Cornu 20.9. LOGISTIK!!!

  • wir könnten sonst in Pratteln abmachen? auf der raststätte? dann hättet ihr keinen umweg und ich könnte trozdem noch ein bischen mit dem Bus mitfahren! was meint ihr?

  • Zitat

    Original von Linkin
    also bi mir fahred dämfall mit:


    Server
    Nitro


    isch das richtig?



    Serr richtig :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Nitro



    Serr richtig :grinning_squinting_face:


    oha, de hypi hani no vergässe... chunsch ez au mit mir mit, oder?



    @ nitro, bruch dän na dini adrässe zum di go abhole... oder wie mached mer das? du häsch doch mal na öpis gseit vo hälfe und so..:D

  • Zitat

    Original von SERVER


    komm dich auf zh ?


    hehe du bisch luschtig... isch ja nid viu witer aus weni dirät ufä racetrack fahre.. hehe



  • jez hani fascht dänkt dä linkin het mi vergässe :baby:


    ja i bin au mit vor partie ufem transpörtle falls erlaubt :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hehe do isch jo schwer was am laufä. Also dä Wildcard und Bl4cksh33p und ich werded mit höchster wohrschindlichkeit usäfahrä und werded au ziemlich sicher döt irgendwo im Hotel schlofä, isch nöd ganz Billig, aber was sölls. :winking_face: Falls sich glich no wer bi üs will ahschlüssä bitte so schnell als möglich uf 81tobi@gmx.ch meldä. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING


  • ich hetti dänkt dasi mis bike am mittag zu dir bringe, dänn mitm kolleg hei, und nacher mit mim charre und material zu dir chum go lade..ok?

  • Zitat

    Original von Nitro


    ich hetti dänkt dasi mis bike am mittag zu dir bringe, dänn mitm kolleg hei, und nacher mit mim charre und material zu dir chum go lade..ok?


    ähm, ok! aber warum fahrsch namal hei?

  • sodeli liebi lüüt... fürs liibliche wohl stell ich euse gasherd plus chüelschrank zur verfüegig :grinning_squinting_face:


    mer hend gad beschlosse das ich und d'fründin mit de muetter ihrem hippiebüssli debii sind. d'schlaafplätz sind aber all scho vergäh.


    [Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/wohmobi(Original).jpg]


    jetzt müesstemer nur na wüsse wo mer den überhaupt wend campe. uf em streckegländ darf mer da ja ned :wand::böse:


    ach ja... lauft defür den nur 110km/h :frowning_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • han ich en schlafplatz oder mues ich zwüsched de töffe i oisem transporter penne?



    jaa jaa s racingteam maini chunt mal wieder ganz grosskotzed daher....


    eiges motorhome und de separati transporter.


    denn hend mer oise eigeti fotograf und werchstattchef fipo au no debiii :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • bechumi jetzt no e prässe-akredetierig und es racing-team-mechaniker-shirt... hehehe

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Zitat

    Original von Linkin


    ähm, ok! aber warum fahrsch namal hei?


    Fühl mi ebe so wohl dehei.. :mad:



    chan au luege das mer dä kolleg s material mitnäh würd.. schick du mir mal pn woni gnau anemuen!?


    ich wär sust a dä dorfstrass143 in embrach dehei :smiling_face_with_horns:

  • @fipo


    okäääiii


    ich übernime s medizinische denn in zuekunft haha


    hend mer denn würkli fasch es racingteam zäme :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener



  • ja du wend scho mal pöse chasch, den muesch das halt durrezieh. obwohl so pösermässig isch das büssli ja gar ned :grinning_squinting_face:


    schlaafplatz isch scho an puur vergäh.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: