jo chläbband gaht scho isch aber scheisse
wetts scho chli schön hah...
denke gange morn no chli nach ere schöne schwarze folie go sueche woni denn perfekt chan ufd grössi vo de liechter zueschniide
jo chläbband gaht scho isch aber scheisse
wetts scho chli schön hah...
denke gange morn no chli nach ere schöne schwarze folie go sueche woni denn perfekt chan ufd grössi vo de liechter zueschniide
maaaan wa hend ihr für e gschiss... kraftklebband druff, mit em teppichmesser de kante nah abhaue und gut isss!!!!
wenn ihr um halb 5 bim pösci abfahred, den hend er gueti chance das mir den na bim fressbalke würded sii. denke da verzögered sich eh immer alles chli. also gas geh und mim möppi ufpasse!
am halbi 5i chan ich de fipo ja ersch abhole...
das heisst mer started am 5i bi mir und hend denn ca e halb stund verspätig...
also wenn de hypi viel zügs mitnimmt und er e halb stund zum lade bruiched holed mer oi no ii
ich brauche noch ein schlafgemach
ZitatOriginal von SERVER
ich brauche noch ein schlafgemach
de linkin chan sicher e schuufle mitneh, de chasch der e überlebensloch buddle
lool du arsch.. h3h3
mal ä frag wäg de liechter abchläbe... isch das vorschrift oder mached ihr das wils "krass" usgseht??
ZitatOriginal von Linkin
mal ä frag wäg de liechter abchläbe... isch das vorschrift oder mached ihr das wils "krass" usgseht??
wills krass usgset
und dersinn söt gloubs si das wet ufd fresse flügsch gläser nid splittere
splitere duets doch glich aebr wens glass verspliteret de blibe d schärbi am chläbi chläbe udn si lige nid uf dr straki ume odr wo ou immer
söt äuä öbe glich si wi bire windschutzschibe bim outo
das heisst ez konkret? mer mues es abchläbe oder isch es freiwillig?
weises nid bi no sie uft dr strecko gsi
würds aber mache du hätsches jo ou gärn wen d strecki einiger masse suber isch odr?
man muss es NICHT machen
bim conu isch es freiwillig aber ich maches trotzdem.
isch halt chli arbeit aber irgend en grund hets ja scho, dass mers uf de meischte andere strecke mache mues
wenn öppert will han no chli schwarzi folie
ZitatAlles anzeigenOriginal von DonBosco
bim conu isch es freiwillig aber ich maches trotzdem.
isch halt chli arbeit aber irgend en grund hets ja scho, dass mers uf de meischte andere strecke mache mues
wenn öppert will han no chli schwarzi folie
ich wäre ein abnehmer
ok gebongt.
denn langeds vermuetli no für ein töff