hend er denn nüd no irgendwo im büssli en platz am bode so dasi chan s mätteli und schlafsack mitnäh? han eifach kei luscht es zelt ufzbaue....
oder wie übernachted denn die wo bim linkin mitfahred?
hend er denn nüd no irgendwo im büssli en platz am bode so dasi chan s mätteli und schlafsack mitnäh? han eifach kei luscht es zelt ufzbaue....
ZitatOriginal von DonBosco
vor allem WENN fahrert mir ab Linkin?
ja dänk irgendwo im gettho usse, bi chueh und schaaaf, i lueg dasi no äs zält für öbbe 3 lüt chan mitschleppe
naja wend gern kringelstellig hesch, finded mer sicher na irgendwo en freie quadratmeter... wobii... denk bi dinere grössi gits en riese huere kringel...
ja abfahrtsziite währed mal doch was guets... treffpunkt am ehnste bim fressbalke uf de autobahn?!
jo müend mer mal feschtlegge
hangt halt devo ab wer ab wenn frei het.
also ich han de ganz tag hehe
ich han frei vom 20gischt bsi und mit 21gischt
Ich han die ganz wuche frei..
säck ihr ich gang am 19te ganz normal go schaffe, guet villicht gangi chli früener
äbbäääää wie gsehts iz us? cha mi öper uflade irgendwo? het no öper platz?
und wenn nid heit dir gnuä kanister mit benzin das es ou für nä 125ccm würdi länge???
ZitatOriginal von Porter11
äbbäääää wie gsehts iz us? cha mi öper uflade irgendwo? het no öper platz?und wenn nid heit dir gnuä kanister mit benzin das es ou für nä 125ccm würdi länge???
also euses büssli isch volle... müestisch mal de linkin fraage
also.... ich luege das ich am dienstag namitag cha frei näh...ab dän würd ich ahfange die wo mit mir fahred ihsammle:D
ich luege das ich das morn 100%ig weiss!
@ Porter
han scho na än platz frei, söt glaubs gah... wo trifft mer sich zum uflade?
@ maini
trääfpunkt frässbalke tönt guet....ich dörft eifach nur 80km/h fahre wäg em hänger... naja, 100km/h ligged sicher au drin:D
ziitpunkt? boh, kei ahnig...
Also ich nimm mal äs zält(wänis finde), paar mätli und än schlafsack mit..
Und hetti wer na ein, zwei Sunneschirm..?!
ZitatOriginal von Nitro
Also ich nimm mal äs zält(wänis finde), paar mätli und än schlafsack mit..
Und hetti wer na ein, zwei Sunneschirm..?!
han au na irgendwo es zält, nimms mal mit... aber ich penn eh im iveco hine inne..:D
für 1 nacht und 1 person gaht das scho... und wäns schön isch chamer ja au ufm hänger penne:P
ach ja....wär cool wän jede es paar spanset hetti für de töff.... mues mir au na 2 bsorge....
ZitatOriginal von Linkin
also.... ich luege das ich am dienstag namitag cha frei näh...ab dän würd ich ahfange die wo mit mir fahred ihsammle:D
falls frei häsch chasch ja grad zerst uf embrach use cho..
wänn händ die wo mitem Linkin mitfahred firabig?!