Spezial-Helmkamera

• het eine vo eu erfahrige mit so kameras?

en aschaffig wär scheisse tüüür für d'helmkamera und s'mobile ufnahmegrät, also me chunnt locker über 1000 stutz. aber geil wärs allemal. vor allem sind die cams schinbar brontal robuscht :smiling_face:

villicht schaffi mir nächscht jahr sones set aa, mal luege :grinning_squinting_face:

Helmkamera

Minirekorder

Cry mich ein river ! :ugly2:

• jops die sind geil und vorallem stabil das stimmt scho.

woni in anneau du rhin gsi bin het eine a sinere ZX12R vorne im schinwerfer anstatt de glüehbire so e cam gha denn eini zf em helm und eini no hinde ufs heck klebt.

het sicher geili videos gäh. eimal hets en aber au ufd schnurre ghaue isch aber nid viel passiert und nachher het er emal no wiiter gfilmed hehe

vielicht isch er ja das jahr au wieder in anneau...sind oft die gliche lüüt

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Helmcam

Ich würd die kaufä, wänn eini. Han au scho mit denä Jungs Kontakt gha. Schienet mer sehr kompetänt z'si und Cams sind au relativ günstig. Was ich bis jetzt eifacht ghört han, vo lüht wo Helmcams testet händ isch, dass die MovieRec nüht sind. Am besta gahts mit Camcorder (wichtig AV-in igang). Chasch aber alles uf dä Homepage nahläse und gsehsch au welli Cam geignet isch.

Gruess

SOK

• jo die händ au no es guets agebot. mues mal luege öbi min aschbachuralt bandrecorder no zum laufe bringe :smiling_face:

• Salut Streetfighter

Wenn Dich für Helmcams interessiersch... chasch ja mal X-Sportscam.ch uschecke. I han die au für mini Supermoto-Reportage chöne bruche und bin absolut z'friede xi. Dötte hesch au diversi Modell i verschiedene Priis und Qualitätsklassene.

Gruess
    Renato

• ich han mir e geckocam zogä mit 480 tv linie und emme externe micro.

mit de qualität vom video bini rächt z'fride nur mitem sound nöd eso... wahrschinli isch s'töffli halt eifach z'luuut :winking_face:

• @ Streetfighter

I han dötte d' 580HQX verwendet. Am beste gahsch mal uf d'Site und trittsch mit dene in Kontakt... Die wo de Shop betriebet sind beidi mega zwägi und sie chönt Dir denn sicher guet Uskunft geh, wases genau alles brüchti und was für Dini Zweck optimal wär. Chumt halt immer druf a, willsch eifacht was ha zum uf Youtube knalle oder hesch scho chli Ambitione? :smiling_face:

Gruess
    Renato

• Mir hend au geckocam (heisst jetzt Blickvang). Sind sehr zfriede. Aber hend au sproblem mitem externe Mic. :hmpf:
    Als Ufnahmegrät hani en Harddisk recorder chauft isch no praktisch: Chli, eifach zbedine, chasch no aders züüg druff speichere (film, musik). Als zubehör hani no externe mic, Brüllehalter und Akku pack.

Aber cams uf X-Sportscam sind diä gliche.

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• also ICH han mir jetzt gad en archos 605 mit dezueghörende cam und akkupack bstellt. Die hett zwar nur 420TV linie, aber zum chli hobbymässig umefilmele langed da au.

Bin gspannt, wirde den mal was inestelle.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von maini
    also ICH han mir jetzt gad en archos 605 mit dezueghörende cam und akkupack bstellt. Die hett zwar nur 420TV linie, aber zum chli hobbymässig umefilmele langed da au.

Bin gspannt, wirde den mal was inestelle.

soviel zu dem thema wot mr geschter aglüte hesch, gucksch du
    USB Host (mithilfe des optionalen DVR Travel Adapters)

wtf...muesch de no optional chaufe? sind jo rächti säck :smiling_face:

• da chasch alles seperat chaufe... personalisierig nennt mer das hütt zu tags;)

Han mer aber s'Batteriepack kauft und bi dem hesch au de usb host dinne, plus es netzgrät zum ufladde, den isch d'ladeziit glaub au einigermasse erträglich als wie wenn das teil über USB muesch ufladde.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: