Cornu 20.9. LOGISTIK!!!

  • ach, man!! das wird ja lustig mit ufsammle und lade... :hmpf:


    bin ez gad am route sueche...bis ez gsehts so us:


    zerst gangi de Nitro in embrach go hole, dän zum server uf dietike und nacher uf zum frässbalke womer die andere träffet. dän gahts wiiter zum hypi und schliesslich wider ufd AB. und irgendwo müend mer dän na de porter ufgable...


    Bänzinkanister cha öper mitnäh?

  • Zitat

    Original von Linkin


    Bänzinkanister cha öper mitnäh?


    Jepp, chum am Blackdevil sine über..

  • Zitat

    Original von Nitro


    Jepp, chum am Blackdevil sine über..



    supi! chan glaubs au na eine mitnäh... morn sägi bscheid ob das alles definitiv isch mit minerä planig...


    wänni würkli frei cha ha am mittag dän wäri so uf die 13.00 bi dir Nitro, bi de andernä chanis nöd säge... müend eu eifach bereit halte:P cha ja dän jewils es sms duregäh wän underwägs bin, mached mer das so?



  • chan de hypi ned eifach zum fressbalke fahre und den direkt det ufladde? da währ suscht wider en riese umweg uf stilli ga cheere, da verlüred mer lokker 1 bis 1 1/2 h!!!!!!


    also hypi... alles drah lah, gheisch ja eh ned uf de ranze, und suscht uf die recht siite (fehlt ja eh scho en blinker) chchch

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich nime ja werchzüg mit.


    schnell uf de rennstrecki spiegel und blinker wegnäh isch keis problem.


    hilf der au vo mir us wenn mer achömed :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also, cha am dienstag namitag frei ha!!!! das heisst ich wär so ca. am 13.30 bim Nitro. vo deht gömer de server go hole, und de hypi würded mer dämfall bim frässbalke uflade... wänn das guet isch für dich @ hypi?


    und de porter laded mer dämfall in pratteln uf, ok?



    @ maini..... wän sind ihr so ziitlich bim frässbalke?



    was meined ihr dazue? :grinning_squinting_face:



  • ich han erscht am 4i firabig?!? ... ;(

  • Zitat

    Original von Linkin
    wänn das so isch lueg ich dasmer so uf die 4i bi dir sind, isch das guet? wie lang hämer vo dir zum frässbalke?


    sorry das ig nid fruener chan snifffffff......



    am 4i bi mir isch guet...


    uf pratteln oder wie? so 40 min?