hmm, würd säge 2 spanset söttet lange. mues mir ebe au na 2 go poste...
Cornu 20.9. LOGISTIK!!!
-
-
Ich chent sust au go hälfe lade, han ja die ganz wuche frei igeh..
-
Zitat
Original von Linkin
hmm, würd säge 2 spanset söttet lange. mues mir ebe au na 2 go poste...Spannset chönder au vo mir ha
Würds susch am Nitro mit geh, falser no bruched -
Zitat
Original von BlackDevil
Spannset chönder au vo mir ha
Würds susch am Nitro mit geh, falser no brucheddas wär natürli au na praktisch!:D
-
eis oder zwei spannset sötti au no hah und diversi anderi gurte zum liechteri sache wie montageständer z befeschtige.
wott ja nüd das öppis i min töff knallt....
aber wege de befestigung uf em montageständer weisi nöd wie schlau dass das isch....
denke isch besser wennd eifach mit 2 spannset komplett feschtmachsch...well wenn de töff us em montageständerufnahmeteil usespringt denn hesch es problem...
-
-
sind die spezialspannset für töffe sonig wod chasch a de griffe feschtmache?
-
Zitat
Original von DonBosco
sind die spezialspannset für töffe sonig wod chasch a de griffe feschtmache?Jop. Mit so hacke obe und unde und ide miti e räätsche zum aziehe.
sowas:
[Blockierte Grafik: http://www.zurrfix.ch/uploads/pics/MT050.S.10.jpg] -
sodeli... ich bin au mal wider ume
thanx linkin fürs plätzli reserviere.
han das week end gad na was usegfunde, isch aber nanig ganz definitiv. chönnt evt es büssli ha, wo ich mine und am bösci sin töff chönnt inestelle. de müesst de arm linkin ned unbedingt as andere seesiitli überefahreversuech das bis mitti wuche abzklääre.
ah ja.. ich ha den spannset zu genüge für mis töffli, evt sogar 1 oder 2 vörig.
gruss
-
das wär natürli ideal mit em büssli.
und wenns klappe würd chönt ja de linkin versueche alli reschtliche töff uf de iveco s packe damit er kein ahänger mues mitnäh. so gahts usefahre doch einiges schneller.
also hoffed mer mal das alles klappt und spannset und vorallem benzinkanischter chönd mer alli bruche woner irgendwo finded hehe
-
Zitat
Original von DonBosco
also hoffed mer mal das alles klappt und spannset und vorallem benzinkanischter chönd mer alli bruche woner irgendwo finded heheJa wen das so isch: Benzinkanister heti au no
-
das wär super.
well denke mer bruched pro töff en halbe bis ein kanischter
-
@ maini
weisch scho meh wäg dim büssli?
-
ne wirds leider erscht am fritig gnau wüsse...
-
so ich muss mich leider vom trainig verabschieden hab mich bei cornu bereits abgemeldet.
wünsche euch trotzdem viel spass und unfallfreie runden
cu charlie