Kurvebildli

  • Zitat

    Original von Charlie
    jeah papagei in action.


    ja ray de chömer denn es race mache obeuse laufets ja öbe glich schnäll de müemer eus kampf ide kurve mache :grinning_squinting_face: i freu mi mega


    cu charlie


    säg mir nüt! i fröie mi scho meeeegaaaa!


    Back to topic:


    @ Spike, het scho öpis... aber i dänke me sött so sache scho eher locker gseh! wes haut mau äs witzli git söt mä das nid soo ärnscht nä! i meine wie mängisch wirdi wägä mim kombie verarscht! (gseht ämu würkläch nid us wie näs papageiekombie) ;( aber i gloub i la mi name in papageno la umtoufe.. hehe


    Back to topic:


    Don, Server, sit näch da mau nid so sicher... wenn dä ä ganze tag bisch uf der strecki gfahre bisch brönnsch när angers... D.H. o zwüsche de kurve housch soooo vil usä mit gnuä leischtig!


    Ah ja no no öpis angers: (scho wider nid topic :mad: )
    Ha de wider ä cam und ä halterig! ha no d idee gha das mä sä bim nä töff chönt hingerdruf tuä... gseht sicher ou no fräch us... :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Hypi
    du schnidsch d'kurväääää!! *duckUndWegRenn* :grinning_squinting_face:


    Lieber d'Kurve schniide als anderi Töfffahrer über de huufe fahre :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force


    Lieber d'Kurve schniide als anderi Töfffahrer über de huufe fahre :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:



    naja, s'kurveschnidehobby überläbsch glaubs weniger lang als anderi töfffahrer mit 2 km/h afahre :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Das chasch ruhig miini Sorg sii laa, also b2t...

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • ja aso so vo wäge vo töff überhoblet werde


    ich met em güggel z frankrich echli am agase ziehne ume rächtskurve ume . plötzlich eine voll uf minere siite met eme hure flaggschiff. luegi gnauer ane esches en französische bull gsi au voll am agase. er ganz easy linie gwächslet tape use und wiitergröstet


    aso die kurve chamer guet schniide. gsehsch ja wiit füre


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...



  • s'git ebbe lüt die gwöhned sich das nachher aaa :winking_face: vo dem her, aber jedem das seine.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • stimmt.... kurveschnide isch im allgemeine (nid uf user bezoge) vollllll scheisse! :böse:X(:böse:X(


    usserdäm chani mir chum vorstelle das schneuer bisch... dini line isch nume schneuer im arsch wüu mä säch ufz wisse ir mitti konzertriert u när ä schwabellinie het! hehe

  • Zitat

    Original von Hypi
    du schnidsch d'kurväääää!!



    du häsches echli mit dem kurveschnide hä! lueg gschider dasäs sälber nie machsch.... wen andei das zeiged mit de bildli den lases doch isch ja nöd dis problem...


    jaaaaja ich weiss "aber wenn ich entgege chume usw"--->bisch aber nöd! :winking_face:



  • ja stefan, das isch numme konstruktivi kritik :winking_face: ich machs ab und zue sicher au :winking_face: meh sötts sichs eifach nöd agwöhne susch läbsch eifach nöd lang :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • die undere kurve hend mer chli viel leitplanke und potenzielli brücke zum abegheie :wand:


    aber die obere kurve sind eifach de hammer....wenn die so schön wiiter gönd für 11km muesch mer die denn mal zeige :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener