Supermotard-Usrüstig

• Ja , meini.

• Zitat

Original von Cedi
    Hett no e chlini zw�schefraag:

Verchaufsch demfall dini ZX ?

ja...bi interesse e pn... merci..

Mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• Zitat

Original von WEP

Hät dis Teil en "Doppel-U Verschluss"?

Mine nöd, han aber au nur 110.- zahlt...
    :mad:

Wen de komisch verschluss meinsch wo da so blöd muesch ifedle und so, jop so eine han ich :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Zitat

Original von BlackDevil

Wen de komisch verschluss meinsch wo da so blöd muesch ifedle und so, jop so eine han ich :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

Genau! :grinning_squinting_face:

• Alpinestars S-Moto Lederkombi, einteilig, bei POLO in Aktion für 1200.- easy Priis für e kuuls Kombi!

P.S. Nei, söll kei Werbig si, ha nur grad de Newsletter übercho.

P.S.S. De Joschi cha viellicht au was abüte??!

• ich han
    Hose: Richa Gore-Tex
    Jacke: Richa Gore-Text
    Stiefel: Oxtar Leder
    Handschuhe: Richa Leder
    und Helm: Shark mxr

wott aber näxst jahr im frühelig na es lederkombi (ein oder zweiteilig) chaufe. isch halt eifach stylischer als so gore tex nylon was au immer stoff.

guns for show, knifes for pro

• Zitat

Original von salzwasser

wott aber näxst jahr im frühelig na es lederkombi (ein oder zweiteilig) chaufe. isch halt eifach stylischer als so gore tex nylon was au immer stoff.

EINTEILIG! Susch chasch ja grad bi dim Toure-Teil bliebe...

• jo einteiler isch scho nomal chli sicherer, doch wennd es zweiteiler hesch mit eme aständige dicke riesverschluss wo ganz rund ume gaht, denn langed das eigentli au im normalfall.

wenn einteiler nid so unpraktisch wäred hetti ja au eine....mal luege vielicht gits das denn au mal no

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• warum einteiler? ich finds irgendwie unpraktisch. chasch zum biispiel d jacke nid uszieh im resti muesch si immer so komisch hine abe hange la.

guns for show, knifes for pro

• Mer mues halt bedänke, dass mer für d'Ränne en Einteiler mues ha. Und sicher au für uf d'Piste isch es schläuer mit em Einteiler. Agseh davo, gits au fast kei Supermoto 2-Teiler.
    S'Läderkombi, nach Restaurant kriterium uszwähle, isch chli sehr komisch. Ich hock eh meistens nöd so lang im Resti. Gahn ja schliesslich go fahre und nöd go Trinkä. Und falls ich doch mit em Töff eis gahn go zhie, leg ich d'Enduro Jacke ah.
    Mues jedä sälber wüsse, was en set uf fangä, wenn er uf d'Frässi gaht. :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:
    Die einte bruchet wahrschinlich au kein Einteiler oder überhaupt es Läderkombi, bi denä würd sich es T-Shirt und kurzi Hosä bewähre, da sie ja kei Fahrtwind händ zum kühelä... :lol: