigetlich vor gno deht schnel verbiezluege :winking_face:

-=[CARPE NOCTEM]=-