ZitatOriginal von Charlie
so ich muss mich leider vom trainig verabschieden hab mich bei cornu bereits abgemeldet.
wünsche euch trotzdem viel spass und unfallfreie runden
cu charlie
schade
aber wieso den?
angsthase pussy
ZitatOriginal von Charlie
so ich muss mich leider vom trainig verabschieden hab mich bei cornu bereits abgemeldet.
wünsche euch trotzdem viel spass und unfallfreie runden
cu charlie
schade
aber wieso den?
angsthase pussy
habe vor 2 minuten erfahren das ich keine mitfahrgelegenheit mehr für auf Anneau habe...
hätte jemand ev. noch ein plätzchen?
Wenn nein ist es auch nicht wahnsinnig tragisch! es wäre aber schon angenemer mit dem jemandem mitzufahren! Kostenbeteiligung ist natürlich garantiert!!!
gruss
ZitatOriginal von maini
ne wirds leider erscht am fritig gnau wüsse...
oky, hät mi nr wunder gna...:P wil wän das klappet bi dir nimm ich de hänger nöd mit, defür de normali Iveco(ohni Doppelkabine) deht hani chli meh platz hinde druf... aber mer gsehnds ja na:D
linkin chasch mal sege wie gnau d töffe wetsch befeschtige und was für haltepünkt hesch
wett das eifach gnauer wüsse.....liebe doch mini gixxer soo sehr dasi sie nid wett kaputt mache hehe
hesch bildli vom iveco?
well töff muesch jede mit 4 gurte chöne uf de bode spanne damit das aständig hebed...
aso monobike lade esch vell eifacher aber i weiss er werdet das scho anebringe
cu charlie
ZitatOriginal von Linkin
oky, hät mi nr wunder gna...:P wil wän das klappet bi dir nimm ich de hänger nöd mit, defür de normali Iveco(ohni Doppelkabine) deht hani chli meh platz hinde druf... aber mer gsehnds ja na:D
ischt gebongt... de bösci und ich werded mitme transit cho.
wunderbar.
hesch eine gfunde wo mer d töffe chönd guet drinne fescht mache
und iiiiiiiiiiiich??
ZitatOriginal von SERVER
und iiiiiiiiiiiich??
öhm... du bisch bim linkin iiteilt... wider ned ufpasst?
du äbä no plätzli frei oder gar nid?
ja bim linkin hets no platz aber öber er über bern wett fahre weissi halt nööd
denk ig weniger eher der porter chunt uf zh
AAH ja genau... dir chömit ja aui vo züri... tami no mau! de fahri gloub säuber, ämu uf basel! wüu dert när uflade isch sicher z umständläch...
ZitatOriginal von Porter11
AAH ja genau... dir chömit ja aui vo züri... tami no mau! de fahri gloub säuber, ämu uf basel! wüu dert när uflade isch sicher z umständläch...
chum doch uf dietikon das findsch easy vor autobahn us
also vorusgsets der linkin oder so hät no platz
also bi mir fahred dämfall mit:
Server
Nitro
isch das richtig?
de porter isch nöd gad würkli am wäg... aber suscht chönt mer dich suscht wo uflade... irgendwo en träffpunkt abmache..