Supermotard-Usrüstig

• so mal e chlini frag...

het öber vo eu (im spezielle sumo-fahrer)
    en helm-, schuhe- und lederkombi test??

ich wet (oder besser wird) nechst saison uf e sumo umstiege darum bruchi ja au noii usrüstige...

was fahred ihr so für sache und vo was sot mer d'händ lah...

no was zu de töff... wie sind d'husabergs so... und stimmts das die scho ab werch e anti-hopping-kupplig hend??

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• Zitat

Original von Bauer
    ich wet (oder besser wird) nechst saison uf e sumo umstiege darum bruchi ja au noii usrüstige...

Richtigi entscheidig :top: :grinning_squinting_face:

Gueti schuh sind A und O!!!! ich han Tech 6 vo Alpinstar, bin absolut zfriede.

De rest isch eigentlich meh oder weniger gschmacksach.
    Ich han 2-teiler Kombi vo KTM, Cross helm vo UVEX (natürlich in KTM orang und chrom ;)), Brüle vo ProGrip und en IXS ruggepanzer. Gits natürlich au alles in Husa piss gelb :face_with_tongue::mad:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• hmm, meinsch nid dass die klamotte wo bis jeze funktioniert hei ou uf dr sumo no wärde funze? :face_with_rolling_eyes:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Gueti Idee uf Sumo umzstiege!!!!!

Husaberg sind hammer geili Töff. Sust het ich ja keini. Isch eine vo de wenige Töff, wo ab werk meh oder weniger Rännbereit isch. Jetzt isch grad sneue Drift dusse mit em Test vo de 650'er 2007. Gahs doch am Kiosk go kaufe. Isch sicher ufschlussriech. Das mit de Antihopping stimmt aber nöd. Es git glaubs kei gueti Sumo mit AHK ab werk. Bruchsch aber au nöd ganz am Afang. Erst wänd chli schnäller wirsch und afangsch Driftä.

Usrüstig isch ganz schwer. Ich chan dir ja mal ufschriebe was ich han. Bin eigentlich mit allem sehr zfriede:

-Helm: Troyleedesigns
    -Kombi: AXO Supermoto
    -Schuhe: Sidi Crossfire
    -Händsche: Alpinestars SM-R
    -Brüllä: Oakley Crowbar

Gruess
    SOK

PS: Chön ja mal zäme uf Frauefäld (min Husa mech). Dänn chasch dich dete Beratä lah und grad testä. Schrieb mer uf PN.

• jeah sidi crossfire esch en geile stiefel. hani au. han nume eis problem chum so schlächt is kombi ine met dene. ja supermoto esch geil aber orangsch dasch shco guet :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Husa isch de Hammer!

Zu de Usrüschtig...

Helm: Troy Lee Designs
    Kombi: Axo Dragon->momentan kein Import id CH, weil zdum zum.

Händsche: Troy Lee Designs
    Ruggepanzer: Dainese
    Schtiefel: Axo ->sind aber kake...

Gruss

Wep

P.S. A Husa isch no de Vortei, dass d nöd diä ganze Sache im K(AK)TM orange muesch ha -> gseht beschisse us uf ander Töff...

• aha töönt guet... verzelled wiiter...

aber 730 hämmer für en helm isch scho chle grob oder net??? wo gits denn die helm usert online??

mfg BAUER

ps: sok chume gern mal uf dis agebot zrug... cha chle entscheidigshilf und überzüügigsarbet bruche... :winking_face:

KLICK'S DU!!

• Hi
    Da ich meine Strassenmaschine verkauft habe, hätt ich eine Alne-Lederkombi (http://www.alne-leder.de) abzugeben - entspricht dem Modell 2000 V - mit Knieschleiffer).

NP CHF 1'400.--, VB 560.--.

Rückenprobektor und sonstige Protektoren (2-Teiler, trotzdem mit Steissbeinschutz!) und sehr weiches, hochwertiges Leder.

Jacke Grösse 52, Hose Grösse 50 - Farbe leider nicht so prickelnd (blau mit rot/gelbem Dekor auf der Jacke). Perfekter Schutz und weil Tourenvariante (so nennen sich die eher etwas locker geschnittenen 2-Teiler im Gegensatz zu den extrem vorgekrümmten Race-1-Teiler) auch für was anderes als Supersportler geeignet.

Nur so - kann ja sein, dass Interesse bestünde (Alne und Schwabenleder sind ganz nebenbei in den Tests so gut wie immer die Testsieger und stellen mit Dainese Sonderanfertigungen zusammen den Grossteil der Moto-GP Leder).

Marc
    P.S.: meinen Shoei Interceptor (schwarz, Grösse M) würd ich übrigens auch günstig abgeben (VB 200), genau wie meine Held Racinghandschuhe (letztes Jahr neu gekauft).

• Am Helm dörfsch eifacht nöd spare. Gspührsch halt dä unterschie erst wännd uf dä Grind gheisch...., schrieb dir mal par marke uf, won ich no geil find. Übrigens, gits dä Troylee au grad z'Frauefäld, fall mer mal det usse gönd... :winking_face:

Helm: Axo, Shoei, SixSixOne, Troylee (find ich die geilste)

• Bauer

700 stei isch jetzte wohl nid soo viel für en guete helm...

hesch sicher für din strassehelm au gnueg zahlt,.,..

min agv het au 1200 koschted, da findi 700 ganz i.O. :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von BlackDevil
    Han für min UVEX nur 300.- zahlt. Guet ide schwiiz ischer echli tüürer, glaub so um di 450.-. :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

Hät dis Teil en "Doppel-U Verschluss"?

Mine nöd, han aber au nur 110.- zahlt...
    :mad:

• de verschluss nennt sich Doppel D

wege de form vo dene ringli.

es U wär nüd ganz so sicher :face_with_tongue:

nume so am rand hehe :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ja stimmt eigentli scho...
    ha für mine au 1200 druckt... aber es isch halt so das de ''offroad''-helm so nach wenig usgseht und mer sich denkt... hmm 700 runden für das...

aber spötischstens wenns erst mal :wand: machsch bisch froh das 700 anstatt nur 70 zahlt hesch...

mfg BAUER

KLICK'S DU!!