Kurvebildli

  • Urs?????


    aber isch scho immer wieder luschtig....


    aber da würded glaubs d wort vom cornu mal guet tue...


    "Es gibt immer einen schnelleren" :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ich han gar nie xeit das ich das e heftigi schräglag finde. Aber du häsch grad so taa als ob ich da grad am Parkiere wär.
    Muesch susch eifach mal s'Bild guet aaluege, chnüü näch am bode, Siitepföschte und Maisstängel stönd au so komisch schräg. Schomal draadänkt das de Fotograf d'Kamera nöd ganz grad ghebet hät und das d'Strass liecht abschüssig isch gäge d'Kurveinesiite?

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

    Einmal editiert, zuletzt von :Dark_Force ()

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Ich han gar nie xeit das ich das e heftigi schräglag finde. Aber du häsch grad so taa als ob ich da grad am Parkiere wär.
    Muesch susch eifach mal s'Bild guet aaluege, chnüü näch am bode, Siitepföschte und Maisstängel stönd au so komisch schräg. Schomal draadänkt das de Fotograf d'Kamera nöd ganz grad ghebet hät und das d'Strass liecht abschüssig isch gäge d'Kurveussesiite?



    Ich komme mit dem knie auf den Boden ohne das ich ueberhaupt ne Schräglage habe :winking_face:

  • hey jungs es langet!!!! ich de thread ufgmacht dasmer sini fotenen chan inestelle und tips geh und säge wie schön dases isch oder ebe au nöd. aber nöd zum enand aficke susch chamer de close!!!

  • Zitat

    Original von Hypi


    wäge dem bisch mitem grind gliich im gegeverchehr :hmpf: würd en car cho chönntsch dr grad nomal e ninja poschte + no en neue chopf dezue :face_with_tongue:


    Porter, moll, blitznschnell reagiere chasch au i dere position, das chan dr dä bösci gern bestätige :winking_face:


    lug hypi: die strecki fahr ich all tag am morge und am abig obi ga schaffe gan oder id schuel... und das sit 1.5jahr.... ich weiss wie das ich die kurve mus fahre... und lueg nomal gnauer ane, studier d' perspektive wos gfötelet worde isch, und das d strass evt. au nöd gad di schmölscht isch (klar im gägesatz zu de einte im schwarzwald scho).... aso nöd öpis säge wo der nöd cahsch sicher si und wo no nie sälber gsi bisch!

  • hahahahaahah i verrecke... burgi du ehlände muulheld!!! :mad:


    auso die schreglag uf de biudli vom blüemlipflücker isch nume asatzwis das was är cha! ohni H-O fahrt dä schreglage wo mä säch chum cha vorsteue...


    auso aus mulheud würdi nä würkläch nid bezeichne.... schüsch göt doch mau zämä ga fahre! :face_with_tongue:

  • @ Hypi, du bisch doch ä hurä Banane...ha gnue mängisch mis chnöi übere asphalt la gleite das ig weiss wie schlächt mä no sini liene cha korigiere....aber den dummen gehört die welt....


    Darkforce...nur d schnurre nie z wiit ufrisse...du weisch nie wän du no atriffsch...und din ischräglag uf dene bilder hout eim eifach nid würklich vom soku...da hani vo äs paar langsame bärner scho ganz anderi sache vor d'schnure gsehts becho...sogar vomene 125ccm fahrer...


    Ig bi ä gmuätläche landstrasseussichtsgniessende Fahrer und cha da ja eh nid mitredä...aber wie äs paar lüts gfuehl hei si sige dr king ufem häfi....zersch mau d angsträndli wäg bringe...da het mä gester ar grillparty o sache chöne beguetachte vo grossmüler im froum das es eim schlächt wird....


    Grüässli und guet nacht

  • die wo d schnurre au viel offe hend und die coolschte meined z sii mues es amigs ebe vom höche ross abehole....


    einigi chönds denn halt nid verträge...aber jänu



    eis biespiel isch üse gradusheizer vo tuusige bewundered vonere grössere zahl ghassti ghostrider....


    fahrt uf der autobahn wienes arschöloch und da uf der rennstrecki oooooh wer het denn da bumsi gmacht haha


    [Blockierte Grafik: http://img237.imageshack.us/img237/4214/gr1kb7tk4.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://img80.imageshack.us/img80/8321/photo127tx4.jpg]

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • schad hesch mini angsträndli nid gse :winking_face:


    s het nämlech kei me ohhh :winking_face:

  • Zitat

    Original von Mercutio
    [SIZE=4]HEY, JUNGS
    KLICK!![/SIZE]


    genau das hani welä säge mit dem woni vorher gschribe han....


    [SIZE=4] Spike: bitte close!!!!!!![/SIZE]