Cornu 20.9. LOGISTIK!!!

  • habe vor 2 minuten erfahren das ich keine mitfahrgelegenheit mehr für auf Anneau habe...


    hätte jemand ev. noch ein plätzchen?


    Wenn nein ist es auch nicht wahnsinnig tragisch! es wäre aber schon angenemer mit dem jemandem mitzufahren! Kostenbeteiligung ist natürlich garantiert!!!


    gruss

  • Zitat

    Original von maini
    ne wirds leider erscht am fritig gnau wüsse...



    oky, hät mi nr wunder gna...:P wil wän das klappet bi dir nimm ich de hänger nöd mit, defür de normali Iveco(ohni Doppelkabine) deht hani chli meh platz hinde druf... aber mer gsehnds ja na:D

  • linkin chasch mal sege wie gnau d töffe wetsch befeschtige und was für haltepünkt hesch


    wett das eifach gnauer wüsse.....liebe doch mini gixxer soo sehr dasi sie nid wett kaputt mache hehe :grinning_squinting_face:




    hesch bildli vom iveco?


    well töff muesch jede mit 4 gurte chöne uf de bode spanne damit das aständig hebed...

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • aso monobike lade esch vell eifacher :grinning_squinting_face: aber i weiss er werdet das scho anebringe


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Linkin



    oky, hät mi nr wunder gna...:P wil wän das klappet bi dir nimm ich de hänger nöd mit, defür de normali Iveco(ohni Doppelkabine) deht hani chli meh platz hinde druf... aber mer gsehnds ja na:D


    ischt gebongt... de bösci und ich werded mitme transit cho.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • wunderbar.



    hesch eine gfunde wo mer d töffe chönd guet drinne fescht mache

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von SERVER
    und iiiiiiiiiiiich??


    öhm... du bisch bim linkin iiteilt... wider ned ufpasst? :böse::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ja bim linkin hets no platz aber öber er über bern wett fahre weissi halt nööd

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • AAH ja genau... dir chömit ja aui vo züri... tami no mau! de fahri gloub säuber, ämu uf basel! wüu dert när uflade isch sicher z umständläch...

  • Zitat

    Original von Porter11
    AAH ja genau... dir chömit ja aui vo züri... tami no mau! de fahri gloub säuber, ämu uf basel! wüu dert när uflade isch sicher z umständläch...



    chum doch uf dietikon das findsch easy vor autobahn us


    also vorusgsets der linkin oder so hät no platz

  • also bi mir fahred dämfall mit:


    Server
    Nitro


    isch das richtig?


    de porter isch nöd gad würkli am wäg... aber suscht chönt mer dich suscht wo uflade... irgendwo en träffpunkt abmache..