Cornu 20.9. LOGISTIK!!!

  • ja da isch wieder äs züüüg, uf stilli verlüred mr jez umgrächned öbbe 20 min wenn nöd weniger :winking_face:


    mues luege öbi öbber han wo mis zeugs mitschleppt zum fressbalke...

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • yipeeee


    hoffentlich stimmed d wetterprognose...



    bis jetzte gfallt mer das sehr guet


    klick



    liecht bewölkt macht nüt und 20 grad sind optimal zum fahre uf der rennstrecki. da wird au de strassereife nid so schnell überfordered wie wenn mer 30grad het. da chunt de nämli scho ziemli heftig ad grenze

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • also... han jetzt alles hi und her überleit und bin uf en plan cho.



    ich wirde am mittag de bösci am bhf wetzike abhole, de gömmer s'büssli ga abhole und gönd zu mir ga iiladde. den wird de bösci s'büssli mitneh und sis teil ga iilade und ich wider ga schaffe.
    am 4i würd ich fiiraabig mache (chef hetts ned luschtig gfunde) und wirde den fix hei, schnell ga dusche und den mit de fründin und em hippiebüssli richtig fressbalke presche.


    de bösci wird den selbstständig mit em büssli und evt mit em bauer zum fressbalke fahre. de puur dörf natürlich au uf die halb5 zu mir cho und mit mir in fressbalke fahre.


    ich denke wenn am linkin sin plan verhebbt chöntemer all ca um die 5i bim fressbalke loszieh und den de porter na ga ufgabble.



    @pösci ... bisch ja mal wider im msn aber meldisch di ned. duesch schnell durrelese und schriibsch mer es sms öb da für dich so i.o. isch!!!!!! [SIZE=4]hütt na!!!![/SIZE]



    ach ja hypi ... 20min ein weg ok... da sind scho mal 40min und den bruchsch na es ziitli fürs uf und iiladde, also!!!! :böse::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • guet und schön aber wer hilft mir ilade?


    ganz elleige gaht das leider doch nööd


    wenn de fipo bi mir mitchunt gaht das scho aber susch wirds chli schwer. würd scho gern e hilf hah zum verlade....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • da mal mini packlischte


    -schlafsack
    -mätteli
    -montageständer vorne hinde
    -rätscheset mit stecknüss
    -drehmomentschlüssel
    -kamerahalter
    -linse, linsemittel, brülle
    -2 verschiedeni visier für de helm
    -denn die ganz kombi mit stiefel
    -no bequemi chleider zum fahre
    -paar schrube, kabelbinder, chlebband usw falls mer öppis flicke müsst (wasi natürli nid hoffe)
    -folie zum gixxer liechtli abchläbe



    nume es zelt hani leider nööd

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco



    nume es zelt hani leider nööd


    Hani bis etz au nöd (hans mal öpperem usglehnt und weiss nömm wem).... chan aber evtl na eis bsorge..
    und äs Pavillon chenti au uftriibe.. söli? (isch ca 3mal3 meter)..

  • uff, da wird ja en churze tag für mich zum schaffe, am morge gschnäll anes vorstelligsgspröch, gschnäll go schaffe und denn wieder abzische :winking_face:



    also gsehn ich das richtig ich mues so öbbe am 5i resp. 4tel vor bim fressbalke siii?


    also weggem zält bringt mr d'schwöschter am samschtig ihres mol mit, det händ mines wüssens 3 lüt dinne platz wenn nöd meh.... mues aber no abchecke öb das funktionsfähig isch, susch gangi mir halt no husch eis für 60 stutz im coop go chaufe für 2 persone :winking_face:


    also ich nimm no folgendes mit:
    - 20 liter tank
    - 3 spannset
    - 2 behinderti autodeckene :winking_face: han leider kei wolledeckene :winking_face:
    - chli food
    - mis kombi und öbbis normals zum alegge
    - gueti luhne :winking_face:



    abmontiere tueni wahrschinli denn nume d'rückspiegel und d'liechter abchläbe, dä räscht isch mr gliiich :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • ah da chunt mer grad in sinn:



    ich chönti no e sonen mini chüehlschrankchüehlbox mitnäh wod chasch als 12v netz ahänke :grinning_squinting_face:


    denn hend mer au öppis z trinke. also chönd au no paar 1.5 liter fläsche mitnäh, denn chönd mer die dete chüehle.


    chueche ztrinke kafi und frücht stellt aber au de cornu immer bereit


    und es zelt gangi mer also nüd extra go chaufe...da gangi denn doch eher is hotel...


    aber wie mached mer das wegem esse?


    gönd mer da uswärts am abig go ässe oder choched mer bim maini für 10persone oder so hehe


    glaube das chunt nüd guet oder het s hippiiebüssli e grosschuchi drinne :grinning_squinting_face:


    also gipfeli und brötli müssted mer eifach go poschte, damit mer am zmorge au öppis hend hehe :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • nomal wege de benzinversorgig hehe



    wer het jetzte alles en kanischter woner sicher chan hah und wer chan eventuell no eine uftriebe.



    also



    SICHER
    -10liter +17liter volltankete töff müsst eigentli lange (Donbosco)
    -20liter hypi (schlucht vermuetli dini R1 alleige hehe)
    -






    eventuell
    -
    -
    -



    ach ja und hypi wie chlebsch d liechter ab? hesch da scho a aständigi folie gfunde?


    bin ebe immer no uf der suechi aber finde nüüt schlaus und wenn denn chlebed die dinger sooo guet dass es anchher nümm wegbringsch

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • no e chline hiiwiis....


    de bösci und ich...(de foti-puur)


    werdeds leider net uf die 5i in frässbalke use schaffe...


    grund... ich ha e interni schuelig im gscheft und die gaht bis guet am 16.30


    mir 2 hübsche chömed eifach so schnell wie irgendwie ( :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns: legal :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns: ) nach...


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • naja guet wenn ich dich um 16:30 abhole denn chönd mer bi mir am 5i losfahre denn sind mer so 20minute hinder de andere.


    und da mir mit oisem büssli 120 chönd fahre und die andere nume 80 wenn de linkin de hänger mitnimmt, denn hend mer oi in anneau sicher wieder igholt :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • 5i isch gebombt linkin :smiling_face:


    also lüt wo zält am sueche sind, i han nur eis wo grad mol für mich und dä bösci längt, wemmers erotisch wänd chönntemer schono eine driquätsche aber wird glaubs chli unbequem :winking_face:


    @bösci: wäg em chläbband weissi nöd so gnau, i mues morn mal no ines bougschäft go luege, stinknormals schwarzes industriechläbband sött doch guet sii?!

    Cry mich ein river ! :ugly2: