Vorsichhhet i bi ohni L unterwägs

  • Zitat

    Original von Charlie
    gratuliere. jetzt gahts ja nur no 2 jahr besd döffsch ufmache. i ha zemlech genau es jahr vor der prüefig gmacht :grinning_squinting_face:


    Genau das isch der Moment a dem mer sich de würkli cha freue... :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:


    Andrea: Congrats!

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • We mer gad bim Thema sind: Ich stell amigs mine Oft am gliche Ort ab zum Schaffe. Es het det sonen Witzpold ume wo s gfühl het er müessi mir amigs s L weg riisse...
    Ich nime a das hilft nöd vill, weni das de Polizei würd sege im Fall si würed mi ahalte? Buess?

  • Zitat

    Original von NameTaken
    We mer gad bim Thema sind: Ich stell amigs mine Oft am gliche Ort ab zum Schaffe. Es het det sonen Witzpold ume wo s gfühl het er müessi mir amigs s L weg riisse...
    Ich nime a das hilft nöd vill, weni das de Polizei würd sege im Fall si würed mi ahalte? Buess?


    lol... duesch das mal am örtliche poschte melde, de hesch en "freibrief" wend mal ohni l umefahrsch



    polizischt: sie hend aber gar keis L hinde dra
    du: ja dami namal, da bricht mer immer eine ab wenni am schaffe bin
    polizischt: gueti usred die hani na nie ghört
    du: ja sie chönd ja mal uf de poschte x aalüte, has dene gmulde scho die letscht wuche...



    geil hä?!

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • gratuliere! hoff bi selber i nem johr au so wiit :smiling_face: scheiss roll-wc (roller) han i langsam satt :frowning_face:

  • da goht schneller als mer meint... :mad:
    ha au denkt, bi doch erst grad uf em strosseverkehrsamt xi mit em roller :grinning_squinting_face:

    Hulftegg-Kennerin :grinning_squinting_face: